Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.06.2024 08:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Opel Calibra 2.0
PostitusPostitatud: 23.11.2009 21:59 

Liitunud: 01.07.2007 16:28
Postitusi: 732
Teen jälle uue teema siia, kuna viimane kord kui masinat osta tahtsin sai sama tehtud ja aitas päris palju. Oskab keegi sellest isendist midagi rääkida? Tegin ise otsingut ka ja tundus puhas. Kindluse mõttes küsin ikkagi.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0
PostitusPostitatud: 24.11.2009 00:38 

Liitunud: 13.09.2005 22:04
Postitusi: 54
Asukoht: Pealinn
Antud auto kohta ei oska küll midagi kosta aga küll võiksid sa potensiaalse ostjana esitada müüjale selle auto kohta küsimused:
Millal hammasrihm on vahetatud , kaasa arvatud veepump?
Kas mootorit on keema lastud ?
Kas mootor õli sööb (klapisääretihendid, kolvirõngad korras)?
Kui antud probleemid on välistatud siis soovitan sirge seljaga seda 16V Cali vaatama minna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0
PostitusPostitatud: 24.11.2009 01:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6898
Asukoht: Jüri
Sry, aga kui tahetakse autost lahti saada, siis ma usun, et olenemata tegelikust olukorrast, on vastused Su küsimustele sellised:

Hammasrihm vahetatud 15000km tagasi, loomulikult koos veepumbaga
Mootor pole elusees minukäes kuuma saanud !
Õli ei võta, vahetusvälpade vahel pole vaja juurde valada.

Ausaid automüüjaid on tänapäeval vähe ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0
PostitusPostitatud: 24.11.2009 17:30 

Liitunud: 01.07.2007 16:28
Postitusi: 732
Tänud vastajatele, kuid kuna õnneks esimest korda autot ei oska, siis neid küsimusi sai juba küsitud, kuid jah, ausaid müüjaid on vähe. Mina olen sellega arvestanud, et alati peale ostu tuleb kindlasti mingi viga välja, ent kui müüja vastab ühte pidi ja kohale minnes on teine lugu, siis on pilt selge. Näiteks õli söömist saab minumeelest edukalt vaadata liitekohtade juurest (kuidas on kohad enne sõitmist ja pärast sõitu. Õli vardast peaks ka näha olema peale sõitu kas vahutab/ei vahuta, kas on natuke õli läinud või ei. Või peale pisikest proovisõitu ei olegi võimalik näha kas on söönud õli või ei? Samas on küsimus, et kuidas ma tean kas on hammasrihm vahetatud või ei?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0
PostitusPostitatud: 24.11.2009 19:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Siis ta peaks ju ikka lausa tilkuma kui peale väikest sõitu näha on :). Kui su väike sõit just paarisaja kilomeetrine ring ei ole.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0
PostitusPostitatud: 26.11.2009 01:38 

Liitunud: 01.11.2009 12:50
Postitusi: 113
Mina näiteks küll müün või vahetan ausalt .kuna olen ka proovinud hoida aga nagu õeldakse cali on vaesemehe sport ja ei soovitata kuna enamus neist on ikka piitsa saanud.Naabrimees tegeleb oopelitega jaütles kui tõesti saad korraliku cali siis ka peab vastu kuna tehtud teine vekra paasil ja vast pidav.Olen neid ikka hulgi vaatamas käinud ja kümnest üks on korralik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0
PostitusPostitatud: 26.11.2009 10:16 

Liitunud: 17.07.2006 14:46
Postitusi: 109
Asukoht: Raplamaa
01tuner kirjutas:
Tänud vastajatele, kuid kuna õnneks esimest korda autot ei oska, siis neid küsimusi sai juba küsitud, kuid jah, ausaid müüjaid on vähe. Mina olen sellega arvestanud, et alati peale ostu tuleb kindlasti mingi viga välja, ent kui müüja vastab ühte pidi ja kohale minnes on teine lugu, siis on pilt selge. Näiteks õli söömist saab minumeelest edukalt vaadata liitekohtade juurest (kuidas on kohad enne sõitmist ja pärast sõitu. Õli vardast peaks ka näha olema peale sõitu kas vahutab/ei vahuta, kas on natuke õli läinud või ei. Või peale pisikest proovisõitu ei olegi võimalik näha kas on söönud õli või ei? Samas on küsimus, et kuidas ma tean kas on hammasrihm vahetatud või ei?



kui sa peale väikest otsa peaksid märkama , et mootor õli sööb siis ta ju lausa rüüpab seda suurte sõõmudega ... :D
hammasrihma vahetuse kohta küsi tsekke ... mida müüjal kindlasti pole ...
tegelikult saad ise vaadata kui rihma katte eemaldad ... mingi mõni tuhat sõitnud rihmal peavad kirjad ilusti peal olema ja rullikute poolne pind täielikult ilma mõradeta ... veepumbaga veidi keerulisem aga seda saab vähemalt näha ega ta leki ... vaikselt lekkivale veepumbale tekib selline vahu moodi moodustis ...

tegelikult kui muus osas on auto korralik siis selle rihma ja veepumba hinna tingiks alla ja kindluse mõttes vahetaks ära ... :think


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0
PostitusPostitatud: 26.11.2009 12:24 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Rihma pärast pole mõtet põdeda, ei ole nii kalli hinnaga see, et ostmatata tasuks selle tõttu jätta. Vanade masinate puhul on nagunii esimene asi rihmavahetus, kui selle kohta dokumendid puuduvad. Raha vähe, siis esialgu kannatab ka veidi aega nii, et teine rihm vahele ja rullikud ning pumba vahetad lähitulevikus ära.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0
PostitusPostitatud: 26.11.2009 22:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.10.2004 22:06
Postitusi: 20
Asukoht: Kuressaare
Tere!Ise omanud siis sellise mootoriga isendit,asjad mida peaksid raudselt vaatama 16v doch puhul calibral,tee paisupaagi kork lahti ja vaata ega seal ei ole servades majoneesitaolist valget ollust vöi selle jääke,kindlasti piilu väljalaske kolde alla ega plokkikaane tihend ei leki kuna neil mootoril on veider komme plokkikaanetihendi vahelt öli välja pressida ja kui vöimalik tee,mööda silindrites surved ära usu mind enamik 16v mootorid on üsna höredad ja pole hella kohtlemist saand ja mis puudutab rihmavahetust siis arvesta ca 4000 koos töö ja juppidega,üldiselt see mootor vastupidavusega väga ei hiilga kui pole just coscast plokikaanega tegemist,tavaline kaan on väga örn ja keemaminemise korral saad kohe remonti teha ja see pole odav,muidu selle mootori ökonoomsuse ja dünaamika suhe on väga hea:)Edu ja head ostuönne...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2.0
PostitusPostitatud: 27.11.2009 15:49 

Liitunud: 01.07.2007 16:28
Postitusi: 732
Tänud kõigile, oli plaanis vahetust pakkuda, aga kuna see ei läinud, siis võib lukku panna minu poolest.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7