Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.06.2024 05:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: vastupidav pill 2000€ ringis
PostitusPostitatud: 06.02.2015 17:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2008 12:26
Postitusi: 117
Asukoht: Tartu
arnold kirjutas:
Osta bensumootoriga Focus.

Minu hääl samasse kohta. Sõitsin 4 aastat(ca75 000km) 99a 1,6se bensukaga. Remonti sai vist järgnevalt: summuti tagumine pütt -40€; veovõll 60€; küünlajuhtmed+sütepool 60€; stabikakont mõlemad pooled 8€/tk. Rohkem nagu ei mäletagi, et midagi oleks vahetanud selle 4 aasta jooksul. Hammasrihma, pidurikettaid/koltse ja rehve loomulikult siia ei kirjutanud.
Kui kere korras, siis bensumootoriga focus tip-top valik. Kestab hästi, juhitavuselt klassiliider.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: vastupidav pill 2000€ ringis
PostitusPostitatud: 06.02.2015 17:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.05.2013 20:56
Postitusi: 739
kas diiselfookusel on mingid oma eripärad või klassikaline "maksad vähem kütuse eest kuni kõrgsurvepump sureb"?

_________________
Pakun foorumlastele kvaliteetset puukütet. Saag on olemas ja võin kõigile ning kõigele puid alla panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: vastupidav pill 2000€ ringis
PostitusPostitatud: 06.02.2015 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2013 22:30
Postitusi: 183
66kw jube iidne ja aeglane, lärmakas jne. Uuemate Fordi diislite kohta väga head ei kuule.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: vastupidav pill 2000€ ringis
PostitusPostitatud: 08.02.2015 16:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2007 21:58
Postitusi: 1413
Asukoht: Grammilinn
Focusel kahjuks maailma kõige koledam armatuur, kuigi jh bensukas focus suht vastupidav aga kui kere käestlastud siis roostetavad suht koeramoodi.

_________________
Audi A8 Q. Audi Cabrio, BMW E38


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: vastupidav pill 2000€ ringis
PostitusPostitatud: 08.02.2015 22:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
S!!M kirjutas:
Bensukas toojoota korilla on vastupidavuse etalon ning kui autost midagi muud ei otsita, kui praktilist ja säätliku liikurit, siis on see ilmselt mõistlikuim valik. Selle raha eest saab suure tõenäosusega ka paremas korras ja värskema Corolla, kui diiselpassati.

Samas, kui käru vedada või trassil rohkem sõitmist siis ise võtaks TDi. Mitte küll Passati aga on ju ka Golf4 ja Octavia olemas.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: vastupidav pill 2000€ ringis
PostitusPostitatud: 09.02.2015 21:24 

Liitunud: 22.03.2014 12:54
Postitusi: 85
1% ühiskonnast sõidab autoga 100 000km ning seda ka tööautoga, seega pole mõtet sellist võrdlust tuua. Pane sinna kallim kütusefilter, kallim mootoriõli, mida kulub rohkem kui bensukale, ning saadki juba 2500€ allapoole arvutama hakata.
Pole veel näinud, et japsil õhulugeja ära sureks, mida sakslasel teeb iga 5a tagant. Rääkimata süütepoolidest jne. Bensuka lambda on normaalne nähe 160000km pealt, kuid enamus juhtudel vahetatakse seda alles 200+tuhande pealt. Ning selleks ajaks on auto juba 10+a vana ning lambda maksab alla 100€. Samas sama vanal dislal on pihustite ja pumba remont 1000+. Lammari 300€ kestab täpselt sama kaua, kui paagis olev kütus.
Väga vähesed jaksavad osta Lemförderi õõtsaringi A4-A6le, ning need odavad õõtsad lähevad ka vahetusse ühekaupa, Mis kestvust sa siis tahad.
Parim sillakestvusele on McPhersoni esisild ning kõrge profiiliga rehv. SR foorumis on see muidugi tabu, kuna bling on põhiline. Üks hull olen ka mina, kes 70-ga Lakis laseb, kuna rehvil on 65 profiil ning 16", seega suht ükskõik sellest august. Nendest möödapõikamine kulutab rohkem roolilatti ja rooliotsa, kui korraks kerge müks rehvile.
Eelmise japsiga sai lastud 2a neid Tallinna teid, kus ainuke remont oli üks sharniir McPherson õõtsal.

Eelmine Citroen 1.4 bensukas peale kütuse ja hoolduste muud ei tahtnudki. Klotsidest ja rihmavahetusest pole mõtet rääkida, kuna enamustel kisub silme eest mustaks, kui hind üle 300€ kisub :D
Kindlasti eelistada siin kohal hammasrihmaga mootorit, kuna ketiring on kallim ja ka ajakulukam vahetada, ning selles hinnaklassis oleval autol oled sina, kui uus omanik selle vahetaja. Jutt eluaegsest ja mitte vahetamist vajavast ketist ei pea paika. Väikseim LS on olnud 90tkm ja suurim 180tkm, kus kett koliseb juba vastu plokki. Pikkuste vahe uue ketiga 6mm, vana kahjuks loomulikult.

Enne sõiduki soetamist on otstarbekas ka auto kuluosade hindu uurida. Täna on rohkem online varuosa poode, kui poes saia valikut, seega on mõistlik kasvõi rattalaagrite, hammasrihmade, generaatori, pidurite, õõtsade jne hindu uurida. 2000€ ja alla maksev auto on seal maal, kus miski asi kindlasti läheb. Siis on endal kergem palgapäeval ja teenindus arvet makstes.
Ning kui autol on elektroonikat, igasugu keskmoodulid jne, siis kokkuhoid aku pealt tuleb hiljem 5x tagasi moodulit ja generaatorit vahetades.

Kõige suurem kulutus on tegelikult kütuse säästlik sõidustiil. Umbes kat-dpf, tahmunud egr klapp, tahmased klapid, ühes asendis ära surnud-kulunud drosselklapi andur, kinnised pidurisadulad jne jne. Siis otsitakse vigu, miks mootor ei tööta ja kütust palju läheb.
Pikk jutt- si** jutt, kuid ehk on abiks teema algatajale.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7