Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Audi V8 4.2 - Jürgen
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=97039
1. leht 4-st

Autor:  Jürgen [ 01.09.2012 20:28 ]
Teema pealkiri:  Audi V8 4.2 - Jürgen

Audi V8 4.2 automaat 12.1992

Pilt
Pilt
Pilt
el. kardin
mälud ja webasto
kokpit
korralikud suunad ka ees

Varustuse kiirülevaade:
* kliima;
* 4xel.aknad;
* 2xel. sport istmed mäluga (juhil) ja soojendustega;
* juhiistme ja peeglite mälud puldi põhiselt e. sõltuvalt kasutatavast puldist lähevad autom. paika
* el. tagakardin;
* el. katuseluuk;
* püsikas;
* el. peeglid (mäluga);
* Webasto + ajastule vastava puldiga käivitatav;
* Bose heli

Ostetud aprillis 2012, praeguseks auto oma hinnale lisaks ca sama palju sisse pannud ja originaalsuse hoidmise eesmärgil ilmselt läheb veel miinimum sama palju. Mõte kevadel oli selge - Audi, sedaan, 4wd, suur mootor+atm, korralik varustus, soovitavalt musta värvi ja mõned nüansid veel :)

Kaasa tuli korralik makulatuur, mis algab 13.01.1993 ja täpsemalt 14.01.1993 on auto välja sõitnud esindusest paberite järgi.
Arvete ja ajaloo kajastuse terviklikust ei oska hinnata, aga suuremad tegevused tunduvad olevat kaetud. Viimased kolm-neli aastat on kahtlased, kuid sellega kaasnevaid vigu juba osaliselt parandatud ja eks jätkab. Eelnevad vahepalad välja arvata, on suht-koht esinduses arvel olnud. Seejuures rõhutaks, et kellal on täna ~498 tuhat km 8). Lihtsalt infoks, mis on ühe normaalse 20a vana auto läbisõit tegelikult.

Peale pikka jauramist on vähemalt esisild vaikne, hunnikus vollasid ja lõdvikuid vahetatud ja nii mõnigi ootamas oma järge, igasugu pisividinaid kohendatud ja põhimure taandub hetkel tagasillale ja nivooamortidele. Need nivookad on päris mõnusad asjad, kui toimivad, aga soodsaim uute amortide pakkumine algab hetkel 1'ga ja neljakohaline... veel pole raatsind seda kulu teha ja uurin alternatiive.

Muidu mõnus aparaat, aga põhiline, mis stabiilselt närvidele käib on juppide saadavus - isegi OEM juppe kas ei ole saada, peab nädal kuni mitu ootama või nt. esimese sillatala tagumised puksid olid 102€/tk. "Normaalne..."

Eesmärk antud auto puhul on hoida maksimum originaalsena, kuid siiski igapäevaselt sõidukõlbulikuna. Seejuures praktiliselt ostust saati kasutangi igapäevaselt koju-tööle-koju ja niisama kulgemiseks. Ainus 'rikkumine' on ECU kivi asendamine, mis teoorias annab 206->220kW. Pole stendis käinud, aga 0-100km/h aeg paranes vanakooli Audi aeglase ATM otsas 7.7->7.3sec (10Hz GPS põhjal) ja mis seal salata - aega-ajalt käib ikka ATM'l üks nupp S-režiimil. :)
V8-l on 4hp24A kastil 3 reziimi - S, E, M = sport, eco, manual (täis fiks käsi valikule).

Autor:  .Alar. [ 01.09.2012 21:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Ilus ja sile paistab olema.

Autor:  Jürgen [ 02.09.2012 00:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

.Alar. kirjutas:
Ilus ja sile paistab olema.


Perfektsusest on asi kaugel ja kuna mul on kohe selline detailides nokkimise komme, siis on piisavalt aega olnud enda emotsioone kütta. Nii suuri jamasid, et pildilt välja paistaks siiski (enam) ei ole. :)
Samas peaks mingi hetk ikkagi mõnele heale värvalile mõnda kohta näitama ja kui keegi teab kedagi (kasvõi ise-ennast), kes võiks siinkohal aidata, siis privasse ootan vihjeid ;)

Autor:  MuKi636 [ 02.09.2012 11:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Ülbelt kena, edu!

Autor:  Six-Fo [ 02.09.2012 12:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Kena auto tõepoolest. Üks väheseid Audisid mis minu meelest väga stiilsed ja tänavapildis silmapaistvamad on(vähemalt minu jaoks, uuemaid audisi näeb lihtsalt nii tihti, mulle meeldivad harva esinevad autod).

Autor:  Scorpio Ghia [ 02.09.2012 16:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

ilus klassik, sisu tahab värskendust muidugi, aga pole õnneks hullus seisukorras.

Autor:  neG [ 02.09.2012 17:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Väga kena, tahaks isegi sellist omada kui oleks raha üleval pidada :)

Autor:  Six-Fo [ 02.09.2012 17:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Scorpio Ghia kirjutas:
ilus klassik, sisu tahab värskendust muidugi, aga pole õnneks hullus seisukorras.

Peaks mainima, et auto millel peaaegu pool miljonit läbisõitu, on see nahk ja üleüldse sisu väga hästi hoitud :)

Autor:  Scorpio Ghia [ 02.09.2012 18:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Six-Fo kirjutas:
Scorpio Ghia kirjutas:
ilus klassik, sisu tahab värskendust muidugi, aga pole õnneks hullus seisukorras.

Peaks mainima, et auto millel peaaegu pool miljonit läbisõitu, on see nahk ja üleüldse sisu väga hästi hoitud :)

minu endine auto peale sisu värskendamist, sama vana kui see Audi, originaal nahk
http://s3.images.drive2.ru/car.journal. ... -large.jpg
http://s3.images.drive2.ru/car.journal. ... -large.jpg

Autor:  Scorpio Ghia [ 02.09.2012 18:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

AntiL kirjutas:
naljamees. Sa lasid ju endal istmed uue nahaga katta, mitte ei "värskendanud" neid.

Naljamees oled ise, mul oli originaal sisu, v.a. yks osage, otsi yles mu teema, enne kui hakkad midagi v2itma, OK?

Autor:  Scorpio Ghia [ 02.09.2012 18:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

AntiL kirjutas:
jah, uue osa sai just see nahaosa, mis enamikel autodel just ära kulubki: juhi tagumikualune.

loe veel kord viewtopic.php?p=650727#p650727
Ja istmetel kuluvad just seljatoe nurgad, nagu sellel Audil V8-l

Ma ei taha teiste teemat solguda, ma ytlesin, et auto on kena, aga sisu vajab varskendamist, ja saab 5+

Thats All!

Autor:  Jürgen [ 03.09.2012 17:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

mkb kirjutas:
Kena isend, aga eest mingid võred puudu?

Hetkel ees olev stange on omajagu vatti saanud mitmestki kohast. Asendus olemas, aga tahab ka enne tähelepanu.
Samuti puudub põhjakate, mistõttu nii hästi kõik läbi kumab. Sellega on aga omaette probleem - OEM maksab ca 600€, mis tavalise plastiku eest vähe krõbe. B-osa puudub, nn. karterikaitset (erinevate materjalidena) letikaubana saada pole. Üks plaan on, aga seda näitab aeg.

Mis puudutab istmete nahka, siis tahakski kellelegi targemale näidata ja sobivusel tegemiseks anda. Ettepanekuid?

Värviparandusi vajab samuti mitmest kohast, selles osas ka head ettepanekud oodatud (kvaliteet peab olema tasemel).

Autor:  Scorpio Ghia [ 04.09.2012 09:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Jürgen kirjutas:

Mis puudutab istmete nahka, siis tahakski kellelegi targemale näidata ja sobivusel tegemiseks anda. Ettepanekuid?


Kui käed kasvavad õigest kohast, siis saad ise hakkama, mul kahjuks kasvavad valest kohast, seega andsin neid puhastada ja värvida meistrile, kuid see eelmine talv, ei mäleta palju maksma läks, sest autole tehti veel lisaks poleerimist, ja pandi lisaks klaaskihiga vaha. SmartService on hea koht, kuid kallis, arvan, et neid meistre on veel mujal olemas. Mulle igastahes läks terve auto hooldamine odavamalt maksma, kui SS küsis ainult sisu värskendamise eest.

Kuid arvesta sellega, et nt mu autol läks nädal aega, et nahka pehmendada ja ainult siis kui nahk on pehme tehakse juba värvimist.

Autor:  rkrimm [ 04.09.2012 11:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

Jürgen kirjutas:
Audi V8 4.2 automaat 12.1992
Pole stendis käinud, aga 0-100km/h aeg paranes vanakooli Audi aeglase ATM otsas 7.7->7.3sec (10Hz GPS põhjal) ja mis seal salata - aega-ajalt käib ikka ATM'l üks nupp S-režiimil. :)
V8-l on 4hp24A kastil 3 reziimi - S, E, M = sport, eco, manual (täis fiks käsi valikule).

Selle S-reziimi kohta niipalju, et ega see minekut mingil määral käredamaks ei tee, hoiab ainult võimalikult kõrget käiku sees. Pedaal põhjas ning kasvõi E peal hoides vahetab ikka piirajas ära samamoodi. Ainus praktiline kasutus mis ma S reziimile leidsin oli talvel libedaga ringteid vallutades, et gaasi lahti lastes pööre alla ei kukuks :D
Muidu ikka ilus ja viisakas piltide peal :)

Autor:  Jürgen [ 04.09.2012 22:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi V8 4.2 - Jürgen

S-nupu abil vahetab käike kõrgematel pööretel. Peale Ecu kivi vahetust käib see mul S-režiimis eriti kõrgel, ise vahetaks isegi koma-koht sekundit varem.
Seejuures on mul kuskil ka RaceChronoga mõõdetud ajad, kust ka nii graafikul, kui aegades, on vahe näha Eco'ga.
Manuaal režiimis olen ainult paar korda proovinud, aga ilmselgelt ei ole see kast sellisteks kiirendusteks mõeldud ja pikas plaanis ilmselt mõjub ka elueale...
Kick-down'i tehes pole muud vahet täheldanud ja gaasipedaal mehaaniline, seega mingit tundlikuse vahet siit ei teki.

Eile õhtul saksa keelseid elektroonika manuaale lugedes avastasin, et mul on ka puldist sulguvad luugid-aknad tehase poolt. Täitsa töötab - ma suvi läbi sipsisin selle katuseluugi sulgemisega ja eelmine omanik ka sõnagi ei maininud. :D

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/