Wknd kirjutas:
Auto suurus ei ole tehniline pool. Suur ta võib olla, aga muu on küll saast.
Cadillac Escalade - 6.2L V8, 565nm, 301kW, 16.8L/100km, 0-100 6.7
BMW X5 - 4.4L V8, 600nm, 299kW, 14.7L/100km, 0-100 5.3
Väiksema mootoriga rohkem väänet, parem kütusekulu, parem kiirendus.
No ja mis Sa selle väände, kütusekuluga ja kiirendusega tõestada tahtsid? Mossele võid ka aretada Supra Biturbo mootori kapotti alla ja on ka parema väändega, kütusekuluga ja kiirendusega kui nt mingi mis iganes auto. Aga need kolm tegurit ei tee veel sellepärast Mossest head autot, või mis?
Parem mine sõida nii X5-ga kui ka Escaladega ja saad ikka üldise pildi kätte. X5 on sellise hinna eest mõttetu puuvanker, sama hea kui lasta ennast mööda Tallinna tänavaid Salvo kelguga kus peal on taburet ringi sõidutada. Ikka siiamaani imestan, et kes on need inimesed kes sellist autot sellise raha eest ostavad ja veel rohkem huvitab, et küll ometi MIKS?
Samas Escaladega sõites tunned ennast ikka lõõgastavalt jne, noh ja vajadusel teeb see 6.2L mootor oma tööd väga eeskujulikult ja viib või pigem tulistab selle kolaka väga eeskujulikult edasi. Aususe huvides samas tuleb tõdeda, et eelmine Escalade põlvkond jättis küll suht selline odavalt kokkuklopsitud mulje aga noh sellest me ju siin praegu ei räägi.