Streetrace.Org http://streetrace.org/foorum/ |
|
2.0 800 bhp Fiesta http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=7&t=16501 |
2. leht 2-st |
Autor: | MarkoC [ 26.06.2009 18:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: 2.0 800 bhp Fiesta |
Martpoiss kirjutas: Teema läks suurte liitrivõimsustega sisepõlemismootoritega rallikrossimasinate peale, milles probleem on? Viktor, selle asemel et lahmida, palun seleta mis vahet on kas võtta 500 hobust liitri kohta r4 mootorist või v6-st? 1. V mootorist saab oluliselt rohkem väänet kätte minu teada, aga lahmige omakeskis edasi siin 2. teema l"läks üle" ? see ongi selle foorumile omane, varsti näeme sappari pilte siin teemas ala 200 bhp |
Autor: | charly [ 26.06.2009 19:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: 2.0 800 bhp Fiesta |
Kõge rohkem väänet annab ülelaadimine, mehhaanilistest efektivseim on turbo. |
Autor: | mart154 [ 26.06.2009 21:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: 2.0 800 bhp Fiesta |
mihkel-m kirjutas: Jah võeti välja see 1300hp, aga minuteada ei kannatanud sellega üle paari ringi sõita kvalifikatsioonis. BMW F1 mootorid. 86 aastal: kvali sõitudes ülerõhuga 5.5bar jõudu umbes 1300hp võistlusel 3.6 ülerõhuga 850hp 87 aasta võistlustel 3.8 bariga umbes 900hp. rõhk reeglitega piiratud 4 bar peal, seega ulmenumbreid ei näinud enam kvalifikatsioonides. töömaht 1499cc surveaste 7.5:1 pööretepiiraja ~11500 Muide, mootoriplokk on üsna standardne M10 Aga selle aja vormeliradade kunnid olid McLaren Honda V6 turbokad 1988 aastal 15 etapivõitu 16-st 1493cc V6 biturbo! Pööretepiiraja u 14000rpm 88 aasta 2.5bar turborõhupiiranguga 700hp kanti 87 aastal (4 bar rõhupiiranguga) olid mootorid 1000hp kanti. Kahjuks täpseid andmeid leidnud pole. |
Autor: | Tanel [ 10.04.2020 17:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: 2.0 800 bhp Fiesta |
MarkoC kirjutas: 1. V mootorist saab oluliselt rohkem väänet kätte minu teada, aga lahmige omakeskis edasi siin Miks nii ? |
2. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |