Paugupill kirjutas:
Läheb juba teemast välja ning olen ka tänaseks töökohta vahetanud (= kulleritelt niimoodi infi enam ei saa), kuid hetkel tundub mulle Venipak väga sümpaatsena. Firmadele veebikeskkond väga lihtne, kliendihaldur on olemas (erinevalt DPD-st, näiteks).
DPD's on igal lepingulisel kliendil kliendihaldur. Tõsi, nn. tüüpilisemate küsimustega tegelevad esmalt customer service kliendihaldurid (need grupid on samuti erinevad olenevalt kliendi pakisaatmise mahust) ning kui mure ei saa lahendatud, suunavad edasi kliendihaldurile.
Kliendihaldur kui selline saab siiski olla vaid üks inimene ning mõelda, et üks inimene tegeleb igapäevaselt kõikide oma klientide küsimuste ja probleemidega (seda enam, et paljud väga suured kliendid eelistavad igapäevaselt nt. kullerikorjetki telefoni teel tellida), ei oleks lihtsalt mõeldav.