postitus pole 24h üleval olnud, kui püksis juba sipleb kärsitus. Tõmba nina nutitelefonist välja. kõik asjad ei käi välgu kiirusel päris maailmas.
Aga vastuseks. Nukarattal pole märke. Nukk ise pannake paika rakisega, olenemata nukaratta asendist. Ehk siis, järjekord selline. Väntvõll lukku(starteri all või peal oli punn, kust 12mm-8mm pulk sisse lükatakse), sellega on 1 silinder Ü.S.S asendis. Vänta peab vähe keerutama, et seda lukustusauku ülesse leida. Oht on saada ka eksitud hoorattal olevate väntvõlli asendi anduri punnide tõttu(võib tekkida ekslik mulje, et läks auku) Ja nukal on nukaratta juures kaks freesitud paraleeli kahel pool. Originaalis käib sinna rakis, aga kui on kitsas nurgit olemas, siis saab sellega ka. Ühesõnaga, nukk sellsiesse asendisse, et klapikambrikaane tihendi tasapinaga oleks 90 kraadi ja sellega keerad nukaratta kinni. Kõrgsurvepump pannakse paika kellaga. 0,9mm tõusu. Saab teha ka nihikuga, aga vajab pisut harjutamist, et sellest üldse aru saada. 1.0mm mida paljud soovitavad on vale, väljendub kenasti suurenenud kütusekulus ja teravamas laginas. Ära mulle PSe saada, ma ei viitsi sinuga rohkem suhelda.
_________________ Ükski auto pole omanikust parem.
|