Streetrace.Org http://streetrace.org/foorum/ |
|
Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=167445 |
2. leht 2-st |
Autor: | JoonasJJ [ 15.02.2020 00:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ |
Canon kirjutas: master003 kirjutas: Canon kirjutas: Lase naisel samalajal põske võtta, nauding garanteeritud Tubli poiss Said järjekordse teema ära pasandada oma mölaga! Kas tõesti on vaja iga asi mis pähe tuleb, teistele lugemiseks kirjutada? Sellised t...pead võiks hoobilt bani saada siit Ära ole nii kibestunud Ilmselt tema "kibestumuse" vastu aitaks see, et hoiaks enda türastumist kontrolli all... mis on kindlasti palju palutud. Minu poolt kõik korras - tuleb aktsepteerida igaühe panust vastavalt tema võimetele. Sanitaarlasud enam tänapäeval teema ei ole, peame kõik omavahel läbi saama. |
Autor: | JoonasJJ [ 09.03.2020 15:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ |
Kui nüüd miski kiirelt üles ei ütle, siis peaks üsna lähitulevikus mingi „stage’iga“* ühelepoole saama ja peaks hetkeks kõik täiesti meeltmööda olema. Kettad tulevad DBA Street Series T2: https://subaru.allparts.ee/?product=dba ... 07-wrx-sti https://subaru.allparts.ee/?product=dba ... 07-wrx-sti Eesmised tellisin ära – 99€/tk, koos postiga ületee pakiautomaati mõlemad eesmised kokku 219€. Tagumised samamoodi 99€/tk. Klotsid tahaksin saada Project MU HC+800: https://rogerclarkmotorsport.co.uk/stor ... 2001-hc800 https://rogerclarkmotorsport.co.uk/stor ... 2001-hc800 Nendega on pole veel selge, et millal. Rehvidega aitas välja Rehvid Pluss. Tänavale-rajale 225/45/17 Potenza RE070: Katsetamishimu sai võitu majanduslikust ratsionaalsusest ja rajal proovimiseks sai võetud 235/40/18 Federal 595 RS-PRO: Kohale jõudis ka Tegiwa pidurisilindri „stopper“. On ilus sinine nagu piltidel. Külge läheb koos ketaste-klotsidega. Kui kõik jupid külge kruvitud ja proovima saab, siis pilt selgem, et kas minust üldse piisavalt sõidumeest on, et midagi antud komplektist välja võtta. Kindlasti teen mingisugust võrdlevat materjali rehvidest. *kõige lollakam žargoon, mida inglise keelne „autokultuur“ (või kultuuritus?) genereerinud on |
Autor: | JoonasJJ [ 01.05.2020 21:53 ] |
Teema pealkiri: | Kaks sammu edasi, üks samm tagasi |
Kaks sammu edasi, üks samm tagasi. Nagu ikka, läks kõik väga hästi! Kannatad ja elad kaua ning ikka pead veel rohkem kannatama ja kauaelama. Ootasin siis pikalt, et saaksin pidurisüsteemi komplekti kokku. Ketas: DBA Street Series T2 Varustas Allparts OÜ: subaru24.eu/ Miks? Kuna otsin alati võimalikult väikse raha eest kõige enamat, siis konsulteerides oma eksperdiga (teda tuntakse ka „Driving Jesus’e“ nime all) ja rahakotiga ning arvesse võttes enda drivingjesusness’i tundus antud toode kõige mõistlikum samm edasi tavalisest tänava-Pagid/Brembo kombinatsioonist. Klots: Project Mu HC+800 Varustas Sprinting Hare JDM: sprintingharejdm.co.uk/ Miks? Project Mu pakub ka toodet NS400, aga siin sai minu maksimalism minust võitu ja ostsin lihtsalt omaduste poolest võimekama toote. HC+800 ja NS400 vahe on toote nimes olevad numbrid, mis näitavad maksimaalset väidetavat töötemperatuuri. HC+800 materjal „super graphite metallic“, NS400 „non steel“. Ehk siis natukese lisaraha eest rohkem pauku. Project Mu: http://www.project-mu.co.jp/en/products ... us800.html NB! VOT SEE ON JDM. Käsipiduriklots: kõige tavalisem odav Brembo Varustas Allparts OÜ: subaru24.eu/ Miks? Kaubamärk on Brembo ja hind oli 30€. Käsipidurit ei kasuta eriti nii-ehk-naa. Tegiwa „master cylinder brace’ist“ juba olen 2x kirjutanud. Lisaks on pildil HKS õlifilter (KA VÄGA JDM), milliseid olen kasutanud alates eelmisest õlivahetusest. Värske filter sai kombineeritud värske Motul Sport 5W50’ga. Töö, nagu ikka, Andrese poolt (Differ OÜ). Kettad sobisid auto alla nagu rusikas silmaauku: Seda ei saa öelda klotside kohta: Mingi kuradi tolvan tellis valed, WRX’ile sobivad, klotsid... Õige jah, see olin mina ise. Sellega seoses on seniks saada antud klotsid 4/2-kolvi meestele, kuniks panen paki Inglismaa poole tagasi teele. Ainult kilest välja võetud ja olemasolevate klotsidega visuaalselt võrreldud (nagu üleval pildil): Auto all olid nähtavad ka märkused, milled oli teinud mulle Tabasalu äärekivi peale ühte retke üle selle: Lisaks piltidel olevatele vigastustele sai karistada ka downpipe, mis lekib. Õnneks väljalaske auto all olev osa pääses mõlkidega ja downpipe’i osa lubas Andres mulle ise torudest uue teha. Siit ka märkus endale, et tuleb lõpetada igasugused ekspeditsioonid äärekividele. Hoiatusi olen juba ennegi saanud: Ja siis viimane maiuspala – coilover’ite sukad. Siin on teile näide tehasevelgedega, tehasemõõdus rehvidega autost: Nagu ikka kaasnes kõige eelnevaga mingi jahu video ka. Katsetasin „point-of-view“ seadet filmimise jaoks. Et põnevam oleks, siis tegin natuke kaapsu ka: Muidu täitsa viisakas alt sellise vana nässi kohta. Päris plekitu Jaapani import ei ole, aga automuuseumi ma polegi kunagi pidanud: Mis siis edasi? Ega suurt ei olegi. Peab kannatlikult nüüd õiget klotsikomplekti ootama. Peale seda on plaan katsetada soetatud Federal’e ja teha ehk mingi Top Gear/The Grand Tour stiilis „faktuaalne“ võrdlusvideo sportliku tänavarehvi ja „poolsliki“ erinevusest enda (loe: tavatondi) vaatevinklist. Elame edasi. |
Autor: | JoonasJJ [ 09.06.2020 21:33 ] |
Teema pealkiri: | TÄNA "TAHMANÄOS"! |
Lupita ründab Manuelat... ...ja Diego ütleb lõpuks, mis ta Pepitost arvab! |
Autor: | -sharan- [ 09.06.2020 23:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ |
69 ulme ikka |
Autor: | JoonasJJ [ 09.06.2020 23:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ |
-sharan- kirjutas: 69 ulme ikka Kuna ka kogu maailma leinamine ei tee asja olematuks, siis ei jäägi siin muud üle, kui nentida, et korralik "Borat'i" masti süžeepundar. |
Autor: | v6sa [ 10.06.2020 13:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ |
Tänan huvitava video eest. Naeru allasurumise tõttu ninast väljapursanud Coopi alkovabast õllest äraikaldunud klaviatuur on väike hind maksta säärase rasvase olukirjelduse eest. Kuigi tekib küsimus: huvitav, kelle tee sisse on kustud, et karmavõlga universumile nüüd sedasi tuleb maksta. Subrik sai vist suti aia ka? Kõige sitasem selle juures on see, et sääraseid iduberte meie hulgas vabalt ringi sekeldab ja mingil jummala suvalisel hetkel lastega piima järele sõites satudki "eksspiooni" rünnaku ohvriks |
Autor: | JoonasJJ [ 10.06.2020 17:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ |
Midagi ta ära kortsutas, aga seda ka sama kehvasti, kui ta oma spioneerimisega hakkama sai: |
Autor: | v6sa [ 10.06.2020 18:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ |
JoonasJJ kirjutas: Midagi ta ära kortsutas, aga seda ka ... kehvasti Siis on hästi. Olukorrapildil oli mingi loik esinurga all... |
Autor: | JoonasJJ [ 07.07.2020 19:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ |
v6sa kirjutas: JoonasJJ kirjutas: Midagi ta ära kortsutas, aga seda ka ... kehvasti Siis on hästi. Olukorrapildil oli mingi loik esinurga all... Tegemist oli selle vähese aknapesuvedelikuga, mis tulepesuri süsteemis leidus. Autoga progressi suurt pole – auto VKM’is ja on ilmselt kuskil osade tellimise ning tööde valmimise vahepeal. Vähemasti tahaks uskuda, et asjad liiguvad ja seda sealhulgas veel lõpu poole. -- Loodan, et keegi pahaks ei pane, kui lisan siia muud Subaru sisu. Tegemist on sõbra RA Spec C’ga, mida ta on (peamiselt) omal käel Nürburgring’i kõlbulikuks ehitanud. Keda huvitab, siis materjali sellest on ta (kahjuks ainult) Instagram’i postitanud: https://www.instagram.com/nurwerk/ Eile sai 2020 esimese silma pähe: Plaan on pühapäevani kohapeal olla, seega ehk õnnestub mingisugust huvitavat materjali sellest masinast toota. Ise olen nabanöörina kaasas ilma ja melu nautimas. Ballastiks eriti kaasa ei kipu, sest vaene mees võiks ikka oma vaevast ja valust maksimumi kätte saada. |
Autor: | JoonasJJ [ 29.11.2020 01:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ |
Sattus minu auto ühte artikklisse: https://www.accelerista.com/soiduauto/n ... x-voi-sti/ WRX vs. STI on teema, mida isiklikult enam puudutama ei hakkaks, aga kõik niisama STI’dega... Hea küll, hea küll. Toetage klikiga ajakirjanikku ja isiklikult ütleksin küll, et ülearu positiivne reklaam. Mitte midagi asjalikku pole vahepeal toimunud. |
Autor: | JoonasJJ [ 10.03.2022 00:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ |
Pole ammu midagi postitanud. Müüsin auto maha – 14.02.2022 läks antud masin Lätti. Ei oska kohe kuskilt sisse hüpata, aga katsun siis mingi jutu kokku panna. Ütleme, et kuigi mul on minimaalselt seda niisama nühkimise kogemust, siis selle tänavarehviga jää peal kuni 70km/h (enamus ajast 20-50km/h) libisemine mingisugust tohutut elamust ei anna. Tegevus ise-enesest kohapeal olles paeluv, igav ei ole – lapata saab korralikult ja pärast kahju ka polnud, et käidud sai, aga kokkuvõttes selline asendustegevuse tunne sellel kõigel. Kindlasti on palju neid “sõidu- ja/või driftijumalaid”, kes viitsivad ka tänavarehviga pidevalt nühkida ning üht või teist eesmärki taga ajada, aga sellised nikerdamise rajad siis ilmselt pole päris mulle. Teiseltpoolt polnud aega tervet Eestit läbi sõita ja kõiki kohti proovida. Ütleme, et võib-olla selline analoogselt looklev, aga laiem rada oleks ehk rohkem mulle. Põhja-Rootsi/-Soome järved on kindlasti head, aga mida pole, on aeg ja raha. Lisaks, isegi kui väga viisakalt rajal mäheleda, siis pole see kohati osaliselt jäätunud valli mõõtmine auto kosmeetilisele tervisele hea. Midagi kapitaalselt katki ei läinud, aga siit-sealt sai plastmass kannatada ja kokkuvõttes vabastav, et see kellegi järgmise mure nüüd on. --- Auto müügist - nagu teada oli, siis Eestist mingit tõsist huvi ei tule (paar “kohustuslikku” Auto24 kirja ikka tuli). Viimati müüsin C5 RS6’te (pea 3 aastat) ja sellele eelmisele müügile tuginedes läks taas reeglipäraselt – esimene rahvusvaheline tõsisem huvi ka toitis, seekord Lätist. Nädal, kaks, kolm sai omavahel sõnumeeritud kuni ostja leidis võimaluse Eestisse tulla. Vaadata suurt midagi polnud, sest materjali autost on rohkem, kui tervislik oleks. Põhimõtteliselt oli ostja jaoks ainult kohale tulemise ja treileri peale ajamise vaev. Isiklikult oleks küll bussiga tulnud ja autoga koju sõitnud, aga eks see ole igaühe enda maitse asi. Kui kedagi huvitab auto lõplik müügihind (kuulutus oli Auto24’s täiesti avalik), siis minuga on väga lihtne – “eriliste” autode puhul “we can meet smack dab in the middle at the asking price” ja 13 500€ eest vahetas see masin omanikku. Peale seda, kui olin lubanud auto ära müüa, hindu uurima hakates, selgus et oleks võinud rohkemgi küsida, aga kuna me siin vaese inimese Euroopa nurgas elame, siis ilmselt sain maksimumilähedase lõpphinna ilma ise ühtegi lisaliigutust tegemata. Ega kuskil Kesk-Euroopale lähemal on lõpuks eeldatavasti samamoodi, et valdav kontingent on RHD peetusega. --- Autol sai aja jooksul ühtteist parendatud, aga jäi ka mitmeid otsi, mida oleks pidanud hakkama kokkutõmbama. Erinevate võimaluste puudumise tõttu oli selleks huvi madal ja eks see lõpuks sai määravaks. Antud müük polnud “raske südamega perereliikvia müümine”. Sai suuremate emotsioonideta järgmisele huvilisele hoidmiseks antud. Et niisama ümmargune jutt poleks, siis vürtsitan seda lahjat suppi siin nii palju (mõneti ennast tagantjärgi soolates?) – mille kuradi päralt ta just seda autot soovis, sellest mina aru ei saa. Nö. “tavaline” (kui palju ühe STI kohta seda öelda saab) UK turu STI, mis kaugel “mint” konditsioonist. Lisaks lubas ta selle auto hobikorras ümbereehitada vasakpoolseks, sest Lätis on RHD auto registreerimine omaette huumor. Miks? Vastuse saate visuaalselt, kui uurite allolevat linki ja vaatate kahte järgmist pilti: https://www.legalrhdlatvija.com/product-page/kamera PUHAS HUUMOR. Mees lubas, et teeb seda vabal ajal enda lõbuks ise (temagi elukutse ei ole autondusega seonduv), seega miks mitte – on kaugelt veidramaid hobisid ja rumalamaid mõtteid. Mina puhkan mingiks ajaks hobiautondusega seonduvatest kulutustest. Kuna kogu kott kuhugi taskusse seisma ei jäänud, siis hetkel pole sellist sügelust kas siis omandada mingisugune odav aseaine (midagi “head” hetkel lubada ei saa) või siis ammugi mitte tarbemasina ja hobimasina ühendamine. See viimane on eriti käidud rada ja ei imponeeri üldse. --- Lõpetuseks panen siia kaks videošedöövrit, kus antud auto aktsioonis, aga mis said minu meelest natuke kasinalt vaatamisi. Kes viitsib vaatab, kellele meeldib – kiidab, ei meeldi – laidab ja kui midagi veel öelda ka on, siis kommenteerib. Kui siiani lugesid, siis ju ilmselt piisavalt huvitab. Kuidas antud auto Eestisse sai? II osa: https://www.youtube.com/watch?v=LKQEhWDnQ1U III osa: https://www.youtube.com/watch?v=JgaKWtynfYk Miks mulle meeldivad WRC taustaga automobiilid? Hooaeg 2021 (päris norm kompositsioon) Siin vist siis ilmselt side lõpp. Tänud kõigile, kes jälgisid. |
2. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |