Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=144632
18. leht 19-st

Autor:  Muri [ 21.12.2016 21:19 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

moribundity kirjutas:
Oli mõned aastad tagasi teema...


Eks sellised probleemsed asjad lahendatakse ja ilmselt kiiremini, kui mõne aastaga

Autor:  printuss [ 21.12.2016 21:28 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

Kahtlane, ma arvan et selle probleemi lahendamiseks tuleks kokku kutsuda SR helgemad pead ja moodustada komisjon

Autor:  delta [ 26.12.2016 23:11 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015 Muri

Muri kirjutas:
Eile mõtlesin, et vaatan passati reaalset kulu.
Pärnu - Riia lennujaam - Pärnu - Tallinn otsa sõitis paagiga ära, Tallinnas jäi veel 10km nn range'i

Kokku 518,5 km ja rahakulu 15.73€ ehk siis 3.03€ 100km hind.

Võib vist ökonoomseks autoks nimetada :D


VW Passat 1.4tsi CNG mootoriga on väga mõistlik, mootor kompressori ja turboga, nii pole ka muret et oleks uimane või kehvemalt läheks foori alt ära. Opeli 1.6-se 70kw-se ja Skoda Octavia G-Tec puhul pisut tunda, et gaasiga natuke uimasem kui bensiiniga sõites, võrdluses VW-ga.
Kuigi uusi CNG tanklaid pole peale Võru oma tehtud siis Passatil on korraliku mahuga bensiinipaak (mõnel teisel võib see olla 10-liitrine) millega pole probleem ka saartel või kagu Eestis sõita nii nagu oleks tavaline bensukas.
Surugaasiga mootoriga auto tankimine võtab pisut kauem aega kui bensukal või diislil aga jääb ikka 2-3 minuti kanti. Pigem on järjekorras seismine tüütu, sest pole mitut posti nagu tavalises tanklas. See et mõni aasta tagasi oli tankur rikkis kuskil... Neid püstoleid vahetatakse seal nagunii, ning tankla juures olevaid kompressoreid remonditakse ka, see ei tähenda mingit hädaorgu veel.
Arvestades et 10 000km peale tuleb bensukaga võrreldes ca 1000€ säästu kütusekulu pealt metaaniga sõites, siis on gaasiauto üsna mõistlik. Puhtam kütus ja soodne sõita, kui ka kütuseaktsiisi tõstetakse uuel aastal siis tõuseb see ka bensul ja diislil, seega jääb ikka soodsamas (praegune 0,729 kg kohta on olnud 2013 aastast sama).

Autor:  Tanel [ 26.12.2016 23:14 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

Huvitav, et CNG'ga uimasem on kui bensiiniga. CNG peaks üks parimaid kütuseid mootorijaoks olema.
LPG'ga on kasutegur kehvem

Autor:  delta [ 26.12.2016 23:42 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

Eks teemaalgataja teab ise täpsemalt õrrelda, kuidas talle tundub. Ise teinud sarnasega proovisõitu ja oli üllatavalt normaalse minekuga võrreldes Octavia G-Tec´iga, endal nõrgema mootoriga Opel mis gaasi pealt töötab ja tahab erksamaks paigalt minekuks rohkem pöördeid saada kui sarnane bensukas.
Põleb iseenesest puhtamalt ja kõrgema temperatuuriga, heitgaasidest CO2 eraldus on väiksem veerandi võrra, teised nagu NOx, CH, ja aromaatsed süsivesikud (sealhulgas see tüüpilline bensu lõhn mis külma mootoriga tuleb) veel enam väiksemad bensukaga võrreldes.
Toodetakse ka biometaani mille puhul nn ökoloogiline jalajälg veel väiksem. See viimane temaatika pole SR-i foorumis kuigi tähtis argument, kuid ühelt poolt levib keskkonnahoidlik eluviis aina enam ja alternatiivkütused muutuvad 10 aasta jooksul aina tähtsamaks.

Mingi aeg oli tehase tagasikutsumine paakide asjus, kas sellel autol juba tehtud?

Autor:  dellu [ 27.12.2016 01:25 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

Hinnas paned siiski natuke mööda (2013a väitega). 0.729 on siiski suht viimase perioodi hind. Ajast mil bens/disla kõva languse tegi ei jäänud EG-l ka lõpuks midagi üle ja langetasid ka kopika. Sinnani oli siiski 0.779. Kiire googel näitaks et juuli 2015 oli veel whatcar artikli järgi 0.779
Ma enda Zafirast sain lahti septembris 2015, mäletaks nagu, et äkki siis oli ka veel vana hind, aga võin ka eksida.
Aga mis puutub jõudu, siis minuarust äkki oli Zafira hooldusraamatus just väide, et parerm kiirendus ja jõudlus on gaasiga, bensu pealt natuke lahjam. Samas Golf 4 raamatus on jälle vastupidi, justkui maks võimsus peaks siiski bensuga tulema. Võta nüüd kinni. Aga see 69/70kw Zafira kiirendus on igatpidi lahjavõitu. Eks uuemad ja võimsamad on paremad.

Autor:  Muri [ 28.12.2016 20:12 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

Juuni lõpus oli passat olemas, ja ma olen koguaeg tankinud 0.729 € kg :)
Mineku üle ei saa kurta, harjumist vajab natuke start, vajutad pedaali a minek pisut nagu viibiks.

Läbisõit on jõudsalt suurenenud, naeruväärselt odav sõitmine paneb kuidagi rohkem sõitma :)
Juulis oli ls 101tuhat, nüüd 126tuhat ees :D

Autor:  v6sa [ 29.12.2016 16:11 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

Tanel kirjutas:
Huvitav, et CNG'ga uimasem on kui bensiiniga. CNG peaks üks parimaid kütuseid mootorijaoks olema.
LPG'ga on kasutegur kehvem


Ilmselt pole tarkvara piisavalt hästi optimeeritud gaasi põletamiseks... :waah

Autor:  Tanel [ 29.12.2016 19:37 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

v6sa kirjutas:
Tanel kirjutas:
Huvitav, et CNG'ga uimasem on kui bensiiniga. CNG peaks üks parimaid kütuseid mootorijaoks olema.
LPG'ga on kasutegur kehvem


Ilmselt pole tarkvara piisavalt hästi optimeeritud gaasi põletamiseks... :waah



Huvitav, VAG grupil peaks see tarkvara triangel hästi välja tulema ja gaasi oskavad nagu ka põletada eeskujulikult

Pilt

Autor:  mxrt [ 05.01.2017 23:25 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

Kui gaasi hinna kohta veel meenutada siis 2011, kui esimene gaasikas perre jõudis oli hind veel 0.669. See 2013 hinnatõus oli minu mälu järgi hüpe 0.779 peale ja siis 2016 esimeses pooles kukkus jälle praeguse 0.729. Igal juhul on cng odav hind nii palju ahvatlev olnud, et 2011 aastast peres 4 erinevat vw gaasikat olnud.

Autor:  Muri [ 06.01.2017 17:12 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

No nad praegu suht monopol, võrus avati baltikumi esimene alexela, mis teeb lng cng'ks..
loodan, et tanklaid tuleb lähiajal juurde..

Eile käisin tankimas, siis oli Ehitajate teel korraga pildis 5 vw passatit ja kaks opelit, kes tankis, kes ootas järjekorras :D

Autor:  dellu [ 07.01.2017 00:29 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

Muri kirjutas:
No nad praegu suht monopol, võrus avati baltikumi esimene alexela, mis teeb lng cng'ks..
loodan, et tanklaid tuleb lähiajal juurde..

Eile käisin tankimas, siis oli Ehitajate teel korraga pildis 5 vw passatit ja kaks opelit, kes tankis, kes ootas järjekorras :D

Palu jumalat, et sa koos MRP bussiga ei sattuks sinna. See tõristab mingi 150kg sisse. Teisipäeviti 22:15-22:20 kanti vist käis üks näiteks tankimas, mul oli alati võidusõit, kes enne jõuab. Ükskord tõmbasin akadeemias mööda enne temast :). Toona oli muidugi ainult üks tankur, nüüd asi natuke paranenud teise lisatankuri näol :). Samas ma ei saa aru miks nad mustakale nn duubeltankureid ei pane nagu Sõjamäel on. Seal saab nii auto kui bussi poolelt korraga tankida. Muidugi selle mustamäe teise tankuri paigaldus oli üldse tipptase, et üks pool on nn muruplatsi suunas.

Autor:  Muri [ 07.01.2017 02:34 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

Selle teise tankuriga jah veidi nihu läinud :)
Ma alguses ootasin viisakalt selle esimese tankuri juures, kui üks taksojuht näitas, et teisel ka sõiduauto voolik olemas :D

Autor:  Harri- [ 07.01.2017 03:01 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

naisepeksja rääkis ju, et just sellepärast pani gaasikambri peale kuna hea tankida üksinda :?

Autor:  Muri [ 08.01.2017 09:29 ]
Teema pealkiri:  Re: VW e-Up 60kw 2015; VW Passat 1.4TSI 110 kw 2012 Muri

Ma ei saa päris täpselt aru, mida sa silmas pead?

Inimesed lihtsalt otsivad võimalusi soodsamalt sõita, gaas vist ongi hetkel soodsaim, kui arvestada seda, et elektriautodel on tavaautoga võrreldes kõvasti kõrgem ostuhind.

18. leht 19-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/