tomcraft kirjutas:
15 tolline talvekas ei maksa anyway midagi. Osta kasvõi wanli-d, täiesti sõidetavad ja rehvimyra on suve continentalitega võrreldes väiksem(Wanli jutt käib naelrehvist) Pole ka kallis, samas pole ohtu, et mingi lint minema paneb vms....Aga ex ise teab, millega riskib
Muide Part1:
Kas sa müüd neid, või on sul hingelähedane stiilis "mul on, seega kõige parem", et sa peale igat posti
oma vallaidele paned?
Wanli t ei soovita mina küll kasutada, ennem võtaks masteri protid. Eelmise talve lõpus sai vuratud nendega ja no ei pea jääl ega lumel. Auto ujub rämedalt, siuke tunne nagu rehvil poleks külgesid üldse olla. Ei saa liikuma ja korralikult ka pidama. Muide tegu oli pea tutikate rehvidega ning peale suverehvi vahetust jätsin ma need pastlad rehvivahetuspunkti utiili(üle poole mustri oli veel alles) pealegi oli üks rehv otsustanud end kõveraks keerata kuidagi ning hakkas lõpus loopima. Ainuke pluss oli pidamine asfaltil, väga hea pidamine, muidugi lõugas mehe moodi, aga tegu siiski suverehviga millel naelad.
Winter Challenger on vist rehvi nimeks selle jaoks, et ellujäämine selle rehviga talvel on paras katsumus tõesti !
Ennast huvitaks kas master/vallai lamellid ka sõidetavad on ? 99% linnasõiduks tööautodele. On kellegil reaalseid kogemusi, prot lamell tundub kuidagi väga paha teema... Samas masteri naeltega kogemus olemas ja peale müra ei oska midagi paha öelda.