Streetrace.Org http://streetrace.org/foorum/ |
|
Audi A8 kohta arvamusi http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=72126 |
1. leht 2-st |
Autor: | mihkel170 [ 18.08.2011 14:29 ] |
Teema pealkiri: | Audi A8 kohta arvamusi |
Tere, Sooviks autot osta ja nüüd jäi silma A8, näiteks selline: http://www.auto24.ee/used/819951 Mida oskate kosta sellise masina kohta? Mis mootoriga A8 üldse valida? Mis on head ja vead? Kas on mingeid tüüpvigu mida tuleks jälgida? Remondikulud oleksid väga suured? Ja palju näiteks sellel 4.2 liitrisel bensukal keskmine küttekulu oleks umbes kui 50:50 maanteed ja linna? Tänud asjalike kommentaaride eest juba ette! |
Autor: | jOnts [ 18.08.2011 14:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
mihkel170 kirjutas: Tere, Sooviks autot osta ja nüüd jäi silma A8, näiteks selline: http://www.auto24.ee/used/819951 Mida oskate kosta sellise masina kohta? Mis mootoriga A8 üldse valida? Mis on head ja vead? Kas on mingeid tüüpvigu mida tuleks jälgida? Remondikulud oleksid väga suured? Ja palju näiteks sellel 4.2 liitrisel bensukal keskmine küttekulu oleks umbes kui 50:50 maanteed ja linna? Tänud asjalike kommentaaride eest juba ette! Kuna sa juba uurid selle auto kütusekulu kohta, siis ilmselgelt pole see masin sinule. Osta jõuavad seda paljud kuid ülalpidamine kipub probleeme valmistama. Remondikulud (pigem siis hoolduskulud) on üüratud. Mitte, et nüüd koguaeg midagi pekkis oleks aga lihtsalt korralised hooldused on piisavalt kulukad. Hetkel ei meenu siit kedagi, peale Sqadi, kes sellist isendit omab. Kindlasti oskab tema palju täpsemat ja konkreetsemat hinnangut asjale anda ![]() Usku - sa ajad uue ja vana segamini praegu ![]() See vana 2.5TDI on ju kõigil Audidel hukule määratud. ![]() Sellele kerele pakuti juba 3.0 diislit |
Autor: | traur [ 18.08.2011 14:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
Ma ei tea, millistest üüratutest remondikuludest see jutt käib. Üüratu mõiste on ilmselt samuti suhteline. Minu kogemus näitab, et Audi 4,2 bensukas on suhteliselt pommikindlaks timmitud, peamised mured on seotud pigem elektroonikaga. Pea kõik olulisemad seadmed on ühendatud optikakaabliga ahelasse, iga komponendi softiuuendused võivad kaasa tuua ootamatuid ja mitte väga lihtsasti tõlgitsetavaid vigureid. Aga kui endal läppar-kaabel käes seisavad, siis on sõiduki hingeeluga kursis olemine suhteliselt lihtne. Kütusekulu on natuke väiksem kui D2 peal, nii liitri jagu keskmiselt. Mina ei ole viitsinud eriti seda liitri ja paagi suhet üle mõõta, auto ise arvutab selle keskmisena talvel ka 13,9 ja suvel 12,9. Pikemad otsad ajavad keskmise alla, linnavahel jala sirgeks vajutamine jälle üles. Eks need tüübist tulenevad vead ole enamasti ka kehva hooldamise tagajärg, see sõltub igast konkreetsest eksemplarist kõvasti. Algaastate D3 pandi ka kokku erinevatest osadest, seetõttu ei olegi tal päris sarnaseid suuri vigu kõikidel sõlmedel. BMW roolilatile sarnast häda ei ole. Ka Allroadil hädine õhkvedrustus on sellel juba palju parem. Meenub alarmipasun, mis on autonoomsete akudega ja paigutatud pasuna sisse nii, et akud aegudes trükiplaadile tilkuma hakkavad. Käigukasti õli võiks vaatamata tootja soovitustele ikkagi vahetada, Longlife välpa mootori hooldusel tuleks vältida. Vahetada nagu enda auto puhul ikka 10 - 15 tuhat vahet vast. |
Autor: | jOnts [ 18.08.2011 15:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
traur kirjutas: Ma ei tea, millistest üüratutest remondikuludest see jutt käib. Üüratu mõiste on ilmselt samuti suhteline. Minu kogemus näitab, et Audi 4,2 bensukas on suhteliselt pommikindlaks timmitud, peamised mured on seotud pigem elektroonikaga. Pea kõik olulisemad seadmed on ühendatud optikakaabliga ahelasse, iga komponendi softiuuendused võivad kaasa tuua ootamatuid ja mitte väga lihtsasti tõlgitsetavaid vigureid. Aga kui endal läppar-kaabel käes seisavad, siis on sõiduki hingeeluga kursis olemine suhteliselt lihtne. Kütusekulu on natuke väiksem kui D2 peal, nii liitri jagu keskmiselt. Mina ei ole viitsinud eriti seda liitri ja paagi suhet üle mõõta, auto ise arvutab selle keskmisena talvel ka 13,9 ja suvel 12,9. Pikemad otsad ajavad keskmise alla, linnavahel jala sirgeks vajutamine jälle üles. Eks need tüübist tulenevad vead ole enamasti ka kehva hooldamise tagajärg, see sõltub igast konkreetsest eksemplarist kõvasti. Algaastate D3 pandi ka kokku erinevatest osadest, seetõttu ei olegi tal päris sarnaseid suuri vigu kõikidel sõlmedel. BMW roolilatile sarnast häda ei ole. Ka Allroadil hädine õhkvedrustus on sellel juba palju parem. Meenub alarmipasun, mis on autonoomsete akudega ja paigutatud pasuna sisse nii, et akud aegudes trükiplaadile tilkuma hakkavad. Käigukasti õli võiks vaatamata tootja soovitustele ikkagi vahetada, Longlife välpa mootori hooldusel tuleks vältida. Vahetada nagu enda auto puhul ikka 10 - 15 tuhat vahet vast. eks igaühe jaoks ole "üüratu" summa erinev ![]() Minujaoks tundus igatahes ulme kulutada labasele hooldusele pea 2 palga suurune summa. |
Autor: | mihkel170 [ 18.08.2011 15:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
jOnts kirjutas: Kuna sa juba uurid selle auto kütusekulu kohta, siis ilmselgelt pole see masin sinule. Osta jõuavad seda paljud kuid ülalpidamine kipub probleeme valmistama. See, et ma kütusekulu kohta uurin, tähendab pigem seda, et umbes suurusjärku võiks ikka teada mis see 4.2 tarbib. Asi ei ole nüüd selles, et ostan ära ja siis mingit raha ei ole mida hoolduse jms jaoks tarvis. Aga saan ma õigesti aru, et 4.2 ongi kõige õigem valik või nt 3.0 diisel ka ok? Kõik kes vähegi asjaga kursis, avaldage julgelt arvamust kõige kohta, mida sellistest A8-test teate. Ja neist üüratutest hoolduskuludest võiks ka keegi veel pajatada + tüüpvead huvitavad ikkagi. |
Autor: | traur [ 18.08.2011 15:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
mihkel170 kirjutas: See, et ma kütusekulu kohta uurin, tähendab pigem seda, et umbes suurusjärku võiks ikka teada mis see 4.2 tarbib. Asi ei ole nüüd selles, et ostan ära ja siis mingit raha ei ole mida hoolduse jms jaoks tarvis. Aga saan ma õigesti aru, et 4.2 ongi kõige õigem valik või nt 3.0 diisel ka ok? Kõik kes vähegi asjaga kursis, avaldage julgelt arvamust kõige kohta, mida sellistest A8-test teate. Ja neist üüratutest hoolduskuludest võiks ka keegi veel pajatada + tüüpvead huvitavad ikkagi. Minuarvates on 4,2 kõige parema raha ja kvaliteedi suhtega. Ega see väga kokkuhoidmise mudel ei ole, liiter-kaks kütusekulus kokku hoida on mõne teise autoga kergem. Kolmene diisel on põlvkonnalt juba uuem lahendus, seega soovitatakse seda soojalt. Erinevalt uuema põlvkonna A6-tele ja A4-dele paigaldatud pisut lahjemast on A8-l algusest saati olnud 171kW tootev diisel. Sellel on ketipingutite jama selgelt vähem, mitte, et see üleüldse mingi eriti suur epideemia oleks. Mingisuguseid väga suuri tüüpvigasid ei tea ma sellel mudelil olema, nagu ka varm kirjutasin. Selle pidamise teeb mõnevõrra ehk kallimaks ka asjaolu, et näiteks lihtviisiliselt velgede-rehvide eest ei ole kuigi keeruline väikese auto hinda igal aastal välja anda. Normaalne mõõt selle auto all on alates 19 tollist. Tehasemõõt 255/40 R19 rehv - igaüks saab ise vaadata, mis maksavad. Talvega läks kaduma paar põhjakatet mootori alt - 2500 kuni 4500 midagi maksid (EEK). Lisaks andis saba helivõimendi (selle puudumisel ei toimi MMI terves koosseisus), selle hind Revalis oli miski 450 EUR. Üldine häda on rohkem see, et midagi ei ole eriti kohapeal osta sellele autole, kõike peab tellima. Tulevad küll suhteliselt mõistliku ajaga, aga ikkagi. Tagumine nn vildist logar maksis umbes 150 euri, meenub. Käigukasti õlid ja tihendid - vanas rahas koos tööga ca 20 000. Kasutusel erinevad õlid, millest kallima hind ca 120 EUR liiter. Seda kulus küll vähe, aga siiski. (Kast ise seesama ZF, mida kasutakse ka BMW küljes). Starter koos vahetusega miski 600 EUR umbes. Eks hooldamine ole mistahes rida neljast kallim ka selle poolest, et küünlaid on rohkem, õli kogus on suurem jne. Vaatamata Long-Life hooldusvälba sobimatusele tuleks õli ikka tehasepoolt soovitatavat kasutada, see pole ka odav. Kui kindlustused ka läbi on vaadatud, siis muid numberid ei oskagi kohe meenutada. Keretööd on kallid (alumiiniumist kere), selle eest auto ei roosteta. Edit: Kui järgi mõtlen, siis rooli funktsioonide nn lintkaabel on asi, mis ilmselt paljudel otsa on saanud. Tellida Revalist oli mingi 450, otsides Ebayst palju odavam. Sama käib näiteks parkimis- ja TPMS-i andurite kohta. |
Autor: | jOnts [ 18.08.2011 16:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
Audi päevilt mäletan tüüpiliste murekohtadena neid elektrilisi supporteid. Pingutid on läinud enamvähem kõigil. |
Autor: | mihkel170 [ 18.08.2011 18:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
Tänud vastamast jOntsile ja eriti suured tänud traurile sisukate ja asjalike kommentaaride eest! Praegu nagu aru saan, siis on A8 (4.2) väga hea kui suured hoolduskulud ja muidu kallimapoolne ülalpidamine ei hirmuta. Ehk kellelgi veel midabgi asjakohast kosta? Mida rohkem infot seda parem! |
Autor: | old-timer [ 18.08.2011 20:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
viewtopic.php?f=52&t=52043 Siin igasugu huvitavat kirjutatud |
Autor: | ändi [ 18.08.2011 21:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
Mina arvan,et kui 2000 ja rohkem on palk,siis täitsa ok valik aga neid kõige odavamaid ise elusees ei ostaks.Eriti selliseid,mis sada aastat müügis juba.Muide,Audi foorumist on nende koha piisavalt lugeda. |
Autor: | rain0102 [ 18.08.2011 21:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
Isal on mul 2007 aasta oma. 3.2 mootoriga ja esiveoline (jahh, esiveoline) Üleüldine keskmine kulu on 10.2 ja maanteel võtab 7.2. Auto on ostetud siis, kui läbisõit oli 17kkm. Nüüd on 146km. Tehtud on kõik hooldused jne. Kõige kallim on siiani 120kkm peal tehtud holdus, mis maksis 12k eeku. Ka rihm sai vahetatud. Sildadest on vahetatud ainult mingid 200 kroonised kondid vms. Rehviring on ca 15k eeku. Samas veljed on ka 20". Pirnivahetus maksis mingi 2000 eeksu. Mootori puhul on siiani olnud ainus viga see, et vahepeal hakkasid klapikambrikaaned immitsema ja need sai koheselt vahetatud. Piduriringi kohta ei mäleta. Maksis mingi 5k kõik kettad-klotsid vist. |
Autor: | traur [ 18.08.2011 21:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
old-timer kirjutas: http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=52043 Siin igasugu huvitavat kirjutatud See puudutab valdavalt eelmise põlvkonna A8-t. Ja ega ei ole seal audifoorumis ka just ülemäära palju D3 (4E) Audi A8-st juttu. |
Autor: | Umx [ 18.08.2011 22:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
Mul onu sõitis mitmed aastad selle monogrilliga 3.0 TDI quattroga. Ise nimetas, et odav Audi, kuna tagumised küljekardinad käisid käsitsi ja pagasiluuki pidi ise sulgema. Mitte miskit ei juhtunud kogu u. 3-4 aastase kasutusperioodi ajal (2005.a. masin, nüüd just müüs maha, kui märgatavalt suurema asja peale läks), maanteel kütusekulu tema rahuliku sõidustiili juures 6,5 vist. Kui ma rikas oleks, siis naisele ostaks just sellise auto. ![]() P.S. Sõbral oli u. aasta aega see 4,2-liitrine V8 bensukas. Ta arvutas välja, et olles aasta aega sõitnud, oleks ta diisli puhul maksnud u. 50 kEEK vähem kütuse peale. Kogu kulu, mis tal oli selle aja jooksul, oli 18-tollised veljed talverehvide jaoks ja roolivõimupump. Kahtlustuste kohaselt oli selle läbimineku põhjuseks parkimiskohale nikerdamine vanalinnas liiga suurte ratastega (kas see ka tõsi on, kurat seda teab). |
Autor: | POZ [ 18.08.2011 22:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
A8 ostmine on täpselt samasugune loterii nagu iga teise auto puhul. Lihtsalt häving võib olla kordades suurem. Kuna tegemist pangale tagastatud varaga ning veidi liiga odava hinnaga siis võimalik suurem häving. ![]() Esimene asi sellise auto ostmise puhul on korralik ostueelne kontroll. Mootor on reeglina pommikindel. Nendega erilisi probleeme ei ole. Kastidega enam vähem sama lugu. Traur`i 20+k kasti õlivahetuse jutt on veidi ülepaisutatud. 6hp kastidele on kahte tüüpi õlisid. Odavam ca 23€/L ja kallim, "remont" õli 46€/L Tavalise õlivahetuse käigus ca 6-7L õli + filter ja tihend. Teed korra ära ja muretu. Veermiku osad kestavad hästi. Õhkvedrustusega on aegajalt probleeme. Esmalt tuleks ära teha patjadesse minevad ühendused kuna need kipuvad oksüdeeruma ning siis on lekked kerged tulema. Harva on patjade ennastega probleeme olnud. Uued ca 1300€, liiguvad ka kasutatud ca 500-600€. Kui vedrustuses leke ning kohe korda ei tee siis võib ka uue kompressoriga arvestada. Käsipiduritega on tõesti probleeme ja tüüpviga on pistiku ära oksüdeerumine ja murdumine. Mehhaanilised rikked suht harvad. Elektroonika, kui töötab siis hästi, kui ei siis võib päris korraliku summa taskust röövida. Kuna terve audio/video juhtimine töötab üle valguskaabli siis niipea, kui mingi plokk saba annab siis terve süsteem rivist väljas. Samas elektroonika probleeme veel väga ei ole aga masinate vananedes need kindlasti suurenevad. Ühesõnaga, kui auto vastu huvi on ja raha selle ülalpidamiseks jätkub siis on ta väga hea auto. Kütusekulu enam vähem mõistlik maanteel 10 kandis. Linnas ca 18-30. Kõik oleneb jala raskusest. Ehk, kui peaks rohkem küsimusi olema siis vastan hea meelega. Ps: Usku, jube tuttav kaheksa tundub olevat. Kas tegu oli musta värvi ning vahepeal 20" kroomvelgedega autoga? |
Autor: | traur [ 18.08.2011 23:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 kohta arvamusi |
POZ kirjutas: Traur`i 20+k kasti õlivahetuse jutt on veidi ülepaisutatud. 6hp kastidele on kahte tüüpi õlisid. Odavam ca 23€/L ja kallim, "remont" õli 46€/L Tavalise õlivahetuse käigus ca 6-7L õli + filter ja tihend. Teed korra ära ja muretu. Sa vast jätsid tähelepanuta, et ma ei räägi mitte kasti õlivahetusest. Kui kõiki käigukasti tihendeid (k.a simmerlingid) vahetada tahta, siis on kast su ees laua peal, mitte auto küljes. Neid auke, kust õlitaolist ollust sisse panna, on seal mitu tükki, sugugi kõik nendest ei ole transmissooniõlid. Ma ei usu, et teie majas see eelnimatatu odavamalt ära tehakse. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |