Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

passat b5,b5,5
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=96667
1. leht 1-st

Autor:  kiirenissan [ 26.08.2012 12:52 ]
Teema pealkiri:  passat b5,b5,5

huvitaks mida head rahvas passati pumppihustitega mootorite kohta räägivad,nt 1,9 85kw ja 96kw?

hooratas on vist üks nõrki kohti neil?

mida ostul tähele panna?


automaat kast on nõrk,sellest olen teadlik,ostan nagunii manuaal kastiga.

Autor:  wtf_ [ 26.08.2012 14:32 ]
Teema pealkiri:  Re: passat b5,b5,5

Uuri ka VW klubist autoostu abi alt.
Nt üks teema - http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=79&t=82639

Pumppihustitega dislad tahavad saada korralikku kütet, ei tasu solki panna.

Suurimad hädad on jah hooratas (vibra + seisma jättes mingi kolks/kolin). Samuti pihustitega hädasid olnud (tahavad head kütet), eriti just pihusti juhtmetega(odavam variant). Nukkvõlli probleemi ka esinenud, kuid mitte nii tavaline asi kui 2.5 diislitel (et üle 200km pmst kindel nukkade vahetus :D ).
Üleüldse tasub Passatitel vaadata, kas põhjamatt kuiv. Seal alla keskluku jms ajud. Kui äravoolud umbes, siis vesi teeb elektroonikaga halba.

Muidu aga igati hea auto. :) Eks tüüpvigu igal masinal. Lihtsalt neid Passateid liikvel nii palju, et igalühel mingeid vigu esinenud ja siis tundubki kohe, et läbi ja lõhki tüüpvigane auto. Tuleb otsida mingi korralikumalt hooldatud masin.


Siin igast väikseid tähelepanekuid, mis panin endale kirja, kui käisin B5.5 Passateid vaatamas.
Tsiteeri:
* mootori hääl tühikäigul kostub (et poleks liigset laginat ning tühikäik oleks paigal)
* natuke võib gaasi andes tahmata
* turbo tuleb taha jõuliselt 1000-2000 vahel
* klaasi ülemine katuse serv, esimeste tiivade ääred tagaluuk
* hoida ühtlaselt pöördeid 3000 juures ja järsku gaas lahti lasta (kui pihustid pole enam esimeses nooruses, siis tühikäigule tagasi langedes mootor natuke lonkab)
* auto käiks ühtlaselt ja vaikselt
* hooratas - ei tohi olla mingit kolinat seisma jättes
* mine kindlasti maanteele ja anna kõrgematel käikudel korralikult lapatsit (tavaliselt viskab turbo geomeetria kinnijäämisel või vaakumvoolikute jama tõttu kolmanda käiguga turbo tagant ära)
* nukkvõlli probleeem - teatud pööretel tekkis imelik plõgin sisse
* põrandamattide kuivus
* el lisade toimimine
* uksevahed jne
* võimaluse korral kaabel sappa panna

* esisild – mil vahetatud - kuna esisillas palju juppe, siis võib tulla peale ostmist suurem väljaminek (soovitatakse kvaliteetsemaid firma juppe, lisaks ka kiidetakse taastamist)...
* hammasrihmad jne – mil vahetatud - soovitav oleks kindluse mõttes ära vahetada

Autor:  Hapnik [ 26.08.2012 14:51 ]
Teema pealkiri:  Re: passat b5,b5,5

Üldiselt soovitatakse esisilla detailid kõik korraga vahetada.
Ala kui mõni puks/sarniir ainult vahetatud, siis võid üsna kindel olla,et lähiajal saad seal midagi vahetada.

Autor:  kiirenissan [ 26.08.2012 15:14 ]
Teema pealkiri:  Re: passat b5,b5,5

tänud vastuste eest,esisillaga olen väga hästi kursis(see ei morjenda eriti)


veel arvamusi?

Autor:  kiirenissan [ 26.08.2012 16:33 ]
Teema pealkiri:  Re: passat b5,b5,5

samas kui kellelgi siit foorumist on normaalsete lisadega passatit siis võib pakkuda.

Autor:  tomcraft [ 26.08.2012 18:32 ]
Teema pealkiri:  Re: passat b5,b5,5

Sõbrakutil on pakkuda uuema kerega highline varustusega mudel, kas too jääb kalliks?

http://www.auto24.ee/used/1060402

Autor:  kiirenissan [ 26.08.2012 18:34 ]
Teema pealkiri:  Re: passat b5,b5,5

nii uuele ei hakka jah hammas peale hetkel :waah

Autor:  DeLaBig [ 26.08.2012 19:16 ]
Teema pealkiri:  Re: passat b5,b5,5

Nukkvõlli probleem esineb pigem 2 liitrisel diislil.
Minu autol orig. pihustid 400 000km sõitnud, seega ei morjenda, kui nüüd peaks neid lõpuks vahetama hakkama.
Hooratta probleem on tõesti, samas hinnad muutuvad uutel osadel juba suhteliselt odavaks. Ja kui tihti seda ikka vahetad...
5,5 Passatil pole enam see vanakooli sild, seega originaalosi kasutades ei pea teps mitte tervet komplekti vahetama. Kestab hästi. 150 000km jooksul vahetatud 2 sarniiri ja rooliotsad.
Tagumised laagrid ~80€/tk (koos rummuga). Aga ega neidki pole siiani vahetanud.

Teisisõnu, kui kõik muu ümbert hakkab lagunema, siis mootor kestab ikka.

Autor:  kiirenissan [ 26.08.2012 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: passat b5,b5,5

põhimõtteliselt siis midagi hullu karta ei ole?

hoorattas põhiline asi mida ostul kontrollida.

pihusti vea peaks ära näitama vist kui ostma minnes arvuti taha lükata?

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/