peeter3654 kirjutas:
või keegi teadjam mees tuleb ise äkki kohale ja vaatab üle...
Ise mõtlesin immot, et kuidas toda maha võtta äkki?
Alusta kaitsmete kontrollimisest. Mul oli talvel escortiga juhus, kus ka auto enam käima ei läinud. Immo ei lase strarterit ka järgi, vähemalt Escortil. Aga asja põnevam pool oli see, et üks kaitse oli läbi. Vahetasin kaitsme ära ja auto läks käima. Sai siis soojaks lastud, seisma jäetud ja klaasipuhastjaid ka vahepeal kasutatud. Järgmine kord käivitades jälle kaitse läbi ja kõik, käima ei lähe. Sai nii 3-4 korda uus kaitse pandud, aga niikui süüdet paned nii jälle läbi. Viisin siis auto sooja garaazi seisma, et inimene hakkab viga otsima. Auto siis oli öösel soojas garaazis ja päevapeale remondimees helistab, et vahetasin selle kaitsme ära ja no iga kord läheb käima. Lõpuks siis sai välja mõeldud, et immo ja klaasipuhastajad on ühe kaitsme all. Point oli selles, et suure lumega oli seda nii palju kogunenud klaasipuhastaja mootori ümbrusse, et läks miskit lühisesse seal niiskusega. Süüte sisse pannes aga oli tal mingi tsükkel pooleli jäänud ja loomulikult iga kord kohe põletas kaitsme läbi.
Nii et sa vaata ka igaks juhuks kaitsmed üle kui immot kahtlustad.