Hapnik kirjutas:
Black66 kirjutas:
Pigem ikka 1 auto 1,7 päeva kohta.
Autost endast niipalju, et mulle on alati meeldinud inimesed kes julgevad teistest erineda. Üks minu kasutuses olevatest autodest on 98 aasta Range Rover, paljud koguaeg ikka hõõruvad ninaalla, et kindlasti kallis ja rõve auto ja hooldada kallis jne, kuigi tegelikkus on vastupidine. Ei saa aru inimestest, kes kardavad proovida vähem levinud autosid. Sulle aga jõudu ja jaksu.
Tahad öelda,et võrreldes keskmise eesti VW pole siis hooldus kallim?
Enamus poste on siin teemaga,et "teistest erineda", kes siis peab teistest erinemiseks kas mingi erilisema auto ostu(nagu see Lybra), või siis lääpas Golf roosade velgedega.
Keegi isegi(vist Scorpio Ghia ise) väitis,et tahab VAG gruppist erineda,et ei saa aru, miks inimesed seda ostavad jms.
Vaadake, siin foorumis on ilmselt enamik nö auto"pedesid". Päris maailmas on aga neid auto"pedesid" ilmselt alla 10%. Teised vaatavad autot kui tarbeeset, mis oleks mugav, oleks silmale hea vaadata ja mille juppe ei peaks 3 nädalat ootama. Nende jaoks ei ole eesmärk hallist massist erineda. Tean paljusi, kes nimelt ostavad võimalikult tagasihoidliku auto, et mitte jääda silma.
Loe esimest postitust:
Tsiteeri:
Kuid auto peaks olema suht odav pidamises, ehk siis disla mootoriga, ja veermiku osad oleks kommi raha eest, nt Thesisel amort on 700EUR, õõts 270 EUR nt. . Mulle meeldivad koledad autod, seega valik kukkus Lybra peale, praktiliselt sama Alfa Romeo 156, kuid vähem levinud. Saigi Hollandist sellest tootud.
Nii, võin julgelt väita, et Lybra on mugavam kui Passat, räägimata Golfist, jubinaid ei pea ootama 3 nädalat, jubinad maksavad mitte rohkem, kui sama aasta VAG toodangul, ja oma kogemustest VAGi toodang ei ole vastupidav.
võtame võrdluseks Lybra 2.4JTD 99kW ja Passat 2.5TD 110kW mõlemad aasast 2000.
avame eparts.ee kodukat
hammasrihma komplekt:
Lancial 98 EUR (pingutus rull, juhtrull ja ise hammasrihm), Passat - 71 EUR (pingutus rull ja rihm) + rullikute komplekt 107 EUR
pidurikettas tagumine
L - 16.22EUR vs P - 13.74EUR
piduriketas esimene
L - 21.12 vs P - 24.02EUR
rattalaager tagumine
L - 44.03EUR (koos trummiga) - P - 73.05 EUR
rattalaager esimene
L - 50.18 (jälle koos trummiga) - P - 24.40EUR
käändmik
L - 81.89EUR - Passatil terve hunnik neid, ei vitsi arvestada isegi
Stabikas
L - 10.13EUR - P - 6.42EUR
tugilaager
L - 11.06EUR - P - 4.94EUR
jne-jne-jne
Et mingi osa on Lancial 5-6 EUR kallim kui Passatil, aga arvestame juba sellega, et ainult rihmavahetusega säästan päris kõvasti töö peal (passatil tuleb esiots maha võtta, ma olen hiljuti ühel passatil seda tööt teinud). Teiseks ma pole ühtegi inimese käest kuulnud, et Alfa Romeo 2.4JTD mootoril on halb maine, et iga 180 000km järgi tuleks nukkvõlli vahetama jne. .
Ainuke mille pealt Passat võidab - plekk osad on kätte saadavad, Lanciale jääd neid siin otsima, kuna lihtsalt pole neid autosi olemas.
Aga ülejäänud plussid minu jaoks on Lancial.