Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=54&t=92003
1. leht 1-st

Autor:  madis' [ 01.06.2012 15:04 ]
Teema pealkiri:  Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga

Tervist, mure selline et, kui sõidad autoga, ning lased gaasi maha, sisi auto sureb täiesti lampi välja, peab kähku neturaali peale panema et tööle panna, millest tingitud selline väljasuremine ? Kas võib kütusefiltris midagi viga olla või mingi andur jamab ?
Auto 2003 aasta, ning 150k läbisõiduga.

Terv.
Madis

Autor:  jarxz [ 01.06.2012 18:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga

Nukkvõlli asendi andur on see mis tavaliselt lampi välja suremist põhjustab aga siis enamasti ta kohe tööle uuesti ei lähe vaid peab mingi aja ootama.
Muidugi võib ka midagi muud olla aga seda on foorumi teel raske diagnoosida.

Autor:  mario. [ 02.06.2012 11:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga

nukkvõlli andur ei tähenda mitte midagi. sa võid selle küljest ka visata, auto töötab ikka.
pigem on väntvõlli andur, aga kuna tegu commonrailiga, siis on põhjust alustada küttefiltrist, õigemini sellest vee väljalaskmisest.
Esimese asjana tuleks vaadata, mis vigu räägib arvuti, aga üldiselt selliste asjadega käivad kaasa ka mootoritule süttimised ja muud märgutuled. Kui neid ei ole, on viga mehaaniline ja auto juhtaju ei saa sellest aru.
Diisli puhul saab mittekäimise juures kõigepealt kolada vaakumite kallal, kas need on seal, kus nad olema peavad, siis kontrollida kõik klambrid üle, ega mõni ei ole lõdvaks läinud ja vooliku ära nihutanud..
Fordiga kogemus puudub, kuid sarnased sümptomid olid, kui küttefilter enam kütust läbi ei lasknud ja veakoode loopis rail'i surve kohta. Ehk siis kütuselatis oli sisuliselt vaid õhk. Lõppes see asi siis filtri ja 2 pihusti vahetusega. Muidugi kõrgsurvepump hakkas ka väsima.

Autor:  madis' [ 02.06.2012 16:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga

Aga see asi käigukastiga ei saa seotud olla ?
Tänud vastute eest juba.

Autor:  jarxz [ 02.06.2012 21:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga

mario. kirjutas:
nukkvõlli andur ei tähenda mitte midagi. sa võid selle küljest ka visata, auto töötab ikka.

Aga miks ma siis vähemalt 5 korda teeääres seisin ja ootasin kuni auto uuesti käima läheb? :D Mondeol ei saa sa nukkvõlli asendi andurit minema visata, see on väga levinud probleem neil ja aitab ainult selle vahetus. Maksis miski 500 krooni vanas rahas ja lampi välja suremisel on see põhjus number üks.
Võibolla mõnel teisel autol võid sa selle minema visata aga Mondeo diislil põhjustab vigane nukkvõlli(mitte väntvõlli) asendi andur suvalisel ajal välja suremist.
Ma ei aja niisama käo jaani vaid kõik on ise läbi kogetud. :) Olen aastate jooskul praktiliselt kõik Mondeo tüüpvead läbi kogenud ja nii mõnegi euro remondi peale kulutanud. Isegi autolehe artiklis on see nukkvõlli asendi anduri probleem välja toodud.

Autor:  madis' [ 05.06.2012 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga

Kas selle nukkvõlli asendi anduriga kaasneb ka mootoritule süttimine armatuuris ?

Autor:  jarxz [ 05.06.2012 15:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga

madis' kirjutas:
Kas selle nukkvõlli asendi anduriga kaasneb ka mootoritule süttimine armatuuris ?

Ei kaasne(vähemalt ei mäleta küll), lihtsalt sureb suvalisel ajal välja ja enamasti siis kohe käima ei lähe. Ootad natuke ja läheb jälle käima ja töötab nii nagu peab seni kuni jälle välja sureb. Ise sai ikka niimoodi maantee ääres passitud ja oodatud ning ka korra kaubanduskeskuse ees tegi sellist pulli, pidin autost välja hüppama ja auto ise parkimiskohale lükkama. :D
Suht levinud probleem on see ja andurit on väga lihtne vahetada. Korra vahetasin ära ja pole probleemi enam olnud, võibolla on uued andurid kuidagi paremad kui need mis tehasest külge pandi.

Muidugi tasuks kuhugi diagnostikasse minna, siis saad kindlalt teada milles asi, võib ka mingi muu probleem olla.

Autor:  jarxz [ 05.06.2012 18:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure 2.0 TDCI Ford Mondeo mootoriga

Tanel kirjutas:
Kas see on see 96kw disla ?

Paar korda olen kuulnud, et selle mootori tüüpiline pihustite teema väljendub kohati nii. Ja aega mööda aina hullemaks läheb.

Pole vahet kas 66, 85, 96KW, kõigil neil on pihustite probleemid kui solkkütust saavad, lihtsalt 96kW mootor on vist kõige rohkem levinud.
Pihusti probleemiga peaks mootori tuli põlema minema ja auto "limp home mode-i" minema ning turbo rõhku hakkatakse piirama.
Välja nad enamasti ei sure, lihtsalt suurema koormuse juures lööb turbo tagant ära ja eelsüüteküünla tule vilkuma ning mida aeg edasi seda hullemaks läheb, seni kuni lõpuks üldse sõita enam ei saa.

Järjekordselt ise kõik läbi kogenud. :D

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/