Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.06.2025 20:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 97 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 30.01.2010 21:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.08.2006 20:49
Postitusi: 319
Kuidas pakastega käigukast hommikuti toiminud on ?
Touring e34 on alati kenad olnud.

_________________
Tagaveoline auto on nagu noor naine, kui käest ära läheb siis on väga kallis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 30.01.2010 21:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Põhjamaade paketiga autol võib see pistik vabalt ka üle olla. Sinu auto puhul ma seda ei tea kuidas lood on kuid üks pistik on osadel autodel sellise seadme jaoks.

Pilt

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... tor_frame/

ehk siis raam ribidega mis avaneb ja sulgub vastavalt mootori temperatuurile. Ehk siis sulgunud asendis soojeneb auto tunduvalt kiiremini kui avatud asendis ja kui mootor soe siis avab vaakumiga ribid. See võib olla põhjus miks see pistik üle on. Üks osa selle juhtmestikust, ehk sarnane pistik peaks olema ka siis diagnostika pistiku all juhtmestiku küljes. kusagil seal. Sisselaske kolektori küljes oli ikka pistik ühendatud ? Kah samasugune pistik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 30.01.2010 21:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.10.2008 22:31
Postitusi: 284
-lost- kirjutas:
Põhjamaade paketiga autol võib see pistik vabalt ka üle olla. Sinu auto puhul ma seda ei tea kuidas lood on kuid üks pistik on osadel autodel sellise seadme jaoks.

Pilt

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... tor_frame/

ehk siis raam ribidega mis avaneb ja sulgub vastavalt mootori temperatuurile. Ehk siis sulgunud asendis soojeneb auto tunduvalt kiiremini kui avatud asendis ja kui mootor soe siis avab vaakumiga ribid. See võib olla põhjus miks see pistik üle on. Üks osa selle juhtmestikust, ehk sarnane pistik peaks olema ka siis diagnostika pistiku all juhtmestiku küljes. kusagil seal. Sisselaske kolektori küljes oli ikka pistik ühendatud ? Kah samasugune pistik.


samasugune pistik on seal küünalde vahel küll ühentatud ja minu arust eile vaatasin siis oli isegi seal küünalde juures kaks pistikud mis oli ühendatud.

Mr.X kirjutas:
Kuidas pakastega käigukast hommikuti toiminud on ?
Touring e34 on alati kenad olnud.


ei oska õelda kuna ainult täna hommik läks minu käest esimest korda käima aga muidu toimib suht normlaaselt nagu vanal autol ikka
teine käik läheb veits suurema jõnksuga kui teised.

ghozt kirjutas:
kena pill muidu, aga katsu ikka korda teha ja ära laida diislit midagi. pole tal häda midagi.
peres siin 3 autot järjest olnud diislid: 85 aasta nissan bluebird 2.0d, 94 aasta a6 2.5tdi ja 2000 aasta volvo s80 2.5tdi. (kõik neist on siiamaani alles.) ja pole küll mingeid suuremaid "diislijamasid" olnud. kui korralik aku ka peale lükata, siis läeb külmema ilmaga ka käima.

seega keep up the good work ja tee asi ikka korda kenasti.


sinna ma vaikselt proovin pürgida et saaks korralikult tööle:)

Reimers kirjutas:
Ega jah mõni uus garantiiga diisel õigustab end kindlasti aga...
Aga loodan et saad ikka asja toimima


õnneks lootus sureb viimasena:)


aga siiski mis see pihusti tuli tähendab kui põleb või vilgub?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 30.01.2010 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Juhtmega pihusti riket vms vist..
Keti poolt loetuna 4jas peaks see olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 30.01.2010 21:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.10.2008 22:31
Postitusi: 284
kj kirjutas:
Juhtmega pihusti riket vms vist..
Keti poolt loetuna 4jas peaks see olema.


ja kas see mõiutab auto edasi liikumist palju?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 30.01.2010 22:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Mingil määral vist mõjutab, ei tea, kui palju.
Aga rohkem tekitab see vist seda, et ei lähe hästi käima, pöörded kõiguvad jne ...
Kasuta BMW klubi otsingut, saad sealt oma küsimustele vastused kindlasti, ei viitsi ise otsida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 30.01.2010 22:13 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
ghozt kirjutas:
kena pill muidu, aga katsu ikka korda teha ja ära laida diislit midagi. pole tal häda midagi.
peres siin 3 autot järjest olnud diislid: 85 aasta nissan bluebird 2.0d, 94 aasta a6 2.5tdi ja 2000 aasta volvo s80 2.5tdi. (kõik neist on siiamaani alles.) ja pole küll mingeid suuremaid "diislijamasid" olnud. kui korralik aku ka peale lükata, siis läeb külmema ilmaga ka käima.

seega keep up the good work ja tee asi ikka korda kenasti.

No japsi diiselmootor on ka nii pommikindel, et pigem on erand kui midagi remontima peab mootori juures.

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 31.01.2010 03:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kusjuures mina ei näe samuti pointi BMW 2.5tds`l (105kw).
Tuttavatel ainult jamad nendega.
Kas 2.0 (110kw) bensiin ei oleks otstarbekam variant? Iseenesest mõistetaval ta kestab palju paremini, kui kõnealune disla.
Disla kasutatud pump või remont maksab sama palju, kui 1 või 2 komplektset kahe liitrist bensiinimootorit. :)

Palju see TDS sinul masinal kütust tarbib?

Ja palju 2.0 bensiinikas tegelikkuses võtab?



Puht huvist küsin, kuna jutud, mis minu kõrvu jõuavad on sellised, et kütusekulu neil kahel mootoril põhimõtteliselt sama (kui just bensuka mehed oma kulu madalamaks ei valeta).

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 31.01.2010 19:11 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Korras TDS võtab linnas normaalselt liigeldes 8 ja trassil ~6-7 olenevalt möödasõitudest. Rahulikult sõites sain mina linnas kulu 7 peale. Kõvasti paarutades 8.5. Mu kogemused muidugi piirduvad vaid nädalase ajavahemikuga ent selle ajaga on läbitud ligi 1500km. Keskmine talveoludes ja 70% linnas tuli 7.5L/100km.

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 31.01.2010 19:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Ragnar74 kirjutas:
Korras TDS võtab linnas normaalselt liigeldes 8 ja trassil ~6-7 olenevalt möödasõitudest. Rahulikult sõites sain mina linnas kulu 7 peale. Kõvasti paarutades 8.5. Mu kogemused muidugi piirduvad vaid nädalase ajavahemikuga ent selle ajaga on läbitud ligi 1500km. Keskmine talveoludes ja 70% linnas tuli 7.5L/100km.


No selline kulu on täitsa mõistlik.
Tuttavate aut. kastiga e39`d on sinna 9l/100km kanti võtnud. Seda siis Tallinn/lähiümbrus sõitudega.
Samuti läheb sellesse mootorisse mõnusalt raha, kui ideaalkorrasolekut taga ajada.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 31.01.2010 19:32 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Selle tds mootori kohta olen sõprade kogemusel kuulnud seda, et kui mootor on VÄGA heas korras, pump korralikult hääles jne, siis võtab vähe, aga enamasti nad pole piisavalt heas korras. Sõbral oli heas korras e39 tds automaat, võttis keskmiselt ~7.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 01.02.2010 04:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
point ka selles et bensakatel kogu aeg igast pisiasju vaja vahetada siis üldiselt on diislitel vaid mõned valupunktid(see-eest kohati kulukad)...ja siin kumas ka kuldlause kuskil läbi et vahet pole kas diisel või bensakas, kui halvasti hoitud siis on sitt ikka...ja kellegi mainitud 2.0 on kõige mõttetum mootor e34 peal üldse, lisaks kuna ta minna ei jõua siis on suht reeglina kohviveskiks lastud...
Selle pihusti asjus...vaata kas ei ole sul kukkunud ära siit küljest...detail nr 16 otsast..
Pilt

See temperatuuriandur seal ja ligipääs suht kesine muidu...ribide vahelt poolviltu või altpoolt kollektorit vaadates peaks see andur täitsa näha olema..kui sealt otsast pistik puudu siis loogiline on et seal see käibki
Pihustitule teemaga kindalsti Testremi poiste juurde, see asi ei ole naljakas
Ma ei saagi aru miks sa sinna veel oma muredega jõudnud pole? :D...diisel nõuab spetsi kätt teatud kohtadelt ;)

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 01.02.2010 07:37 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Ricco, oskad sa öelda milline neist peaks olema andur, mis armatuuri näidikule info edastab?

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 01.02.2010 10:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.10.2008 22:31
Postitusi: 284
sai see kollektor maha võetud ja küünlad üle vaadatud ja aind üks oli läbi.
aga tundub et see üks mitte töötav küünal mõjutab seda käima panemist päris palju kuna eile pidin ka ikka oma viis minutit kindlasti jamama et auto käima läheks.
aga täna hommik lasin eelsüütel ära kustuda ja esimsest korrast läks käima.
siis kollektor maas oli sai kõik pistikud ülevadatud ja see üleliigsele pistikule ei leidnud ikka kohta ja kollektori küljes oli ikka oma pistik olemas.
aga vaatasin seda et see juhtmega pihusti sellel juhet tinutatud ei tea kas selles mingi teema.
nüüd uus probleem selline et kaks päeva tagasi kui hakkas pihusti tuli vilkuma siis hakkas ka mootor jupsima.
täna hommikul jõudis mulle vist kohale et külma motoriga jamad.probleemist siis lähemalt esiteks kohapeal pöörded hüpavad kuidagi tervalt(selline tunne nagu inimesel süda jätab lööke vahele) ja kast viskab koguaeg avariise.
aga kui mootor soe siis toimib.

ja sinna testrem-i poiste juurde proovin minna teisipäeval kui neil vabaaega on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525tdsa 1994a. pint
PostitusPostitatud: 01.02.2010 10:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.10.2008 22:31
Postitusi: 284
-lost- kirjutas:
Üks osa selle juhtmestikust, ehk sarnane pistik peaks olema ka siis diagnostika pistiku all juhtmestiku küljes. kusagil seal. Sisselaske kolektori küljes oli ikka pistik ühendatud ? Kah samasugune pistik.


kui eile sai küünlaid kontrollitud siis sarnase pistiku leitsin diagnostika pistiku juurest ripumas vabalt.
sai sellele ka sealt lähiümprusest otsitud pesa talle aga ei leidnud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 97 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7