Pole pikka aega Audiga tegelenud aga pühapäeval otsustasin, et võiks selle garaaži veetud mootorile leak down testi teha.
Sai siis Bomschiga kompressor ja mõõteriist mootorit hoiustavasse garaaži veetud ning asjaga algust tehtud.
Lähemalt uurides selgus, et selle mootori eelnevast hoiustamisest lähtuvalt olid sisselaskekanalid mingit liiva ja sodi segu täis.
Sai need siis esialgu suruõhuga puhastatud ja ühte silindrit mõõtma hakatud, sisselase lekkis päris palju.
Kuna tegu hüdrotõukuritega mootoriga, siis see tahab üldiselt käimist enne mõõtmist, kuna tõukurid ei pruugi klappidel täielikult sulguda lasta.
Vähemalt on üks mootor mulle juba sellist kala teinud, et esimese testiga näitab leket ja hiljem uuesti testides on kõik ilusti korras.
Ega sellest ühest silindrist väga kaugemale ei jõudnudki, kui sai vastu võetud otsus, et sitta kah, kui juba teha, siis korralikult.
95% tihenditest ja rihm/rullikud tuleb enivei ära vahetada, see 100.- eur kaanetihendite ja poltide peale enam ei tapa ka.
Seda enam, et daylidriver Corsa näol sai enivei muretsetud ja kiiret enam pole ning sisse tahtsin ka siiski näha.
Ühesõnaga tõmbasime kaaned maha, et näha silindrite seisukorda. Õnneks on välimuselt silindrid väga kenad.
Nüüd tuleb veel alumine ots täielikult pulkadeks võtta ja ära pesta, siis saab kellaga silindrid korralikult üle mõõta.
Sitemal juhul saab ju alati kolmanda komplektse mootori juurde osta.
Algsest mootorist saab kollede ja muu aretamiseks maketi ka kokku panna.
Plaanis on nüüd ka pidurivõimendi tagasi panna, kuna süütesüsteem läheb aktiivpoolidele ning juhtima hakkab progeaju.