Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 10.11.2024 22:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 15.02.2016 09:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2005 08:22
Postitusi: 703
Asukoht: Nõmme vabariik
TDS kirjutas:
Tanel kirjutas:
Teate, mina ei tahaks seda päris hästi uskuda.

Mingi 15 või 16" rattaga ja 195 või 205 rehviga nad võtavad maanteel mingi 7-8 ja seda juba tehasekuluna.
Kui sa paned nüüd suurema velje raskema rehviga, siis mingi liiter otsa on garanteeritud - seda on ilmselt paljud kogenud. Ilmselt veits valetab ka see tujurikkuja armatuuril või kompu.


Palju siis reaalselt sel 17 vs 15 plekk vahet on? Suuremal veljel on ju väiksem rehv ja vastupidi.


Suurem velg on omajagu raskem ja see lisandunud kaal annab tunda ka tuimemas piduripedaalis. Mina arvan, et just see natuke suurem kaal annab küttekulus kõvasti tunda. Väiksem vedrustamata mass on alati parem, täpsem rool, teravamad pidurid ja ka väikesem küttekulu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 15.02.2016 10:14 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Suuremal veljel on reeglina omajagu laiem rehv samuti mis tihti teeb suurema veeretakistuse.

Aga omade kogemuste põhjal pole liiter kuni 2 mingi probleem kui mingite seibide pealt suuremate asjade peale üle lähed. Peedu jutt on tõsi kõik.

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 15.02.2016 10:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 13:43
Postitusi: 773
Asukoht: Tallinn
Ilmselt suveks siis 15" otsima :D

_________________
AutoAksessuaarid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 15.02.2016 10:49 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Sa võiks pullipärast proovida lihtsalt mis teeb. sul kindlasti kuuriall vedelevad õiged asjad :D

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 16.02.2016 17:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 13:43
Postitusi: 773
Asukoht: Tallinn
Tanel kirjutas:
Sa võiks pullipärast proovida lihtsalt mis teeb. sul kindlasti kuuriall vedelevad õiged asjad :D



Kahjuks talvekatega velgi pole aga ühed 15" e39 veljed isegi olemas. Kui ilma on siis peaks proovima.

Hetkel pole veel diagnosti jõudnud aga veidi olen nokitsenud.
Kuna fl peeglid on minu silmis kordades ilusamad ning need mul ka mitu kuud olemas olnud siis sai need kiiruga ära võõbatud ja külge kruvitud.

Pilt
Pilt

Lisaks oli ka kindalaegast eelnevalt ebamugavavada aga uus lukk oli olemas.

Pilt

Sai ka veel aknatõstukite lüliti välja võetud ja ära puhastatud, pidi jõudurakendama et kunde akent üles saada aga nüüd korras. Ning nagu kõigele muule on ka tagumiste aknatõstukite juhtemstik olemas seega võite pakkuda tagumisi aknatõstukeid koos esimese suure lüliti ja tagumiste lülititega.

_________________
AutoAksessuaarid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 17.02.2016 14:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.05.2010 10:40
Postitusi: 508
Asukoht: Tallinn
Õige kasti alla tagasi paned, siis on vast su mured murtud ka. Vähemalt kütuse kulu poole pealt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 17.02.2016 18:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 13:43
Postitusi: 773
Asukoht: Tallinn
karlerik kirjutas:
Õige kasti alla tagasi paned, siis on vast su mured murtud ka. Vähemalt kütuse kulu poole pealt.


Ei tea täpselt mis kast seal on aga kui pöörded samad mis nö õigel kastil siis ei tohiks kastis küll asi olla.

_________________
AutoAksessuaarid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 28.02.2016 09:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 13:43
Postitusi: 773
Asukoht: Tallinn
Vahepeal sain kätte uued peegliklaasid. Vanad ei olnud nö pimedanurgaga klaasid . Küll aga on uutel soojenduse pinnid teiselpool kui vanadel ning peab hakkama kaableid pikendama.

Lisaks sai vahepeal uus rca veetud ja siis tuli armatuuri alt selline leid välja :D

Pilt

_________________
AutoAksessuaarid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 01.03.2016 17:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 13:43
Postitusi: 773
Asukoht: Tallinn
Täna sai auto püsikiirusehoidja. Väga mugav on ikka kui juhtmestik on olemas.

Ainult püsikamooduli pistik ei sobinud kuna teisel autol millelt see tuli oli moodul kapotiall aga minu masinal juhijalge juures kõlari taga.

Muu oli vaid plug&play

Pilt

Lisaks olen ka oma uue lambdaga kaks korda diagnostis käinud. Esimene kord näitas viga kuna peale vahetust ei ole käinud ning teinekord ei näidanud viga aga lambda näit (volt) oli 0,00-0,01v, Lisaks sai mootor ka lisaõhku kuna ühs lõdvik oli lahti ja selle paagi keskmine kütusekulu tuli arvutades 16.

Eks vaatan kuidas nüüd masin toimetama hakkab. Peab ka mingit teist diagnosti proovima.

_________________
AutoAksessuaarid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 01.03.2016 22:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
mav äga pole viitsinud syveneda, kuid mis küünlad peal on ja kuidas seis bensurõhuga on?

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 02.03.2016 01:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 13:43
Postitusi: 773
Asukoht: Tallinn
Korralikud boschid sain HL-ist. Bensurõhku pole kontrollinud. Näpunäiteid kuidas seda vaadata? Iseeneseat peale vea kustutamist ja õhulõdviku õiget paigaldamist oli täna juba pilt positiivsem. Lisaks valetab ka kütusetasemeandur.

_________________
AutoAksessuaarid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 02.03.2016 01:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
Niki kirjutas:
Korralikud boschid sain HL-ist. Bensurõhku pole kontrollinud. Näpunäiteid kuidas seda vaadata? Iseeneseat peale vea kustutamist ja õhulõdviku õiget paigaldamist oli täna juba pilt positiivsem. Lisaks valetab ka kütusetasemeandur.

need boschi küünlad on peaaegu prügi, ainuke mis toimib normaalselt ja saab 100% usaldada on NGK .
Et siin keegi virisema ei hakkaks siis mul on 2a olnud garaazis pill mida ajan hommikuti sisse, õhtuti välja, käib sama rikkalt kui mõne mehe diisel ,sest musta tuleb oma jagu tagant ja pillil midagi tuksis, ainukene mis kestab 5-6 kuud on olnud ngk, beru suri nädalaga, chapionidega ei saanud pooli pütte üldse sappa, boschi omad vist olid 2 kuud ja kurat denso oli paar nädalat äkki või nädal. Kõiki neid firmasid olen proovinud erinevate bmw/audide peal ja üldiselt kellel on muud küünlad bemaril peal ,on ka probleeme kütsikulu ,mineku ja ma eitea millega veel.

Esialgu ma muidugi ei soovita minna kohe ostma uusi küünlaid, vaid kontrollida bensurõhk ära, kolmik vollale vahele , näidik otsa ja pill käima, näidik kojameeste vahele ja lähed lased kuskil kuni 3manda lõpuni tyhjaks. Vaatad kas rõhk kukub alla 3 bari ,või mitte.

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 02.03.2016 10:05 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
No see lambda võib ju ka ikkagi praak olla mis ma sulle müüsin.
Boschi küünalde vastu mina nii skeptiline ei ole muidugi, pole tavakastuses neil erilist vahet täheldanud võrreldes NGK omadega.
Champion on tõesti prügi

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 02.03.2016 12:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.08.2005 16:20
Postitusi: 1256
Asukoht: Tallinn
Mul m60 käis boschi küünaldega umbes 1500km.....
Mootor ei olnud laitmatu aga ngk-dega sai 20k km sõidetud ja profülaktika mõttes vahetatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992a Niki
PostitusPostitatud: 09.03.2016 23:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 13:43
Postitusi: 773
Asukoht: Tallinn
Eks mingihetk kui aega leiab proovib ikka teise diagnosti minna. Muidugi kahtlustan ka et kütuse tasemeandur näitab aiateibaid. Seni veel kannatab sõita. Ning küünlaid hakkan vast suvepoole vahetama.

Täna vahetasin ära juhipoolse tagumise nurgatule. Nüüd oleks veel vaja kõrvalistujapoolset korralikku nurka siis oleks täitsa hea komplekt,
Pilt

Samuti vaatasin kapotiall ringi, tegelikult juba kui püsikat lisasin leidsin sellise asja kapoti alt.
Pilt

Millega võiks tegu olla ? Suurem voolik ei lähe kuhugi ning peene lähem mootori esiosasse millest tuleb välja teine voolik ning on samuti lahtiselt ?

http://www.ebay.com/itm/BMW-3er-E36-320 ... 1596731581

_________________
AutoAksessuaarid


Viimati muutis Niki, 09.03.2016 23:25, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7