Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.06.2025 19:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 114 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 01.09.2009 15:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
tauntz666 kirjutas:
Vot raskemate asjadega tulebki hajrutada siis pärast oskad iga asjaga külg ees driftida ütlen sinu jutupeale nüüd.


See ei ole antud hetkel, teemaks, millega harjutada.
Üldiselt on iga raja laiuse ja kurvi laugsuse jaoks, sobiva pikkuse ja laiusega auto olemas lisaks ka võimsusega, millega on seda parim läbida, kas siis driftides või ilma, eks drifti ja kiiruse jaoks on muidugi erinevad autod.
Laial rajal suure kiirusega, on liiga lühike auto jälle ülejuhitav, selles osas on tõsi.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 01.09.2009 15:21 

Liitunud: 16.08.2009 13:22
Postitusi: 273
part1 kas sa oled üldse kunagi driftinud ?
tundub,et ei ole aga üritad ikka siin tõestada asju mida sa pole kunagi teinud.
jaajaa ära hakkan nüüd rääkima,et sa oled elus paar korda külje ette saanud ja parklas baar dountsi teinud :lol

_________________
turbolthingav vabamootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 01.09.2009 18:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
tauntz666 kirjutas:
part1 kas sa oled üldse kunagi driftinud ?
tundub,et ei ole aga üritad ikka siin tõestada asju mida sa pole kunagi teinud.
jaajaa ära hakkan nüüd rääkima,et sa oled elus paar korda külje ette saanud ja parklas baar dountsi teinud :lol


Mida sa ajad? Täiesti mõttetut juttu ajad, ma ei väitnud midagi valet, aga sul ei paista enam midagi öelda olevat.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 01.09.2009 20:31 

Liitunud: 16.08.2009 13:22
Postitusi: 273
No ma räägin seda,et kui sa ise driftiga ei tegele siis sa pädevat juttu kah selles vallas rääkida ei oska.
Ma vähemalt olen esiveo drifti proovinud.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
vot see on selline driftiauto mida ei pea niipalju ehitama kui sierrat või bmw-d,et saaks inimesemoodi driftida

_________________
turbolthingav vabamootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 01.09.2009 20:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Part on kõige pesuehtsam wannabe siin, räägib tõesti asjadest, mida ta on osaliselt kuskilt kiiruga lugend ilma tervikpilti omale selgeks tegemata !

Lühema teljevahega autod kipuvad käest ära minema, pikema teljevahega autoga ON lihtsam driftida, loomulikult ei pea ma silmas siin limusiine, aga hr part võiks sutsuke end harida kui noortele siin püha sitta pähe määrib, FAKT !

Mõni mode võiks talle sama vägisi nagu minu avatari kohal olev nimi on, panna nimeks, "wannabe Jeremy Clarkson"

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 01.09.2009 22:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
tauntz666 kirjutas:
No ma räägin seda,et kui sa ise driftiga ei tegele siis sa pädevat juttu kah selles vallas rääkida ei oska.
Ma vähemalt olen esiveo drifti proovinud.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
vot see on selline driftiauto mida ei pea niipalju ehitama kui sierrat või bmw-d,et saaks inimesemoodi driftida


Käigukasti peaks ikka ära vahetama nagu :beer


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 01.09.2009 22:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Stock 200sx natuke driftiks jama. Kui turbo parasjagu järel ei ole siis ei jõua see suurt midagi teha.

Tegelikult nagu ka Rapla üritustel näha oli, siis korralikku drifti saab teha alles kusagil 300+ hobujõuga ja seda umbes 1100-1200 kg autoga.(Näiteks see lätlase kollasekirju M3)
Oma lõbuks ja harjutamiseks oleks parim vast E30 335 või äärmisel juhul 325.
Aga nende 100 või 110kw Seierradega pole minu silmis küll midagi pele hakata. Nii võimsuse kui juhitavuse poolest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 01.09.2009 23:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
roland525 kirjutas:
Stock 200sx natuke driftiks jama. Kui turbo parasjagu järel ei ole siis ei jõua see suurt midagi teha.

Tegelikult nagu ka Rapla üritustel näha oli, siis korralikku drifti saab teha alles kusagil 300+ hobujõuga ja seda umbes 1100-1200 kg autoga.

Mul on hea meel, et see hakkab vaikselt ka rahvale kohale jõudma :beer

Pool aastat tagasi veel naerdi mu üle kui selliseid repliike siia postitasin :D
Ja ma ei väsi Riceboyd siia eeskujuks tooma, tema oli oma drifti teemaga 5 aastat eesti wannabiidest ees ja tema üle irvitati ikka megalt, kas iga ajastu nõuab ohvreid ? nagu ka einstein oli hull omal ajal :D

Üldiselt jõuab mingi arusaam rahvale juba koju, see on ainult hea, part stiilis vendadele ei jõua kahjuks aga kunagi midagi kohale, sest lühikese teljevahega, aka siks peaks selle tola mõistes parim drifti pill olema kui sel oleks bemmi 2.5 mootor vahel :D

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 02.09.2009 00:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2005 18:02
Postitusi: 429
Asukoht: far away
_siim_ kirjutas:
GTO kirjutas:
_siim_ kirjutas:
ei täitsa võimalik,vaidlus tekkis siiski BOB tasandil mitte BOA



njaam siiski saab mõlemad teha manuaaliks.


saab saab,aga bob-ile kas megasquirt või siis käib mootor mingis limp home modes kui suudadki kuidagimoodi asja tööle saada.
Üldiselt tahaks näha ühte 2,9 BOB-i mis käib originaal ajuga ning on manuaal.



vigalasse pead selleks minema. täiesti olemas selline isend.

_________________
56394180 www.motovanker.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 02.09.2009 11:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2005 18:02
Postitusi: 429
Asukoht: far away
_siim_ kirjutas:
tõestuseks mõni pilt vms?


http://toru.ee/view/2763d8b3b7ad

pilti pole see nüüd uuem cosworth ja omaniku sierral vanem cosworth mõlemad V6ed ja manuaal kastiga.
mõlemad ka originaal ajuga.

_________________
56394180 www.motovanker.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 03.09.2009 18:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
bmw E30 nüüd küll mingi erilise juhitavusega ei hiilga võrreldes sierraga.
Sierral on samamoodi nagu ka sel bemmil kerge tagaots ja tagaveoline, nii, et ei ole vahet selles osas.

Lühike auto võtab kergemini külje ette, kui pikk auto, lühikese autoga pead jah rohkem rooli taga mässama, samas kuuletub ta roolile palju kiiremini.
Ma ju ütlesingi, et iga kurvi, tee laiuse ja kiiruse jaoks on olemas sobiva pikkusega auto.
Ei ole ühte õige pikkusega autot, vaid vastavalt oludele, tuleb see valida.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 03.09.2009 19:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Part, räägi lahti, kuidas sõltub auto roolitundlikus autopikkusest ? :beer
Mu vana Audi S4-l keerab rool oluliselt paremini, kui E30 bemmil ntx .... Omaarust on sel tundlikus ka parem ...

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 04.09.2009 15:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
ViktorT kirjutas:
Part, räägi lahti, kuidas sõltub auto roolitundlikus autopikkusest ? :beer
Mu vana Audi S4-l keerab rool oluliselt paremini, kui E30 bemmil ntx .... Omaarust on sel tundlikus ka parem ...


Ma ei ole öelnud et roolitundlikkus sellest sõltub, vaid see, et pikem auto kuuletub roolile hiljem, kui külg ees on.
Üleüldse raske auto kuuletub roolile hiljem ka üleüldiselt sõites.
Kuid kuna autode veermiku ehitus erineb, ei saa me alati üheseid võrdlusi, ühesed võrdlused saame ikka ühe ja sama veermiku ehitusega, ainult erineva pikkusega uatoga.
Siin pole midagi vaielda, sa pole nagunii millegai targaga mulle silma jäänud, nii et ma ei austa sinu arvamust, möga ajad peamiselt.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 04.09.2009 22:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
part1 kirjutas:
ViktorT kirjutas:
Part, räägi lahti, kuidas sõltub auto roolitundlikus autopikkusest ? :beer
Mu vana Audi S4-l keerab rool oluliselt paremini, kui E30 bemmil ntx .... Omaarust on sel tundlikus ka parem ...


Ma ei ole öelnud et roolitundlikkus sellest sõltub, vaid see, et pikem auto kuuletub roolile hiljem, kui külg ees on.
Üleüldse raske auto kuuletub roolile hiljem ka üleüldiselt sõites.
Kuid kuna autode veermiku ehitus erineb, ei saa me alati üheseid võrdlusi, ühesed võrdlused saame ikka ühe ja sama veermiku ehitusega, ainult erineva pikkusega uatoga.
Siin pole midagi vaielda, sa pole nagunii millegai targaga mulle silma jäänud, nii et ma ei austa sinu arvamust, möga ajad peamiselt.


:lol

See oli päeva pirn nüüd :D

Sa elukutseline Clarkson seleta nüüd puht füüsilioselt asjale lähenedes, miks pikema teljevahega autod kuuletuvad roolile jiljem ? Ja seleta nüüd kogu see eelis driftimise juures välja palun, mulle isiklikult tundub, et meil on siin avastamata driftikunn, kelle sõnu tasub tähele panna :rokib

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E30 vs Ford Sierra
PostitusPostitatud: 05.09.2009 14:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Ma ei oska seda 100% seletada, aga üks probleem on kindlasti see, et pikem auto surub suurema massiga külge ette üldreeglina, mistõttu on sellele raskem vastu saada.
Pikem auto ei lähe nii kergelt külgibismeisse, aga kui läheb siis korralikult.
Ma soovitan veelkord, aja jääga mõni veokas külglibisemisse või kasvõi pikem kaubik, keera rooli vastu, vaata kaua läheb aega, et ta kuuletuks.
või sõida suure pika raske luksusautoga, kui oskad autot tunnetada saad aru, et ta kuuletub roolile hiljem.
Kogenematud inimesed ei saagi sellest aru ning kordan veelkord, iga raha ja kiiruse jaoks on olemas õige pikkuse ja massiga auto, mis on sinna sobivam, samuti iga tegevuse jaoks.
Ma ei tea, mis on täpselt drifti jaoks sobivam, aga tean seda, et mida pikem auto seda raskemini ta külg ees olles roolile allub.
Ma ei väida siinkohal, et pika autoga driftida ei saa, aga seal juures pead auto pikkuse ja massiga arvestama.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 114 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7