Random Hero kirjutas:
bte kirjutas:
Tead, kui nüüd norida, siis odavam ja lihtsam on osta liisingusse uus auto ja unustada ära igapäevane kõpitsemine ja remont, mida sa nende roimadega tegema pead.
Kui need igapäevased kulud kokku lüüa koos ajakuluga, mis sa sinna surud, peaks ka kõige nürim pliiats arusaama, et uue auto omamine on igas mõttes luksus. Olgu sul autoks uus Lupo või lexus, vahet ei ole. Uus on uus.
Veel odavam on osta heas korras ja üle keskmise turuhinnaga 90ndate lõpu masin, mis koosneb mootorist, käigukastist ja neljast rattast. Lased kõik vähegi kahtlased jupid õigel ajal ära vahetada, ei pea muretsema, et mingi BlueTec vedeliku andur jebib, mitmemassine hoor-ratas ära laguneb või et mootor jookseb 80 000 pealt kotti. Ja kui mootor peaks aiste vahelt maha kukkuma, siis 500 euri eest saad täiskomplektse doonorauto, lappad või lased vajalikud jupid ümber lapata ja edasi. Ja kui oma lollusest ära lõhud, ei ole kahju ka.
Selline viiest laibast ühe ebasurnu kokkutõstmine on muidugi järgmine enesepiinamise tase.
Ei ehita viiest ühte vaid on hetkel kaks peugeot 306-te sinine millega ma sõitsin sellele tõin doonoriks punase universaali
Ning peugeot 406- valge täitsa igapäevases kasutamises ja tehniliselt korras
Must diisel käib ja sõidab ,aga vajab nokitsemist
Kuldne kere ainult järel ülejäänud jupid läinud
Roheline kere ainult seisab sama moodi ülejäänud jupid läinud
Ning hall tehnika korras ja sõidan sellega ise iga päev.