On su Chero ikka korras? 6.0 l Vortec võtab talvel linnas ägedamalt sõites 25 l (säästusõitu tehes 17-18), ja seda 2,5 t tühikaaluga auto peal. Ma pakuks, et korras Chero võtaks 20 l, tal kaalu ka nagu suuremal sedaanil.
Lahekas kirjutas:
Räägin nüüd seda, mis omad kogemused Jeepidega on. Vana Cherokee - jube robustne ja vinge aparaat. Ehtne masin farmerile. Sõidumugavus viiepunkti skaalal võib olla kusagil kahe lähedal. Põhimõtteliselt vead kaasas oma lauta. Kandiline, suurtel kiirustel tuul vuhiseb, nii mis kole. 4,0 R6 igiliikur, ainult oma lollusega tapad ära. Kütusekulu tänu kasti kujule ca 14-15, edasi ei liigu nii ägedalt. Üks sõber pidas mitu aastat, käisime off-roadi võistlustel sellega. Metsas sai hästi hakkama. Teine sõber peab niisama tööautoks maal, selleks sobib ka hästi.
Mis puudutab Grand Cherokee'd, siis võrreldes Cherokeega on tegemist ikka "luksusmaasturiga". Need vanad 5,2 ja 5,9 V8 mootorid - kui sa ütled, et suurest kütusekulust pole mõtet rääkida, siis ma ütlen, et on küll. Sest see kulu ON SUUR. Talvel linnas normaalselt sõites ja maastikul mütates arvesta julgelt 30-35 liitri kanti sajale. Ise pean praegu 4,7 V8 uuemat mudelit, mille mootori pool on just kap-remonditud. Hetkel miinustega linnas reaalne kulu 25-26, sõidan okeilt. Maastikul käies viskab ca 30 kanti. Aga vahetati need vanad 5,2 ja 5,9 just uue põlvkonnaga selle 4,7-se vastu, sest uuemal perfoormans parem ja 15-20% ökonoomsem. See annab aimu, mis masti mootor see 5,2 ja 5,9 olid. Ei saa ka mainimata jätta, et kui 5,9 välja tuli, oli ta kiireim maastur maailmas.
Vastu peavad nad kõik väga hästi. Keema ei tohi ainult neid lasta, seega maastikul tuleb temp seierit jälgida. Muidu pole vastupidamisega probleeme - ressurssi ka piisavalt palju, et koguaeg sa piirajas sellega istuma ei pea. Grand Chero läbivus maastikul on supper. Kui tehniline probleem on korras, siis ainukesed suureks kuluks on kütus. Minek on neil ka päris karm, samuti väljalaske hääl (mind noritakse, et Gaz53ga sõidan).
Kui eesmärgiks on lihtsalt vahel lõbutseda ja vahel maal lumes vaja ronida - võta vana Cherokee. Kui kütuse pärast ei pea muretsema ja eelnevale lisaks tahad ka suveks kiiret maasturit - vaata V8 Grandi.