Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu MÜÜDUD
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=8880
1. leht 2-st

Autor:  Impsionu [ 22.03.2009 17:05 ]
Teema pealkiri:  BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu MÜÜDUD

Kuna teised "projektid"(E30 rahvarullikas ja E23 728 86 aastast taastamis projekt) said selle auto vastu välja vahetatud ja siit need teemad ka kustutatud, siis võiks ju selle auto ka vaatamiseks/kritiseerimiseks üles panna.
Lühidalt sai siis ralliga hetkel(toonitan hetkel) lõpp arve tehtud ja maha rahunetud ning võetud kahe auto asemel üks ja igapäevaseks. Autoga üsna rahul, sõita on hea ja minek on ka piisav(sõidan suht rahulikult, nii et minujaoks on isegi veits liiga vali see mootor :lol, aga igaksjuhuks peab alati jõudu rohkem olema kui vajadused seda nõuavad 8) ).
Auto läbisõit on 305500 hetkel, mis peaks vastama tõele, sest aastani 2004 oli auto Saksamaal kus teda hooldati samas asutuses kust 97 aastal osteti. Aastal 2004 kui ta Eestisse jõudis oli ls. 204000, ehk et 5 aastaga on siin sõidetud 100000km ja seda on ju ka müüdud paaril korral, siis ta vist seisis ka ma eeldan mingid hetked.
Olen siis jõudnud autoga sõita täpselt kolm nädalat ja alguseks olen vahetanud ära küünlad, tagumised silikoon puksid ja ühe ülemise õõtsa(lemförderi toodangut kasutasin). Lisaks oli klaas praoga, millega TÜV ei läbi, aga ülevaatus on juba aprillis. See sai vahetatud ka ja nüüd on ikka pilt suht selge ees :D

Panen siia mõned pildid ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autol on värv tegelikult suht kehvas seisukorras ja detailid on ka päris erinevat tooni, aga hetkel üritan tehnilist poolt turgutada, eks tulevikus vaatan kas jõuan ka keretöödeni.

Autor:  Impsionu [ 22.03.2009 17:07 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Lisan siia ka varustuse nimekirja(mis on üsnagi pikk ja kirju, loodan et ei sega kedagi see nimekiri):

Type code GF81

Type 740I (EUR)

Dev. series E38 ()

Line 7

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M62

Cubical capacity 4.40

Power 210

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour SONDERLACKIERUNG (490)

Upholstery SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)

Prod. date 1996-12-17

Order options
No. Description
216 SERVOTRONIC

302 ALARM SYSTEM

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

354 GREEN STRIPE WINDSCREEN

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

457 CONTOUR SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

496 SEAT HEATING FOR REAR SEATS

499 HEADRESTS IN REAR, ELECTRIC. ADJUSTABLE

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT

672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS

677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

940 SPECIAL REQUEST EQUIPMENT

Series options
No. Description
202 STEPTRONIC

214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION

260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER

284 LT/ALY WHEELS ELLIPSOID STYLING 46

438 WOOD TRIM

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

806 3RD STOP LIGHT

Information
No. Description
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

473 ARMREST, FRONT

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

555 ON-BOARD COMPUTER

602 ON-BOARD MONITOR WITH TV

694 PREPARATION FOR CD CHANGER

Individual data
Processing Individual
Sign "BMW individual"

0490 Color
Paintwork "glaciergreen-metallic" (code 334)

Z1XX Upholstery
Innenausstattung Volleder Nappa mint (Nr. 2 275 513)
Umfang P4

zuzueglich Tuertafel, Rahmen Tuer unten, Griffleiste Klappfach
vorne, B-Saeule unten

Quilting yarn for mint: grey as standard (8 171 216), no. 0141 C

Sewing thread mint (nb. 8 171 256), 0141 C

Folgender Umfang ist in Leder Cobra mint (Nr. 2 493 013)
darzustellen:

Center seat panels of front and rear seats

Nahtbild der Sitze vorne und hinten wie P4/P5

Leather piping in Nappa englishgreen (8 174 063)
arrangement as standard piping

Plastic parts of seats in englishgreen

Remainder of spec. as standard leather Montana englishgreen
(code N6EG)

0940 Special request
Kreuzspeichenverbundrad geschraubt, Styling 5
VA 8J x 18, HA 9J x 18, Bereifung 235/50 / 255/45 ZR 18

deletion of antenna mounted on rear window

Roof antenna D net Kathrein K707764, 100 mm
Nr. 2 137 359.9

Fahrtrichtungsanzeiger vorne, hinten und seitlich mit weissem Glas

Wood trim Plane, 0500

Autor:  Onl1 [ 22.03.2009 17:29 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Väga ilus asi tundub, eriti seest.

Autor:  Birdshit [ 22.03.2009 17:32 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Pönev värv :)

Autor:  Ats1 [ 22.03.2009 18:11 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Hendri kirjutas:
Kas viga minus või ongi auto laiguline?

Impsionu kirjutas:
Autol on värv tegelikult suht kehvas seisukorras ja detailid on ka päris erinevat tooni, aga hetkel üritan tehnilist poolt turgutada, eks tulevikus vaatan kas jõuan ka keretöödeni.

Autor:  grimes [ 22.03.2009 18:11 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Hendri kirjutas:
Kas viga minus või ongi auto laiguline?

Viga on jh sinus ! Sest sa võiksid lugeda teksti kh vahel (Vihje: piltide all)
Ja ei tekiksgi rohkem selliseid huvitavaid küsimusi ! :)

Muidu on sellinne bemm ikka paras mugavus ja luksus. Istmed mis ära ei väsita... kõiksugu el pudinad selle masina küljes jms on väga hea ikka ! :) + see 4,4 mootor mis selle kerele kõige mõtekam on ja mis tõesti ei käi halvasti edasi :P
Edu ! Kena masin ! :wink:

Autor:  Impsionu [ 22.03.2009 18:21 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Kusjuures see auto on jah siin Eestis suht käest ära lastud, ütleme et ainult sõidetud(kes see ikka hooldab, auto ju vaikne ja käib hästi edasi). Kuid ma üritan temast uuesti nimeväärilise teha.
Sisuga on selline keiss, et keskel on istmetel mingi tundmatu looma(vist oli mingi uss või asi, Individual) nahk ja ääred lihtsalt hall nahk(mis tegelikult ei ole mulle ja naisele eriti meelejärgi, aga tundub et sellega harjub ruttu). Lisaks tahab ka sisu taastamist/hooldust nagu ka välimus.
Kuna keretööd on suurem ettevõtmine(nii rahakotile kui ka aega peab olema, ja mingi asendus liikur), siis sellega läheb tõesti aega. Hetkel panen suurema rõhu ikka tehnilisele, mis vajab samuti suht palju tegemist. Siiski pole kumbki pool(värv ja tehnika) rondi nime väärilised, tegemist siiski ilu vigadega ja sõitmist mitte takistavate asjadega. Ühesõnaga kõik on tehtav, aega ja raha lihtsalt kulub ohtralt...

Autor:  Impsionu [ 22.03.2009 18:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Birdshit kirjutas:
Pönev värv :)


Värv on Individual, nagu ka sisu jne. mis nimekirjas on, see suht pikk nimekiri ja saan aru et seda ei saagi viitsida läbi lugeda(mul endalgi pole need asjad sealt meeles).
Tean ühte veel sama värviga E38, see on veits uuem ja 730d, nii et haruldane on kindlasti.

Autor:  noname [ 22.03.2009 18:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

jaa, see on vinge masin 8) esimest korda nägin, tegin ka suured silmad pähe ja küsisin, mis värvi see on , Roheline vä? :D

Autor:  Impsionu [ 22.03.2009 23:12 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Olen kursis nende asjadega. Õlipumba poldid lasen järgmise õli vahetuse ajal üle vaadata, sest õlivahetus on just tehtud. Kuna karterituulutus klapp oli läbi, siis selle vahetas eelmine omanik ära. Nüüd ei saa aru kas sellepärast on mootor veits õline üheltpoolt või on klapikambrikaane tihend otsas. Samas küünalde vahetamisel vaatasin just seda, kas seal on kõik kuiv või mite ja õnneks oli seal kõik ok. Piibud ilusad puhtad ja küünlad ei olnud ka õlised.
Kapoti alla üritan suvejooksul minna, lasen seal kõik ära teha mis kohe tegemist vajab. Hetkel on kapoti all kõige suurem asi, mis silma jäi, roolivõimu potska alt õline. Õli on ka mootori padja vist suutnud ära rikkuda, eks lahkamisel ole täpsemalt näha. Muidu mootor töötab vaikselt ja enam-vähem ühtlaselt. Tühikäigul käib aegajalt väike lonkamine, seda siiski vaevu tuntavalt. Diagnost on ka kindlasti plaanis, nii et eks aegamisi üritan asju lahata ja parandada, korraga nagu ei saa ja ei tahagi kohe suuri asju ette võtta, ikka tasa ja targu(loomulikult kui just midagi suurt tegemist ei vaja).

Autor:  Er!k [ 22.03.2009 23:16 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Väga huvitav värv autol,jääb silma.
Edu autoga siis.

Autor:  massu [ 27.03.2009 01:29 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Realsuses sisu kõvasti ilusam kui pildilt paistab :)

Autor:  Onl1 [ 27.03.2009 09:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

massu kirjutas:
Realsuses sisu kõvasti ilusam kui pildilt paistab :)


Kindlasti :)

Autor:  Impsionu [ 27.03.2009 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Ausaltõeldes ei oska kommenteerida, sest pilt kukkus suht hea välja :D ja tegelikult see sisu siiski vajab hoolt(mis tulevikus "peab" olema tehtud) igast nahahooldus vahendite näol. See istmete roheline äär on ka üheskohast lahti/katki, õmmelda seda vist ei anna. Eks peab uurima.
Klaas siiski survepesurile(väga tugevale survepesurile veoautode pesulas) alla ei vandunud ja vett ta ei leki, ning see tuulevihin on ka vaevu kuuldav. Sellega seoses jääb klaas nii nagu on.
Sai ka naaber firma maalri käest nõu küsitud värvi ja kahjustuste osas. Kõigepealt vangutas pead ja ütles, et tegemist on maksimaalselt keerulise värviga kui hakata tegema värvi parandusi. Kapotti ta igatahes teha ei taha, siis jääb kohe tiibade erinevus karjuma. Küll aga oleks ta nõus uste alumised osad ära tegema kuni liistuni ja pagasniku(mis vajab üleni värvimist) ja ilmselt mõned pisikesed tupsutused veel. Uste alumised osad läheksid 1500.- külg maksma(ehk ühe poole kaks ust) ja pagasnik oli vist 3000.-. Hetkel veel mõtlen mida teha. Fakt on see, et ma üleni ei jaksa lasta värvida teda, aga roostele on vaja käsi ette panna. Samas varem või hiljem(pigem kuunagi hiljem) tuleb nagunii terve auto värvimine seljuhul ette võtta... Ühesõnaga hetkel ei tee midagi sellesosas :lol

Autor:  Impsionu [ 01.04.2009 23:22 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 740iA 4,4l 210kw E38 97a. - Impsionu

Ostsin autole uued tahavaate peeglid kuna üks isetumenev oli peetis ja vedelik oli laiali. Kuna ei teadnud milline see isetumenev tagant on(enam ei aja kunagi sassi :lol ) ja puudus igasugune kogemus sellel autol nende asjadega, siis sai ostetud tavalised sinaka tooniga ja soojendusega(originaalid). Ühte oli vaja aga sain kaks, siis kiskusin ka kõrvalistuja oma(mis oli eelnevalt juba tavaline) ära. Sellel aga reguleerimine ei töödanud, klaasi eemaldamisel avanev pilt oli küll mõru, juhtmed läbi lõigatud ja suvaliselt rippusid seal :( Mälu ka ei toiminud, loogiline, sest mootoril puudub selline pistiki üldse, kuhu nii palju juhtmeid saaks ühendada... Ühesõnaga nüüd vähemalt on ka kõrvalituja poolne peegel toast regullitav, juhi oma lisaks ka mäluga siiski. Kui kunagi tekib võimalus, siis tahaks isetumenevad ikka muretseda sinna ja mälu ka tööle saada.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/