Hapnik kirjutas:
.e.: Natuke nokin veel.
Räägid,et olnud 3000autot 14a jooksul...kuidas sa siis tead,et auto kestab?
Mina oma aju järgi vaataks auto kestvust nii,et kui vaja teen auto korda ja sõidan xxtuhat km, ja siis vaatan, kuidas kestab.
Ofc ostad auto, grammigi ei vaheta, müüd 3 kuu pärast maha ja kisad,et auto kestab, siis on see üsna tühi teadmine ju.
see on väga lihtne, selle 3k auto hulgas on mingi 30-50 autot mis on sarnased, kõik autod mis tulevad kodumaale tuleb nokitseda, ja kui pidevalt igal autol üks ja sama probleem siis teed selle järgi järelduse, mis nõrk koht on. Nt Chrysler Voyageril ei kesta automaat kast (GS põlvkonnal), mul endal oli 2001 GV 3.3, ma sellega ei julgenud reisima minna, kuigi auto 7 aastat vana, läksin enda GMC Safariga '00
Või siis Chrysler PT Cruiser, veermik on väga nõrk (veermik üldse endamustel Rüstleritel pole vastupidav), VAGi toodangul pidevalt 5k ATM kastiga probleem, või siis 1.6 mootoriga isenditel manuaal kastiga (Bora, Caddy, Golf jne), Seat ja Skoda roostetav, Jaguar roostetab ja enamustel el. probleemid, Mersu roostetab (mul oli üks CLS müügis, mis oli 3 aastat vana, aga jupa olid kerel roostetäppid, auto Eesti ajalooga ja avariivaba), BMW-d millegi pärast ei läbi ÜV heitgaaside pärast (mul oli ÜV punkt kohe müügiplatsi kõrval, kõigidele autodele ma olen ise käinud ÜV teinud).
Ühe sõnaga on automarge mida ma kaarega möödun, selle hulgas kahjuks ka BMW, ja viimasel ajal VAG, kuigi ausalt öeldes väga meeldib A8, ja isegi olnud neid 2tk (3.7 ja 4.2) aga leidsin neile ostjaid.