Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 23.05.2024 10:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kuidas teha massilülitit.
PostitusPostitatud: 25.07.2009 14:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2009 14:18
Postitusi: 211
Tere oskaks keegi ära seletada kuidas mass lülitit sisse tuua golfile.
Lüliti ja juhe olemas.
Tänud.


Viimati muutis ivojoeloo, 28.07.2009 14:05, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oskab keegi aidata ?
PostitusPostitatud: 25.07.2009 17:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.09.2007 11:54
Postitusi: 543
Asukoht: Tallinn/Nurmsi/Viskla
Mis seal ikka keerulist - vead ühe juhtme aku miinusklemmilt salongi ja teise paned poldiga põhja külge. Kahe juhtme vahele paned lüliti. Pole hetkel ühtki Golfi käepärast, nii et ei oska öelda, kuidas tulemüüris aukudega lood on, aga tühja ruumi on seal küll, kuhu ühe augu lisaks puurida saab.

Vaja läheb:
8st metallipuuri (kui augud on olemas, siis pole vaja). Kui läheb jämedam juhe, siis tuleb ka jämedamat puuri kasutada.
8st polti mutriga.
Juhet (no alla 20mm2 ei maksa panna).
Lülitit.
Mingit alust, millega lüliti salongi kenasti kinnitada. Kui ilu pole tähtis, siis võid ta kipsikruvidega suvalt armatuuri külge ka lasta. Vaba valik.
Akuklemmi.
3 kaablikinga.
Midagi pehmendavat puuritud augu servadele, kasvõi tavaline hall teip.

Töö käik:

Otsid tulemüüri augule sobiva koha ja puurid augu valmis. Augu servad teed pehmema kraamiga üle - muidu võib isolatsioon läbi hõõrduda ja see nulliks kogu töö mõtte. Topid juhet niipalju auku, et teise otsa kätte saad. Seejärel sätid juhtme nii, et üks ots ulatuks aku miinusklemmini ja teine massilüliti tulevase asupaigani. Väikene varu jäta ka. Kapoti all asuvale otsale paigalda akuklemm. Teisele otsale paigalda kaabliking ja ühenda see massilüliti ühele otsale.
Siis otsid auto põhjas sobiva koha ühenduseks kerega. Tegu peaks olema kohaga, kus saab mõlemalt poolt ligi, siis on kinnitamine lihtsam. Mõõda sobiva pikkusega juhtmejupp ja pane mõlemale otsale kingad. Üks ots ühenda massilülitile, teine poldi ja mutriga kere külge. Seejärel kinnitad massilüliti keskkonsooli või armatuuri külge, paned tagasi vihaga ära kistud polstrid ja ongi valmis.
Igaks juhuks tasub massilüliti toime veel üle kontrollida. Kui juhe läheb kuumaks, on ta liiga peenike ja tuleb jämedama vastu välja vahetada.

Sai alles pikk jutt kirja. Kui midagi valesti on, eks siis targemad loobivad pori ja väiksemate kividega.

PS. Pealkiri peaks olema küll: "Massilüliti paigaldamine VW Golfile". Või midagi taolist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Massilüliti sisse toomine (VW Golf)
PostitusPostitatud: 25.07.2009 18:51 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2006 19:27
Postitusi: 2230
Korrastasin pealkirja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Massilüliti sisse toomine (VW Golf)
PostitusPostitatud: 26.07.2009 13:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2009 14:18
Postitusi: 211
C4V6 kirjutas:
lihtsalt tekkis korraks mõte, milleks üldse seda teha ?

Golfist tuleb jääraja masin ning sisse oleks vaja mass-lülitit.Miks küsib küsimus? Põhjendus : juhul kui autoga üle kuudi keerad lülitad massl-ülitist auto välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oskab keegi aidata ?
PostitusPostitatud: 26.07.2009 13:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2009 14:18
Postitusi: 211
infidel kirjutas:
Mis seal ikka keerulist - vead ühe juhtme aku miinusklemmilt salongi ja teise paned poldiga põhja külge. Kahe juhtme vahele paned lüliti. Pole hetkel ühtki Golfi käepärast, nii et ei oska öelda, kuidas tulemüüris aukudega lood on, aga tühja ruumi on seal küll, kuhu ühe augu lisaks puurida saab.

Vaja läheb:
8st metallipuuri (kui augud on olemas, siis pole vaja). Kui läheb jämedam juhe, siis tuleb ka jämedamat puuri kasutada.
8st polti mutriga.
Juhet (no alla 20mm2 ei maksa panna).
Lülitit.
Mingit alust, millega lüliti salongi kenasti kinnitada. Kui ilu pole tähtis, siis võid ta kipsikruvidega suvalt armatuuri külge ka lasta. Vaba valik.
Akuklemmi.
3 kaablikinga.
Midagi pehmendavat puuritud augu servadele, kasvõi tavaline hall teip.
TÄNUD

Töö käik:

Otsid tulemüüri augule sobiva koha ja puurid augu valmis. Augu servad teed pehmema kraamiga üle - muidu võib isolatsioon läbi hõõrduda ja see nulliks kogu töö mõtte. Topid juhet niipalju auku, et teise otsa kätte saad. Seejärel sätid juhtme nii, et üks ots ulatuks aku miinusklemmini ja teine massilüliti tulevase asupaigani. Väikene varu jäta ka. Kapoti all asuvale otsale paigalda akuklemm. Teisele otsale paigalda kaabliking ja ühenda see massilüliti ühele otsale.
Siis otsid auto põhjas sobiva koha ühenduseks kerega. Tegu peaks olema kohaga, kus saab mõlemalt poolt ligi, siis on kinnitamine lihtsam. Mõõda sobiva pikkusega juhtmejupp ja pane mõlemale otsale kingad. Üks ots ühenda massilülitile, teine poldi ja mutriga kere külge. Seejärel kinnitad massilüliti keskkonsooli või armatuuri külge, paned tagasi vihaga ära kistud polstrid ja ongi valmis.
Igaks juhuks tasub massilüliti toime veel üle kontrollida. Kui juhe läheb kuumaks, on ta liiga peenike ja tuleb jämedama vastu välja vahetada.

Sai alles pikk jutt kirja. Kui midagi valesti on, eks siis targemad loobivad pori ja väiksemate kividega.

PS. Pealkiri peaks olema küll: "Massilüliti paigaldamine VW Golfile". Või midagi taolist.


Tänud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Massilüliti sisse toomine (VW Golf)
PostitusPostitatud: 26.07.2009 22:49 

Liitunud: 10.02.2004 18:36
Postitusi: 8
Asukoht: põltsamaa
massi katkestamine nüüd seda külle ei aita tuleb ikka pluss juhe katkestada nagu ralliautodel...siis on kõige ohutum jne...
kenekas jääb ikka massi ja mootor töötab ikka :burnout
ja kõige lihtsam on süütevõti
ohutust taga ajada siis``FIA``reeglite järgi teha :auto


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7