Vahka kirjutas:
Kütusekulu on enamvähem normis. Lambdal võtsin pistiku tagant, mõõtsin peale tulevat voolu, mis peaks vist olema 12V ehk akupinge, sain sealt 7,2V. Kas sellest võib probleemi olla? Tühikäigu mootoril pistiku ära võttes ei käivitu, käimise ajal pole pistikut näppinud.
Peale seda, kui aku klemmid maha sai võetud, akkas nagu enamvähem toimima, kuigi külmalt kipub tühikäigule lastes ikka välja surema, sooja mootoriga probleemi otseselt pole.
Vahur
Lambda pealetulev vool peaks jah vist olema 12V, kuid kahjuks selles pole 100% kindel. Kui 12V vool peaks peale tulema lambdale,ning kui sul tuli 7,2V, siis võibki viga seisneda selles. Mina jään arvamuse juurde et lambda viga ongi,tühikäigu mootor ka variant,kuid selles kahjuks kahtlen. Kuidas on autol minek ja kiirendus,kas on sama või on muutunud kehvemaks? Muidu,kui auto käib kohapeal,võiks keegi kabiinis hästi natuke gaasi anda,nii et välja ei sureks,kuid võimalikult madalatel pööretel,ning keera õlikork maha,kui algul hakkavad pöörded kõikuma ja asi pisut imelik,ning veidiajapärast kõik ok,ning korgi tagasi keeramisel samuti pöörded veidike aega kõiguvad,ning siis kombes kõik,siis on lambda korras,kui aga õlikorgi maha keeramisel pöörded miskit ei muuda või midagi,siis on lambda viga ka,kuna korgi maha keeramisel lambda korrigeerib küttesegu,ning pealepanekul samuti,seni kuni õigeks saab,pöörded kõiguvad.