infidel kirjutas:
Mis seal ikka keerulist - vead ühe juhtme aku miinusklemmilt salongi ja teise paned poldiga põhja külge. Kahe juhtme vahele paned lüliti. Pole hetkel ühtki Golfi käepärast, nii et ei oska öelda, kuidas tulemüüris aukudega lood on, aga tühja ruumi on seal küll, kuhu ühe augu lisaks puurida saab.
Vaja läheb:
8st metallipuuri (kui augud on olemas, siis pole vaja). Kui läheb jämedam juhe, siis tuleb ka jämedamat puuri kasutada.
8st polti mutriga.
Juhet (no alla 20mm2 ei maksa panna).
Lülitit.
Mingit alust, millega lüliti salongi kenasti kinnitada. Kui ilu pole tähtis, siis võid ta kipsikruvidega suvalt armatuuri külge ka lasta. Vaba valik.
Akuklemmi.
3 kaablikinga.
Midagi pehmendavat puuritud augu servadele, kasvõi tavaline hall teip.
TÄNUD
Töö käik:
Otsid tulemüüri augule sobiva koha ja puurid augu valmis. Augu servad teed pehmema kraamiga üle - muidu võib isolatsioon läbi hõõrduda ja see nulliks kogu töö mõtte. Topid juhet niipalju auku, et teise otsa kätte saad. Seejärel sätid juhtme nii, et üks ots ulatuks aku miinusklemmini ja teine massilüliti tulevase asupaigani. Väikene varu jäta ka. Kapoti all asuvale otsale paigalda akuklemm. Teisele otsale paigalda kaabliking ja ühenda see massilüliti ühele otsale.
Siis otsid auto põhjas sobiva koha ühenduseks kerega. Tegu peaks olema kohaga, kus saab mõlemalt poolt ligi, siis on kinnitamine lihtsam. Mõõda sobiva pikkusega juhtmejupp ja pane mõlemale otsale kingad. Üks ots ühenda massilülitile, teine poldi ja mutriga kere külge. Seejärel kinnitad massilüliti keskkonsooli või armatuuri külge, paned tagasi vihaga ära kistud polstrid ja ongi valmis.
Igaks juhuks tasub massilüliti toime veel üle kontrollida. Kui juhe läheb kuumaks, on ta liiga peenike ja tuleb jämedama vastu välja vahetada.
Sai alles pikk jutt kirja. Kui midagi valesti on, eks siis targemad loobivad pori ja väiksemate kividega.
PS. Pealkiri peaks olema küll: "Massilüliti paigaldamine VW Golfile". Või midagi taolist.
Tänud