Täna sai siis tegeletud veidi autoga - puhastatud gaasiklapid (olid kaetud paksult jamaga), tühikäik sai hetkel paika (keerasin regullkruvi kinni, oli teine täitsa lahti, hetkel jäi soojalt püsima, külmalt katsetan varsti uuesti). Siis sai kapotitihend vms teibiga kinni (liimin uue nädala sees ära, hetkel pole hermetsi enam alles), tuli eile pooleldi alla. Tagurdustulelüliti on ilmselt peetis omadega, seega sellega tegelen edasi siis kui uus nädal käes ja auto tõstukile saab. Radiaator lekib alumisest otsast tervenisti, seega otsin ka uut radiaatorit. Õlisurvelüliti (kõrge rõhu oma) on täiesti surnud, sai mõlemaid kontrollitud ja kõrgsurve lüliti ei lase isegi voolu läbi, rääkimata survega katsetamisest siis... Seega uuel nädalal proovin algul vana mootori pealt lülitit, siis saab vana mootor ka töökojast koju toodud. Tänasega rohkem enam ei jõua midagi, homme plaanis koristada auto seest ära uuesti (hetkel elektritööde tõttu igast tööriistu ja juhtmeid täis), kontrollida veermiku nii palju kui saab tungi peal ja võibolla midagi nokitseda veel mis pähe tuleb.
Tuledele tuleb kinnitused ka tekitada alla, ühel on, teisel kadunud. Eelmiselt omanikult vaja varuratas ja üks tuli veel ära tuua.
Sellega tänaseks kõik, midagi sai tehtud, midagi sai avastatud.