Tere kõik se pere. aastaid mööda läinud ,mootoreid lõhutud,kaste laiali lastud aga mis põhiline auto on alles ja elus.sõidab nagu 80date auto sõitma peab. sõites 200km/h on tunne nagu autol kukuksid uksed eest,tuul puhub läbi ja se asi tõuseb lihtsalt lendu-vana auto on vana auto ikka. mis siis kõik juhtunud on: KAKS mootorit laiali lasknud mõlemal oli õlirõhu probleemid enda lollusest ühel käigukastil 3.käik ära lõpetatud-tugevam kast all parempoolne veovõll pooleks lastud-tugevam all stanged koledaks läinud igasugu kivitäkete ja klaasriietamise tagajärjel mis kõvad aastaid tagasi tehtud kevadel tuleb uuesti üle värvida ,viimase põntsu sain sügisel kus poe ees riivati nurk tagumisel stangel ja tuli ka katki. ja tervest keldritäiest juppidest eiole just vasakut tagatuld.
aasta tagasi joppamise peale sain 100 euriga 4x laiaks keevitatud ja valgeks värvitud 15 plekid õigete aukudega- se oli märk kuskilt kõrgemalt et sellised asjad müüki tulid ja veel sellise hinnaga.
siis oioioi. kuulake nüüd 2016a pool aastat saatsin kirjasi ameerika romulatesse ja otsisin tagapaneeli taguluugile mis oli ainult usa turule mõeldud bluebirdile ja seegi limited edition . Näkkas, peale kuu aega ootamist sain kätte oma sitase paneeli. eisaanud lihtsalt enam õnnelikum olla paneelile tõmbasin laki peale ja tegin korda. ideaalne eisaanud kuna plastikusse on aastatega vanaduspraod tekkinud ja neid välja eisaa . Aastake seisis se paneel ja se kevad toppisin külge koos usa numbritega. vanal numbril oli ANL lõpp ja no lihtsalt eneseuhkus eilasknud anaaliga ringi sõita.
jällegi 2018 kevad joppas. sirvides feissbuuki jäi silma 25 euri eest volga autoplast kapsariiv taguklaasile. pirn läks põlema ja tõin ära. liivapaberi ja klotsiga lihvisin õigesse mõõtu ,taguklaasi ja kerevahele liimisin klaasiliimiga poldid ja panin kapsariivi kinni . poldid sellepärast et saaks ka eemaldada vajadusel. ja mutrid mustaks värvitud . nüüd pagasiluuk eitule täiesti 90 kraadi üles vaid kapsariiv jääb 75 kraadi juures vastu. -pohh niivõinaa ma seda pagassi ei kasutanud .
kevadel paigaldasin elektrilise hiinast tellitud 20eurise antenni mis poole suve peale töötamise lõpetas. aga nägi äge välja ja kasutada oli äge. 2019 kevad tellin kuskilt parema kvaliteediga. autol originaalis oli ka El antell ja tahaks jätta ka.
suvel käisin nitsuga ka veel laitse rallypargis youngtimerite näitusel- meeldis väga selline üritus.
garaaziz vedeleb muidugi ka turbomootor mida vahest natuke nokitsen jälle kui aega kunagi leidub. blokk lihvitud,turboka kolvid mis keraamikaga kaetud,kaan lihvitud,uued kuluosad,top mount turbo kollektor,big ass intercooler,wideband lambda koos kontrolleriga ja olemas ka speeduino programeeritav juhtaju. ARP kaane tikud,metallkaane tihend,walbro255 pump,plaan paari aasta pärast se kompott peale istutada ja mitte väga üle 300hp tahtagi.
armatuuri peale läheb kokku keevitatud plekist karbike kuhu sisse läheb wideband ja õli temp näidik. ja spidoblokki sisse ökomonaiseri asemele aretasin boosti näidiku mis läheb taustaga kokku.
hetkeseisuga auto seisab talveunes ära pakitult.
Muud poelgi miskit. pesen ja hooldan ja auto näeb sama värske nagu esimesel päeval peale värvimist. ja natuke pilte ka.
Teema pealkiri: Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.
Postitatud: 27.02.2019 19:05
Liitunud: 08.04.2006 21:33 Postitusi: 3611
Maru kena näeb välja kõik küll. Ma olen kogu aeg otsinud sellist udukatega esistanget ja no mitte kuskilt maailmas pole vist võimalik osta sellist asja.
Aastad mööduvad,vanus kasvab ,naised tulevad ja lähevad , elu on kiire ja täis sagimist. käes on südasuvi ja temperatuur on 25 kandis. On õhtu 9aeg ja päike hakkab loojuma varsti. Avan nissani ukse ja nägu läheb naerule tundes 80date auto lõhna mis sealt suvekuumusega tuleb. viskan ette päikeseprillid ja sõidan päikese poole lihtsalt. Iga kilomeeter on nauditav iga kurv paneb naeratuse näole,ta on vana ,ta on jäik kits aga ta on minu ehitatud Auto millega sõitmine on mu maailma lemmikuim tegevus .
On läbi siis selle nissani 2019 sõiduhooaeg.kirjutaks siia ka kuidas se suvi läks ennem kui kõik meelest läinud. kevad: kõik algas siis kui lumi jõudis ära sulada , ajasin oma rääbaka nissani välja ja garaazi ,tõmbasin stanged ja muud pudinad küljest ,et esimene asi kõik värvivead parandada eelmitest aastatest.stangedesse olid tekkinud klaasriietamise praod ja paljud klaasriide lapid olid lahti tulnud. stanged tõmbasin kõik paljaks. kõik klaasriide parandused seest nahhui ja nullist uuesti parandama. viisin stanged korraliku staaziga stangeparandaja juurde kes kratsis ka kukalt tükkaega nähes seda plastikmaterjali millest nad tehtud on aga ära ta parandas nad ja andis oma parandusele ka 10 aastase garantii- 100 euri eest mis ta küsis 2 stange paikamise eest olgu ned lapid kullast rsk stange materjal on kahtlane plastik. kuumaga läheb ta pehmeks aga sulama eihakka. eisaanud võrku ka panna-proovisin algul ise parandada algusest aga ei miskit. stangemees tegi miskise klaasriidega ja valge pehmema vaiguga parandused. stangedel oli kokku umbes 25 lappi kahe stange peale. ned stanged on kõvat elu näinud , aga sai hea ja suvega pole veel mingeid pragusi v kahtlaseid kohti näha. värvitööd kestsid mul 2 nädalat igapäevaselt õhtuti. sai vägahea. ise värvisin ja tegin eeltööd kodus garaazis.
Tagutulede juures on vent augud pagasnikule. Sain t12 kereküljest väheke vingemad lõpused (ma kutsun neid nii sest nad on nagu kalal lõpused) värv selga ja autokülge. Autu oli kokku pandud ja taas valmis, peaaegu . Puudu oli vasak tagutuli mida ma eileidnud mitte kuradi kuskilt. Tallinnas oli mingine vanamees sauel kel seisis üks bluebird vanarauda minemas ja on munn raisk. Ma tahtsin tulla ja vanaraua raha eest keerata küljest kõik vajaminema koos tagatulega ja ülejäänud võib ta vanarauda viia. Ähkis ja puhkis ja pidi mõtlema.Hiljem ei võtnud kõnesi vastu.
ahh olgu siis õnnelik kui saab vanarauda viia oma kadedusega. Võtsin siis kätte hakkasin vanu kuulutusi läbi helistama . Mõned kuulutused olid lausa 10 aasta vanused ja lõpuks,siitsamast foorumist kasutaja saxodale vana kuulutus kus olid bluebirdid varuosadeks , helistasin ja põmm olemas tagatuli ja veel persetäis häid juppe. Hondale hääled sisse ja kuskile põlvakanti. Väga tore ja sõbralik tüüp on, ronisime temaga siis lakaalla ja vastu vahtisid heinaseest neli üpris korralikku ust. Tulin tagatule järgi ja lahkusin autotäie bluebirdi juppidega . 2ukselisse hondasse ma mahutasin 4 ust ära, poritiiva,mitu spidoblokki,persetäis tulesi iluvõresi ja veel igast pudi. Oo häppy days. Tagutule lakkisin üle ja külge. Nissu oli hooajaks valmis.
Sõitsin siis kuuaega umbes ja juhtus se mis iga suvi on juhtunud. Üks kahest kas mootor jookseb kotti v käigukast annab otsad. Se aasta siis kast. Diffri satelliitide telg läks pooleks. Käis ilge pauk 50ga sõites ja tõmbas ninaga mööda rooli nagu kännutaha oleks sõitnud. Jäin seisma auto töötas normaalselt, vaatasin otsa ei sõitnud kuskile õli maas eiole ,et mis nuss on?. kapott lahti uurisin puurisin ja avastasin et käigukastis rusikasuurune auk diffrikorpuses. Nojah. Proovisin siis kas sõidab ka. Sõitis ilusti koju ära auto nagu poleks midagi juhtunud . Sateliidid püsisid oma kohal ka ilma võllita. kast maha ja uus kast asemele. Se on juba teine kord kus sateliitide võll puru läheb. Aitab naljast. Uus kast romulast ja pulkadeks. Kontrollisin kõik üle seest ja uuele kastile lasin ungaris 140 dollariga cnc-s teha phantom gripi(vaese mehe LSD differ). Ned ebay phantomid on pasad ja pidid puruks minema. Ungaris tehti cnc-s ja veel ka kuumtöödeldi . Fantoom gripp sisse ja kast kokku. Proovima. Toiiimib. Nüüd saab burnouti teha mõlema rattaga. Pole enam monomähker ja idee poolest se phantom grip leevendab satelliitide tööd mistõttu peaks ka satelliitide võll kestma .
Nii. Siis . Kunagi 2014 tegin rustbirdi kapoti-kõik vihkasid seda ja mõned lehed tagasi 2014aastal kirjutasin et it will be back. AND IT's BACK !! . 5 aastat ta roostetas kuuri katusel ,se aasta läks pirn põlema. Relakas kätte ,siitsealt lõikamist ,natuke värvi ja autule peale. Oii kuidas se kapott sai tähelepanu, julge vend pidin olema et sellise asjaga ringi sõitsin. Nüüd on õige kapott tagasi peal ja rustbirdi kapott ära pandud garaazi seinale uhkelt , aga IT WILL BE BACK AGAIN -muhahahaha. Ei tegelt mulle meeldis nüüdne rustbirdi kapott väga. Ennem oli ta sitakarva roostene lihtsalt. 5aastat roostetamist tegi ta päris ilusaks roosteks isegi, tumepruuniks värvuselt .
Armatuuripeale lõpetasin oma wideband lambda ja õli temp näidikute paigalduse , nüüdseks autul peal siis 14point 7 wideband lambda DIY kit. Ise jootsin kokku controlleri,vedasin juhtmed ja keevitasin kandilise karbi. Töötab nii nagu peab -100 euri eest wideband lambdat küllaga , andur on LSU 4.9.Sammuke lähemale turbotamisele. Järgmine suvi läheb peale speeduino DIY progreaju kit. Kui se ka peale saab korralikult toimima siis tuleb teine mootor koos kaalikaga vahele.
Siis, kevadel. Oli pärnus mootorratta hooaja avamine. Vaatasin ka mina seda paraadi . Eesotsas paraadil tulid ameerika kastikad millel usa lipp kastis lehvimas. Vaatasin et oh äge ja se asi ei jätnudki mind rahule. bauhofist käisin ostsin luuavarre ja ebayst tellisin jaapani mereväe lipu. Peale esimest lipuproovi autol sain aru et se on kõige kõvem asi ever
Nüüd siis suvel olen üritustel käinud lippu lehvitamas, kevadel haapsalus hooaja avamisel,suvel oli JDM car meet linnahallis ja Youngtimer camp 2019 . Väga jällegi meeldisid ned üritused mulle. Juuni juuli sõitsin suht igapäevaselt nitsuga ringi ja nüüd septembri lõpus läks talveunne -seekord sooja garaazi. Õues talveuni on tagant ühe poolraami roostetama ajanud. Enam väljas ei talvitu ! kevadel nüüd parandan poolraami ära ja tuleb ka uus ring rehve osta plekkidel.
Hetkel kõik,tänud kõigile kes veel loevad minu autoteemat.
video 2019 youngtimer campist kus 00.33 on minu pann lippu lehvitamas.
Teema pealkiri: Re: Nissan Bluebird Grand Prix 2.0L ,89a-piuneer.
Postitatud: 14.04.2020 18:53
Liitunud: 17.02.2005 14:04 Postitusi: 364 Asukoht: Tallinn
Tänapäeval saabki iga torbik modeks. Mida kuu edasi seda enam loe mingite jorsside möla, kellel pole teemaga mitte mingit seost. Samahästi võiks selle koha siin hingusele saata.
Omanikule ka Kas see hooaeg avatud juba või ootad veel?
Ei pahanda absoluutselt selle nalja pärast , võttis muigama küll minu hooaeg algab se aasta alles juuni kuus, elus toimunud muutused ja enamus ajast välismaal. Suvi möödub eestis ja se aasta suvi kavatsen läbi sõita terve eesti oma nissaniga . Iga nädal uude linna neljapäevale
Samas ka olen juba 3dat aastat juba ehitanud punasele ühte valget erilist nissanit kõrvale . Eesti tulles on käed valgeküljes koguaeg ja valmis iga aastaga. Kui kedagi kotib siis talvel tegin ühe halva video ka teisest projektist. https://youtu.be/vzeBYAVtz4Q
väike mini uuendus. kevadel läbi suure õnne sattusid minu kätte ühed haruldased datsuni veljed. kevadel sai nad ära sirgestatud,nädal aega poleerimist ,uued rehvid peale ja nüüd autol all ka ajastukohased retro veljed. tegemist siis datsun 280z turbo 15 tolliste velgedega. veljed on niivõrd erilised et ilma spetsiaalsete mutriteta võid ned veljed minema visata. eiole koonusega mutrid vaid on kandilised pesad nagu on mõndadel toyotadel . ja nissani erimõõdus. velg tahab ka kindlasti 2,5cm flantsi saada et oleks mõnusa fitmendiga nagu eelmised valged plekid olid. välismaal kutsutakse neid velgi nissani swaztika-teks ehk nissani haakristideks. ise olen ka nüüd eestis tagasi ja tegelen teise valge bluebirdiga, mikngiaeg võtan käsile ja teen ka enamvähem pildid tegemisest.
hakkame siis taaskord pihta. kõik se on nagu deja vu mis oli 10 aastat tagasi minu punasega. kõik asjad on teada mida teha ja millal teha, seekord on asi lihtne, on raha et asi teha väga hästi et ei oleks hiljem probleeme. jõudsin eesti tagasi ja seekord siis kuni veebruarini. selle ajaga tahaks valge saada põhja alt korda ja liikuma. ja proovin ka siia uuendusi tihedamalt hakata tegema. tähelepanu vajadus peal
sai siis valge suvepuhkusest välja aetud ja toimetama hakatud. auto tõstukile ja põhjaalune nii seibideks kui vähegi võimalik on , kui vundament on sitt siis eiole sellest ilusast majast seal peal tolku. sama põhimõte ka mul. et ennem põhjaalt kõik ideaalseks saada ja siis alles nähtavate asjade peale edasi liikuda. kõik silladetailid läksid liivapritsi ja tulevad tagasi pulbervärvituna, ja ülejäänud põhjaalune. ütleme nii et päevas max 3 tundi jõuan hetkel puhastada seda relakaga. kätes üle 3tunni jõudu pole relaka ohjamiseks . tahan põhjaaluse relaka ja traatketastega puhtaks lasta, roostesurm kõikjale,happekrunt,tavaline krunt,värv ja siis paksult paksult põhjamastiksit ja kivikaitset sinna kuhu vaja ja võimalik, kõik õõnsused paksult roostevastase kaitseõliga täis puristada ja siis hakkab kokkuladumine, kõik uus torustik põhja alla vana torustiku järgi,uued pidurivoolikud,kõik uued puksid sildadesse,taastatud pidurid,taha uued amordid koos tolmukatega ja kindlasti ka makita madaldus ,siis paagid,sumpsid kõik alla laduda ja on põhjaalune valmis -se on selle aasta eesmärk.
punasest siis niipalju et sain temaga 300km se aasta sõita ainult , niivähe käisin eestis ja eijõudnud kuskile, järgmine aasta proovin rohkem sõita, muidu on auto igati tiptop ja korras nagu alati. mulle meeldibki autosid rohkem ehitada kui sõita
keegi uus mõtleb et mis nuss selle valgega on siis mul on üks halb video ka tehtud kus saab kokkuvõtte:
i,m back. progress on väga suur olnud. minu silmis kõige suurem ja debiilsem töö hakkab lõppema ehk põhi. kõik muu on minusilmis lihtne kui läheb väljaspoolt tegemiseks mootor: uued kummivoolikud,uued simmekad,uued tihendid, uus bensupump,kõik rihmad,rullid,mahlad käigukast: uued simmekad,uued tihendid,uued õli jahuti voolikud,mahlad põhja all: uus torustik,uued voolikud,sarniirid,kõik uued puksid,tihendid ja nii edasi põhi siis sai nii tehtud et seal kus oli korralik pind,sealt puhastasin ära ja karestasin põhjamastiksi lihtsalt,muu kohad relaka v liivapritsiga haljaks ja läks roostesurm, siis terve põhi epokrundiga ,ühekomponentne odav must värv, kivikaitse,põhjamastiks,keevituskohad siis tõmbasin pintsli ja mastiksiga siledaks ja hiljem siis tekstuuri jaoks püstoliga põhjamastiksit juurde ,sai hea. sillas kõik pudipadi käis liivapritsis ja pulbervärvis . makita madaldusvedrud sai veel tehtud, kütusepaak puhtaks pestud- 10 a kütus sees olnud ja paak seest valget lubjataolist asja täis mis isegi traatharjaga eitahtnud küljest tulla. nädal aega siis leotasin tehnopesu ja veega ning kuumutasin ahjupeal seda pesuvett. nüüd paak seest nagu uus. nüüd relakaga väljast puhtaks lastud roostest ja vanast värvist ja roostesurma all. läheb se ka epokrundi ja tavalise kivikaitsmega üle.
hästi läheb siis u nädala pärast auto sõidab ja saab hakata aastatega kogutuid ägedaid juppe külge aretama enne keretöid. roostet väljas pole seega ainult pahteldamise,nühkimise,kruntimise ja värvimise aeg. aga jh enne seda tuleb laiendid ja asjad külge aretada ja vbl ka kere siis ka modima et laiendid asjad külge sobitada.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis