Tsingitud kerega on faceliftitud auto ja ei roosteta nii hullult midagi ja vedeluse vastu aitab korralik uus amort ja normaalse kõrgusega rehv... Omega originaalis 235 45 17 kindlasti ei ole auto siis enam vedel. Kuigi selle auto puhul vist tõesti jääb ainult ostmise rõõm ja myymine selline kahtlane, kuid mine sa tea, kasurajal ksenoon oli omega ja nyydseks juba läinud järelikult on ostjaid kylll...
Tanel kirjutas:
Uurisin ka vahepeal nende kohta.
Uuem 2.5 on täpselt sama mis vana 2.5, seega ei ole töökindlusel vahet. Ilmselgelt saad sa 10 aastat uuema pumba kui 9X aasta E34jal. Seega pumbahädad ilmselt hakkavad tulema. Käigukastid on neil GMi oma toodang - ei ole bmw oma. Sild on sama mis omegal ikka, midagi muudetud pole. Auto pidi olema suht ujuv ja vedel, nagu laisa inimese auto, seega maanteele peaks päris hea olema. Autod on küll väikse raha eest igasuguseid lisasid täis aga elekter pidi tihti jurama. Kõige naljakamalt sain ma vastuse roostele. See lihtsalt tuleb päevapealt ja mitte karpidesse või koopaäärtesse aga täiesti valimatult. Näiteks keset ust. 88kw pidavalt olema mõtetu õmblusmasin ja kui seal pump läheb siis pole midagi teha, pead räige raha eest uue ostma.
üldiselt ma leian, et nii nägusat, mugavat ja hea lisavarustusega tagaveolist autot mis oleks 2003 aasta oma, mingit muud sa sama raha eest ei saa. Lihtsalt ma leidsin lõpuks, et seda pilli omades pead arvestama hävinguga. Müüa teda tulevikus nähtavasti ei õnnestu ja suure tõenäosusega roostetab lihtalt kätte ära.