Iff kirjutas:
tamar99 kirjutas:
Huvitav on see, et sama aasta Ford Scorpiol kapotiamorte minuarust ei olnud. Oli tavaline varras. Kapotiamort tuli alles punnsilmaga. Või mäletan valesti ?
Esineb veel mingeid erinevusi, mida pealtnäha ei märka ?
Edu autoga, ning loodan, et sälitad võimalikult originaalina.
Isegi kahtlesin kas on reaalsed need amordid kuna paneeli küljes on varda kinnituse koht olemas, samas kapoti küljes amordi kinnitused tunduvad olema liiga head, et olla ise tehtud. Samas ameerika maa autodel vist pea köigil kapotid ilma vardata ja seda juba kaugest eelmisest sajandist.
Terv, amorid on originaalis Merkuril, euro-Scorpiol oli tavaline varras. Vahepeal sai vahetud:
esimesed õõtsad
rooliotsad
pidurivoolikud (4tk)
kõik õlid: mootoriõli, transmissiooni õli, reduktoriõli, roolivõimuõli
süüteküünlad
1 küünlajuhe (oli suht probleemne leida seda, tahtsin terve komplekti saada, aga pole võtta
)
vakuumvoolikud
Kui vahetasin voolikuid lagunes ära bensupaagi tuulutuse magnettklapp, hakkasin uue otsima, ja tuli välja, et uus maksab 232 eur, tahtsin juba tellida, aga hakkasin googeldama, ja äkki saksa ja muu keelde vahel märkasin sõna LÕPPUMÜÜK. . tuli välja, et Fixuses oli see kohal olemas, ja hinnaks vaid 26 eur, soodukas oli 130%. Seega kes ees see mees, uus magnettklapp on auto küljes.
Ei tea miks ja kellele ei meeldi valge-must kombinatsioon, aga mulle täitsa meeldib, näeb väljatäpselt nii, nagu peaks nägema 80te aastade liikur. Ausalt öeldes liigun selle vana sõidukiga ringi, ja naudin seda. Täitse äge masin, ja lahe see, et kes jagab, see näitab suure näppu, ja vahepeal küsivad õues, kas sinu masin? -Jah! - Lahe liikur!