Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Range Rover
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=145895
1. leht 1-st

Autor:  123 [ 04.02.2015 00:45 ]
Teema pealkiri:  Range Rover

http://www.auto24.ee/1215036
On keegi sellist autot omanud?
Saab seda luksust nautida ka vôi pigem puhas remondi rôôm?

Autor:  Black66 [ 04.02.2015 00:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Omatud.
TDS jääb selle kere peale lahjaks, nii maanteel kui metsas. Eks ta sõidab ikka, aga suht põhjagaas, et liiguks vähegi. 18" ratastega oli tunne, et hoo üles saamiseks kulub aastaid. :D
Õhkvedrustuse poolt ei puutunud 2 aasta jooksul üldse, suure külmaga korra midagi jamas aga järgmisel hommikul oli kõik korras ja töötas lõpuni.
Ülejäänud kestis nagu ühel autol ikka, rattalaagrid sai vahetatud ees korra, rihm+rullid, kardaaniristid, kettad-klotsid ja puksid sai kah suht alguses polüuretaanid alla pandud. Juppe tasus muidugi siis UK'st ise tellida, 3-5 päeva ja kohal ning meie hindadest olid hinnad kõvasti paremad.

Tean inimesi, kes tambivad ulme summasi P38 RR'i. Ma ei saaks öelda, et mingit megaraha sai pandud, suht vastupidav.

Üldiselt aga levinud probleemid EAS'iga (õhkvedru), HEVAC (kliimaplokk, selle juhtimine, "blenderi" mootorid jne) ja siis ikka see kurikuulus TDS kõrgsurvepump, aga seda ei tasu väga mainida.

Autor:  charly [ 04.02.2015 10:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Enne 1999 on Lucase electroonika, pärast facelifti Bosch.

Autor:  Black66 [ 04.02.2015 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Mul oli kusjuures 1998 kasutada ja Lucase elektroonikaga ja ühel sõbral samal hetkel 2001 ja Bosch.
Väidavad ju kõik, et see Lucas on ikaldus ja Bosch oluliselt parem. Ma ei teinud elektroonika poolelt mitte midagi, sõber enda Boschiga maadles koguaeg. Nii et kõik on suhteline. :)

Autor:  MantaOwner [ 04.02.2015 11:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Kaalusin sarnase auto ostmist tõsiselt paar aastat tagasi ja loobusin peale põhjalikku RR foorumite lugemist sellest mõttest, kuna tehnilisi probleeme on autol liiga palju ning kiirendus suht olematu, proovisõiduni ei jõudnudki. Seda autot tasub ainult siis osta, kui oled tõsimeelne RR fänn ning omad autoremondi alaseid teadmisi ja võimalusi.

Tõnu

Autor:  SporteditionE [ 05.02.2015 02:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Ise omanud veidi 1996a 105kw bmw mootoriga sellist, lasin õhvedrustuse tavalise vedrustuse vastu vahetada ja hea auto oli, juhitavus ja mootori võimekus pole X5 ja selliste maasturitega võrreldav, aga hind on ka midagi muud ja usun et selle hinna eest on maasturit palju

Seda konkreetset Roverit tean ka ja seal pole hoolduste kohapealt kokku hoitud, tasub üle vaadata kindlasti, väga pikalt ühe omaniku käes olnud ja ma pole seda autot veel kordagi porisena näinud, alati pestud ja viisaka välimusega.

Autor:  moribundity [ 05.02.2015 08:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

X5st polnud veel helesinist unistustki, kui seda mudelit tootma hakati...

Autor:  Gr [ 07.02.2015 11:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Oleneb, mis sinu jaoks luksus on. See 2,5 mootor jääb ka sõiduautole lahjaks. Suuremat maasturit vaata pigem 200-260 kw V8 mootoriga, siis saab ka maanteel mõistliku ajaga aeglasemast mööda.

Autor:  Fluid [ 11.02.2015 12:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Olen sõitnud sellise 2,5d ja automaadiga ja peaks ütlema, et peab olema ikka marurahulik ja aeglase pööruga inimene, et sellega sõites närvi ei läheks. Manuaal on ilmselt ergem ja ökom ka. Ostsin siis 4,6HSE. Õhkvedrustus oli ümber ehitatud, sellega probleeme mul polnud, enamus elektrianomaaliad tulid ja kadusid sama ootamatult. Kui rahulikult võtta neid anomaaliaid, on väga mõnus masin millega sõita aga kui sa oled selline inimene, kes iga väiksemagi mittetöötava funktsiooni pärast remonti sõidad, siis pole see auto sinu jaoks. Kui uuesti osta, siis gaasiseadmega 4,6 või manuaalkastiga 2,5td.

Autor:  zcode [ 19.02.2015 01:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Olen omanud P38 RR.
2.5D jääb antud kere peal liiga lahjaks. Ilma õhkvedrustuseta on sama nagu naine ilma rindadeta. Sõita saab aga midagi oleks nagu puudu. Suurim probleem on õhkvedrustuse padjad ja ülejäänud õhkvedrustuse probleemid tulevad järgi, kui sõidad lekkivate patjadega. Kombressor kuumeneb üle.
Sõita on mugav nii linnas, maanteel, maastikul. maanteel läheb mõnusalt alla juhitavus on hea võrreldes samaajastu maastiku masinatega. (väljaarvatud kui õhkvedrustus on hard erroris ja laseb ennast sillapeale.)
4.6 V8 hääl on mõnus.
Auto ülesehitus on lihtne ja loogiline.
Kütust võttis 100L nädalas keskmiselt. Päev ringi chillida siis võttis 100 L päevas.

väike meenutus.
http://www.upload.ee/image/4529000/10901592_750131868388867_456201935_o.jpg

Autor:  SporteditionE [ 20.02.2015 02:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Kui kellegil peaks vaja minema, siis mul on pakkuda praktiliselt uued padjad ette ja taha 55587842 kuna sai tehtud enda oma vedrude peale

Autor:  martinp [ 13.04.2015 21:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Palju selline diisel umbestäpselt kütust tarbib?

Autor:  tomcraft [ 13.04.2015 21:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Range Rover

Linn 13-14, mnt 9-10

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/