MrIroonia kirjutas:
p2evavaras kirjutas:
Kui juba MTTC ärimudeli valgustamiseks läks, siis teataks ka teile, et Sony puhul ei ole garantii ära võtmine võimalik. Sellist klauslit pole mitte kusagil olemas. MTTC mõtles selle ise välja. Minu jaoks lõppes see asi nii, et pärast kirjade põrgatamist kandis MTTC mulle remondi raha tagasi ja ka garantii hakkas jälle kehtima.
Minul täpselt sama lugu. Aga seda e itunnista MTTC enne, kui ise tehasega ühendust võtad ja sama vastuse mttc-le edasi saadad. Ma ei saa aru, miks nad huijavad, kui teavad, et sony põhimõtted on teised ja nad niikuinii lõpuks kotid taha saavad...

Viitsiks keegi mulle selle kirja meilile edasi saata või privasse panna? Äkki on mingi standartkiri, saan selle ootamise vahele jätta ning saata pärast remonti kohe MTTC'le

Endal täpsemalt selline probleem, et telefon on kukkunud, ikka juhtub, ju olen siis nii koba. Aga nüüd on tagaklaas korralikult kildudeks. Muidu häirinud veel pole, mitu kuud nii kasutanud.
Aga miks nüüd garantii teemat uurin on see, et esimene klaas on ülevalt osast natukene eraldunud ja lahtine, liigub nii 0.3mm(pole otsene kukkumise tagajärg, pigem nagu mulje, et liim ütles üles vms). Mitte küll palju, aga tänu sellele on esikaamera alla korralikult tolmu läinud, seega see ilusat pilti nüüd ei tee + kõlar seal lahtises otsas ei tööta ja töötab suht vastavalt sellele, kas vajutad klaasi peale v mitte.
Aga nüüd siis tean, et lähen garantiisse, lasen 30€ eest endal tagaklaasi ära vahetada. Kui telefon tagasi tuleb, siis lähen päev hiljem ja nõuan, et garantii käigus esimene ekraani deela ära lahendatakse.
SR'ist saab isegi lahendusi, tänud (ma loodan)
"hõi" all mõtlesin "läbi/kutu/kaput" 