p2evavaras kirjutas:
Tundes veidi Toyota garantiimaailma, tundub VW paras kliendinöökija. Sellised asjad nagu "kõiki hooldusi pole MEIE esinduses tehtud, viga garantii alla ei lähe" pole Toyota puhul olemas. Kõiksugu veermiku osad lähevad garantii ajal tasuta välja vahetamisele, kui nendega mingi jama on. Kui piduriketas peaks kõveraks minema aga läbisõitu on 90 000 siis vahetab tehas selle oma kuludega välja. Toyota näeb ette, et nende autod kestavad garantii aja ilma vigadeta ja kui mingi jama on, teevad nad selle korda.
Samamoodi vastutab tehas auto eest pärast garantiiaja lõppu, kui on 120 000km pealt näiteks käigukast laiali lennanud, on enamasti tehas võtnud nt poole kulust enda kanda(goodwill). Muidugi eelduseks on see, et kõik hooldused on õigeaegselt tehtud.
Minu meelest on see päris suur müügiargument. Võib-olla olen VW suhtes liiga karm aga siiamaani on silma jäänud üsna palju selliseid näiteid, kus garantii justkui ei kehtiks mingil lambi põhjusel.
Naised saunas või oled sa nii toyota v vw kokku puutunud nendel teemadel, et tead rääkida? Oli ka mingi preili oma länkariga hädas selle toyotaga, mingi kantell, mis nagu vastust ei saanudki. Esindustel on tingimused samad, kui käid terve garantii aja nende juures ja vb ka hiljem edasi, pole mingit probleemi. Oma masinal ajalugu olemas, garantii just lõppes ja seni esinduses käinud, pole mingit probleemi vw esindusega. Autole tehti nende poolne kerekontroll ja nende poolt mõned värvimised peale garantiid. Pole ka siinne koht ehk õigeim, kust küsida uute autode kohta, veel enam esiveduste kohta- siin ju paadunud bmw ja tagaveo inimesed koos
See kütusekulu erinevus pole mingi drastiline seal. vali see, mis tulevasele juhile omale mugavam ja meeldib. Muud kulud sarnased kõik ja 5a sees saad esinduselt abi iga kell. eks need mõlemad masinad suht lihtsad premiumid ole