Tanel kirjutas:
rukkirääk kirjutas:
Ja kui paljudel lõikudel seda 226-230 km/h tippkiirust kätte ei saada, siis saadakse näiteks 200 km/h kätte, mis lahjema autoga oleks piirdunud näiteks 170 km/h.
Kui nüüd tuua välja veel 206kw Superb, siis see võtaks sama lõigu peal näiteks 220-230 km/h.
Noh, tänaseks vast võib sellest avalikult kõneleda.
Aastaid-aastaid tagasi olen olnud ise situatsioonis kus toonased üsna värsked subarud olid veel teemaks.
Verivärskelt oli eetris video kus nad mingit tsiklimeest tagaajasid ning pikalt põhjagaasiga lasid. Kiirust ei olnud varjatud ja GPS kiirus kõikus seal 230-233 vahel väga pikalt.
Meie ajasime eest ära autoga mis arendas GPS järgi tippkiirust 236-238.
Põhjagaasiga sai umbes 10km lasta mis teeb vaheks umbes 4-6 sekundit.
Subaru haakis meile sappa lennult, ilmselt siiski põhjagaasi reziimile suundudes oli meil ka veel mõnesekundiline vahe sees, sest päris lähedal nad ei olnud, mingi vahe oli ikka sees.
Ilmselt ka selle tippkiiruse suutsime saavutada loetud hetked kiiremini.
Igatahes sellest piisas, et keerata pärast maha väiksemale kõrvateele mida ise teadsime ning kurvilisel lõigul veel veidi põhjagaasiga hullupannes olidki poisid tagant kadunud.
Kujuta nüüd seda olukorda ette 230 vs 250km/h (kiirus mis on paljudel tänapäevastemal autodel piiratud) ning olukorda kus patrull fikseerib kiiruse ja peab sellele veel ka reageerima kuidag, sest selliseid lennult sappahaakimisi on siiski harva ning isegi kui nad sõidavad, siis on neil samuti reaktsiooniaeg- minu kirjeldatud olukorras oli patrull ammuilma selleks valmistunud.
Enivei on see kiirem auto ammu piisavalt suure vahemaa tekitanud, et patrullil ei ole lootusekiirt ka mitte kui auto ise seisma ei jää. Kui jutt käib ilma piirajata autost mis on võimeline kiirust arendama üle 250/kmh, siis pole maanteeolukorras väga midagi arugmenteeridagi enam.
Noh, sinu postitus on ülimaks näiteks ja tõestuseks minu jutule, kus politseil peavad olema piisavalt kiired autod.
Kõiki ei saadagi kätte, aga mida kiiremad autod ja paremad juhid politseil on, seda rohkem põgenejaid kätte saadakse.
Paar sekundit võib otsustada selle, kas suudetakse teisele patrullile öelda, kuhu põgeneja suundub, et seal teesulg teha või siil maha panna.
Piisavalt kiire politsei auto annab selle võimaluse, et kasvõi paar sekundit kauem näha, kuhu kiire põgeneja suundub.
Tavaliselt muidugi suudab politsei sabas püsida, kui neil vähegi korralik auto on.