Fotokat näppides jäid auto ehitusest veel mõned pildid näppu - kahjuks jäi kiiremal ehitusperioodil paljudest asjadest pildid tegemata aga nagu vanasõna ütleb: "parem varblane peos, kui tuvi katusel"
Corvette kollektorid saime Inferno käest- thanks man
Loomulikult ei sobinud need stockina ja siis oli vaja neid natuke modida (lõikasime ülevalt lahti ja painutasime mootorist veidi eemale).
Keevitatud:
Kuna keevitamine hakkas juba enamvähem sujuma (algtasemel) siis otsustasime summuti ka ise teha
Jupid kohal - tegemist on 2,5" toruga.
Sukad sai vähe tugevamad hangitud:
Meil muidu igapäevatöös kasutusel olev laser tegi paljud tööd ka Nissani juures lihtsamaks.
Osa summutist pooleldi all:
Vahepeal jõudis kohale polükarbonaat ning istmed koos kinnitustega:
Mul tekkis idee natuke tagastanget ringi modida - töö on loomulikult veel pooleli
Sidur jõudis kohale
Kässari viskasin kiiresti sisse - sama süsteemi nagu eelmisel autol (silinder taga), ei olnud kahjuks aega teha:
Sumps sai kuhugi maani valmis:
Heikki tegi juhtmestiku - õnneks on antud mootori kohta netis kõik vajalik info olemas.
Kolled said teibitud:
Jahutusradikas ja koonus - koonuse eest suur tänu Mardile, kes selle oma varudest leidis
Õlijahutus komplekt:
EST Performance saatis USAst superkiiresti uue õlivanni - thanks veelkord Eikki:
Selline oli auto kaks päeva enne võistlust:
Mingi lock - täna teame, et meie auto keerab 55 kraadi (mitte just liigapalju aga piisab), kui mu mälu mind ei peta, siis WiseFab jupid bemmile lubasid kuni 64 kraadi.
Sidur küljes:
Mingil ajahetkel (2 päeva enne võistlust) auto altpoolt:
Suure töö tulemusena saime esiklaasi 600euri pealt 50euri peale - ette läks Corolla esiklaas - aitäh kasutajale Kalake555
Neljapäeva öösel kleepisime profide abiga auto ära - suur tänu Simmule ja Kristjanile
hea uudis on see, et leidsime omale puuritegija - järgmisel võistlusel äkki juba PRO klassis
Lisaks tellisime mõned jupid autole - enamus lähevad auto mootorisse aga üks vidin peaks auto välimust driftilikumaks muutma - kui jupid kohal räägin pikemalt.