No paku huupi, mis ülevalpidamis kulud on 4.0 bi-turbo diislil, mis on istutatud omaaegse lipulaeva peale, mis on pungil aastatetagust tipptehnikat, kuid mis nüüdseks on üle 12 aasta vana ja suurem osa Eestis liikuvatest saiadest ei kõlba enam hästi juppideksgi, sest on nii käest ära lastud? Et remont on niivõrd odav, et keegi LIHTSALT ei viitsi neid hooldada v?
Aga et sa kohe pillima ei pistaks, siis oluliselt asisem oleks juba selle mootori edasiarendus (4.2tdi), aga selle hinnaklass ka juba vähe kõrgem (see mootor oli A8 peal ka väljatuleku hetkel kiirem diisel maailmas?). Aga noh, võta kõik tavapärased diisliprobleemid, korruta 1 turbo kahega, võta arvesse, et auto on piisavalt raske meie auklike teede jaoks, seega kulub aegajalt ka aluskaikaid jmt nodi(alusvanker kyll suhteliselt lihtne, aga õõtsad maksavad omajagu). Erinevalt golfist sellele autole juppe põõsa alt ei leia ja 6packi eest keegi seda remontida ei viitsi. Isenesest pole see mootor p*sk, aga lihtsalt arvestades aastanumbrit hakkas see auto suuremat tähelepanu nõudma juba mitu aastat tagasi ja sinu õnn/õnnetus sõltub puhtalt sellest, kui sügavad olid eelmise omaniku taskud. Võttes "soodsa hinnaga" raippe, siis tagantjärgi seda elustada on täiesti lootusetu teema. JUHUL KUI leiad kuskilt korraliku ajalooga ja mitte teise ringi läbisõiduga isendi, siis toimivana on tegu muidugi mõnusa asjaga, eeldusel, et sul käiberaha piisavalt kapinurka kogunenud, et esimese airmatiku, turbo jama või elektrikala(mida sellel autol võib palju esineda) peale auto aianurka seisma ei jää. Arvesta veel ka sellega, et auto väändest ja vanusest tulenevalt võid eeldada lähiajal ka kastiprobleeme, kui eelmine omanik seda juba lahendanud pole. Ahjaa, autol on alumiinumkere, ehk siis arvestada seda, kui kerel on defekte.