Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=149570
1. leht 2-st

Autor:  VW [ 29.04.2015 17:42 ]
Teema pealkiri:  Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Plaanis miski seenel käimise maastur soetada. Hetkel silma jäänud jeep wj quadra drive 2.7 diisel mersumootor 2002a.
Ja Nissan patrol y60 1995 diisel 2.8.

Mis läbisõiduni jeebi 2.7 mersu käib? Hetkel 240k ees.

Wj eelis muidugi lsd nii esi kui tagasillas, peaks olema parem läbivus..nissanil ainult tagumine lukk.

Autor:  Penaiiter [ 29.04.2015 18:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Täiesti erinevad autod, mul on mõlemaid mitu olnud.
Jeep on üsna mugav auto (kui talasildadest tulenev õõtsumine ei häiri), Patrol on veoauto.
Diferentsiaalilukkude pärast muretsemise asemel tuleb autole korralikud rehvid osta, Patrol upub metsas käies kindlasti varem, sest ta on ligi tonni võrra raskem ja ka kere poolest palju pikem-laiem.
Patrol Y60 raam on üsna kindlalt mäda, kui just keegi seda juba taastanud ei ole, kontrolli üle.
Jeep osta 4.7 V8 mootoriga, kõik teised mootorid on WJ mudeli peal omade miinustega, seesama 2.7 pole mingi probleemivaba mootor, aga muidugi parem kui see 3.1 Itaalia õnnetus.
Kulujupid on Jeep-il üsna odavad, Patrol-il peale kere väga kulujuppe pole.
Mine proovi erinevate masinatega sõita, siis lihtsam valida.

Autor:  x2k [ 29.04.2015 20:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Selle 2.7 Grandi peale olen ise ka mõelnud. Just olekski huvi, et millega siis on kokkuvõtteks tegemist. Kamminud 4x4 foorumeid jne, iga mees räägib oma juttu. Üks kiidab ja teine laidab.

Peaks olema oluliselt murevabam kui X5 ja XC90 mille kohta olen ka uurinud.

Autor:  Tanel [ 29.04.2015 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Kui tõesti ainult seenelkäimise autot vaja, siis tunduks 5,9 Jeep üsna mõistlik lahendus. Neid liigub juba üsna okeis valmiduses (Normaalsed rehvid + hea tõste). Patrol on robustne kolakas

Autor:  Penaiiter [ 29.04.2015 21:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Mootor ise polegi nii õnnetu, see on lihtsalt USA autole risti vahele pistetud, näiteks viienda küünla vahetamiseks tuleb kas mootor maha võtta või plekki saagida :). Tüüpilised diislimured, kuid ligipääs kehva, bensukal näiteks neid muresid pole, samuti käigukasti kulissi probleemi või külmkäivituse probleeme. Ma olen pidanud pikemalt nii 4.7 kui ka 2.7 mootoriga WJ Grand-e, see kütusekulu vahe ei tasu ennast kuidagi ära minu arvates, V8 sõidab hoopis muhedamalt kui see R5 diisel. 4x4 foorumist leiate väga palju lugemist ja arvamusi, targutamisi ka muidugi. Hetkel Grand Cherokee-d otsides on muidugi diisleid pakkuda ca 10x rohkem, kõik plaanivad maru säästlikult oma maasturiga sõitma hakata.
Tanel kirjutas:
Kui tõesti ainult seenelkäimise autot vaja, siis tunduks 5,9 Jeep üsna mõistlik lahendus. Neid liigub juba üsna okeis valmiduses (Normaalsed rehvid + hea tõste). Patrol on robustne kolakas

5.9 ZJ on väga hea masin, kuid ka väga harva pakutakse neid Eestis müügiks, üle lahe pedekuningriigis suurem valik.

Autor:  Inferno [ 29.04.2015 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

2.7 mootori küünalt ja pihustit saab vahetada, tõsi küll,selleks tuleb reaalselt puru lõigata natuke auto enda plekki. Siiski palju lihtsam,kui terve mootor maha võtta :D Vennal olnud taoline auto..

mugav on küll üsnagi

Autor:  charly [ 30.04.2015 09:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Inferno kirjutas:
2.7 mootori küünalt ja pihustit saab vahetada, tõsi küll,selleks tuleb reaalselt puru lõigata natuke auto enda plekki. Siiski palju lihtsam,kui terve mootor maha võtta :D Vennal olnud taoline auto..

mugav on küll üsnagi


Kui jutt käib samast asjast, siis on lõigatud tulemüüri sisse luuk viimase küünla vahetuse tarbeks.

Autor:  ziim [ 30.04.2015 15:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Ning kui seda juba tehtud pole ja ise ka ei tee, piisab ainult mootori langetamisest vastavalt vajadusele, maha pole midagi tarvis võtta.

Autor:  VW [ 30.04.2015 20:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Üks kütuseröövel igapäeva auto näol on juba olemas :D

Hobiautot tahaks diislit, ikkagi metsas soodsam kuna seal kulub kütet mitte läbisõidu vaid aja järgi :D

Patrol Y60 on lühikese kerega ning taastatud. Roostevaba. Uued küljekarbid, Kere värvitud, Raam keevitatud, korrosioonitõrje ja väga heas seisukorras..

Samas wj on juba tõstega, viienda pihusti vahetamiseks on juba luuk tehtud :D et antud autol pole vaja mootorit alla lasta. Eks mõlemal autol läbisõit 200k+ ning usun, et lagunevad nad niivõinaa..
Selle wj 2.7 diisel oli vist ML'is ning Vito's? Peaks justkuid kestma küll..kuid õudusjutte leidub.

Autor:  Black66 [ 30.04.2015 21:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

2,7diisel on peal ka W210, W211 ja W203.
Lisaks ML, G ja Sprinter.

Chero peal oli vist täpselt OM647, konkreetselt sama asi on W211 peal.
W210, W203, ML, Sprinter ja G-Wagen peaks omama tegelikult OM612 mootorikoodiga isendit, kuigi seal suurt erinevust ei ole, elektroonikas mõned erinevused, aga pihustid ja kõik raud sama.

Minul oli antud mootor W211 peal, 9 kuud sõitsin, suht lärmakas ikka Mercedes R6 ja V6 mootoritega võrreldes. Ega edasi kah eriti ei käi, rohkem nagu siga aia vahel. Olen kuulnud, et saaled väsivad ära ja tuleb kolin alla otsa sisse, vahel ikka näeb selle mootoriga isendeid ka kolinaga müügis. Minul nagu kestis mootor ilusti, ega seal midagi hullu ei tohiks olla.

Autor:  VW [ 01.05.2015 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Aga kui valikusse lisada Mitsubishi Pajero 1996a? 2.8 diisel automaat superselect.

Autor:  El Presidente [ 02.05.2015 22:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Patrol on väga mugav, kuid kütust imeb kohutavalt...lisa juurde kombinatsioon automassist ja ongi kõik öeldud.

Ise olen WJ 2.7CRD Jeebiga 3000km juba veerenud ning ei saa kurta - mugav ning kütusekulu on täiesti normaalne. Kiirenduspilli sellest ei tohiks juba eos oodatagi. Kuna mootor võib osutuda probleemseks, siis autoostul kopikaid lugeda ei tohi nii ostueelse ülevaatuse kui auto üldise hinna osas.

Autor:  Tanel [ 03.05.2015 11:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Minu arust muutub asi segaseks.
Teemaalgataja tahab autot millega vahel metsas müdistamas käia.
Mis see mugavus siia puutub ja endiselt jätaks ma ka mängust välja küttekulu, sest kui tihti sa sellega ikka kusagil sõitmas käid :D ?

Pilt

Mis sellises olukorras vahet on kui mugav sul auto on ? :D

A kui tõesti lihtsalt metsas tahta käia, siis wirx käis kunagi näiteks enda porschega väga edukalt metsas lammutamas

Autor:  VW [ 03.05.2015 12:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Mugavus ja kiirendus pole jah tähtis selleks teised autod.
Seda wj'd nillin muidu.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1927150

Muret tekitab just läbisõit. Ei tahaks ainult remondiga tegeleda.
Ostueelset ülevaatust/kontrolli soovitate silberis teha või on ka muid pädevaid kohti?

Pajero samas odavam:

http://www.auto24.ee/used/1758084

Patrol

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=4b97

Autor:  .Alar. [ 03.05.2015 12:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Jeep WJ 2.7 crd 2002 või Nissan Patrol Y60 2.8

Nii vanal autol läbisõidu pärast muretseda on küll natuke liiast.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/