Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.06.2024 02:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi S4 C4 2,2TQ - 1993 - Siim89
PostitusPostitatud: 21.02.2014 06:13 

Liitunud: 24.06.2009 14:03
Postitusi: 23
On seda foorumit jälgitud omajagu ja praegu polnud tattigi teha. Mõtlesingi siis panna ka siia oma auto ülesse, et saaksite kütusekulu küsida ja madaldust soovitada :twisted:.

Tegemist on siis odavalt sülle kukkunud 2,2TQ Tumerohelise isendiga. Ostma minnes polnud tal ei ülevaatust, kindlustust, tervet tagaluuki, toimivat püsikiirusehoidjat, kinniseid ukseliiste ja minekut rõhu all. Lihtsalt öeldes suvaline C4 vagun. Kuna aga muu kama, mis küljes oli töötas üsnagi veatult pidi ta endale ikkagi ära lohistama. Odo näitu oli ka keritud ligi 100 tuhat alla enne Eestisse toomist 2006 aastal ja siin on temaga kõigest 55k km enne minu kätte jõudmist sõidetud. Praegu siis 221k km näiduks ees.

Esmalt tuli tegeleda kohe süüteprobleemiga, mis algas uutest kasutatud süütepoolidest ja küünaldest (NGK PFR7B). Vanad küünlad olid NGK 6. seeriast, mis on turbokale liiga kuumad. Läks nagu paremaks, aga vahest kakkus ikka. Vaikselt siiski hakkas tõmbest aimu olema. Sai natuke aega nii liigeldud kuni üks silinder külmemal hommikul enam ei töödanud. Leidsin kohe sama päev uue süütepooli set-i ja sellega oli kõik timm ja sai esimest korda 1,3 bar ülerõhku nautida (Asjal on peal MTM kivi, MAP andur on jäetud stock 200 kPa millega kompuuter valetama ei hakka).
Läksid vahetusse ka kõik rihmad-rullid, õlid difris, kastis ja mootoris. Kuna siiski laenatud poolidega oli endal s***maitse suus, siis pidi ka need originaal Beru-d uued ostma. Odav lõbu polnud aga nüüd vähemalt pole kordagi vahele jätnud enam. Salong sai samuti puhtaks tehtud (pildil veel räpane).

Korra on see Ess mind ka teele jätnud, kui lendas jahutusvedelikulõdvik - originaali ainult saada ja jälle 65 jevrot sai heasse kasutusse pandud. Korda on tehtud ka püsikas ja kellad, kus mõni pirn vajas vahetust. Hiljuti sai tegeletud ka difrilukulülitiga, kus miskipärast oli pistik lihtsalt alla kukkunud ja vahetust vajab "skeleti" pirn, millega juba tegeletakse. Liimimist vajas ka katuseluugiplastiku klamber, mis teda laes hoiab. Lendas siis üle raudtee sõites lihtsalt rippu ükspäev. Sinnagi oli vägev aretus pandud, aga mulle meeldib ikkagi originaali seisund taastada.

Suveks on varutud uus Stange (praegune sai jäärajal natuke puruks sõidetud nurgast), tagaluuk spoileriga ning 2 tagumist ust mis ka mädanevad alt. Varsti tuleks sebida ka A6 liistud, mis näevad vähe kabedamad välja. Ülejäänud auto küljes rooste puudub. Olemas on ka 17 tollised uuemad Avused (vajavad iluravi), mis Audipededele rohkem tutvustamist ei vaja, praktiliselt tutikate rehvidega (mingi Sonar jura on, vaatame, kuidas pidamist on ja vajadusel siis ostab miskit asjalikumat külge). Vajab ka toonklaasi taha. Veetud on ka korraliku helisüsteemi jaoks 25 mm2 juhtmed ja RCA-d. C4 ikka voolu mõnus taha vedada :D. Praegu on peal ka mingid sõpradelt saadud väike võim ja woofer.

Lähiajal tuleb teha õlivahetus mootoris, uus õhufilter kindlasti ning ülevaatusele minek Märtsis.

Praktiliselt on tegu esimese autoga, millelt mulle meeldib talviti lund maha rookida. Peale seda on ta lihtsalt niiiivõrd lust sõita. Enne olnud siis minu kasutuses 91 Passat 1.8 66kW ning 00 A6 1.8T 110+kW (praegugi õe käes kasutuses).

Mõni pilt peale ostmist ja vahepeal tehtud. Praegu vaja ilusamaks teha, enne ei hakka korralikumate piltide peale mõtlema väga:
Pilt
[img]http://imageshack.us/a/img35/8108/zet4.jpg[/img
[img]http://imageshack.us/a/img580/8095/gobw.jpg[/img
[img]http://imageshack.us/a/img20/2176/0mf4.jpg[/img
Pilt
Pilt

Hoolduspäevik:
214040 km - Hammasrihma komplekt, Veepump, Soonrihm
214630 km - Süüteküünlad (NGK PFR7B)
215210 km - Kütusefilter (OEM), Termostaat (Wähler)
215590 km - Jahutusvedeliku lõdvik mootori, radika ja paisupaagi vaheline (OEM)
215600 km - Süütepoolid 5x (Beru), Piibud 5x (Beru), Klapikambrikaane tihend (Elring), Osram NightBraker Unlimited H1 2x
215880 km - Mootoriõli (Valvoline 5W40), Õlifilter (Mahle), Käigukastiõli (Valvoline 75W90), Diferentsiaaliõli (Valvoline 75W90), Roolivõimuõli (Valvoline)
216750 km - Tagumised reguleervardad (Lemförder)
216820 km - Sillastend, mõlemad sillad (Vianor)
218100 km - Esimene parem rattalaager (SKF), Rõhulekketest
219870 km - Uued kojamehed (Trico)
220170 km - Jahutusvedeliku flants mootori taga (OEM)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 C4 2,2TQ - 1993 - Siim89
PostitusPostitatud: 25.03.2014 06:19 

Liitunud: 24.06.2009 14:03
Postitusi: 23
Lugejaid palju, vastajaid vähe, jätkan monoloogi. :)

Külge on saanud ja ära tehtud järgmised vidinad:
Uus stange kõigi võredega (S4 puhul kipub see parempoolne kaduma minema paljudel)
17" Avused ära tasakaalustatud uuesti + lämmastik sisse
Uued ukseliistud ülemised kuhu vaja
Tagumised käsipiduritrossid
Kütusepaak parandatud
Ülevaatus läbitud esimesel katsel
Ära tellitud originaal õhufilter
10W60 Liqui Moly + filter Mahle tellitud

Stange paigaldus siis oli esimene asi, mis tehtud sai. Töö üldiselt väga lihtne ja ei pidanud isegi tõstukit kasutama selleks. Umbes tunni aja töö koos uue numbrialuse paigaldamisega.
Teiseks tuli ilusate ilmade tõttu esteetikat parandada ja Avused alla keerata, sinna auto alla õigemat velge minu arvates pole olemas.
Seejärel sai Pärnus tehtud see kõige suurem keberniit ära, mis takistas ülevaatuse läbimist - kütusepaak lekkis. Töö sisaldas siis summuti alt võtmist, puhastamist-lihvimist, keemilist metalli ja epo vaiku. Kuna paagi kõige alumise ja kaugema sopiga tegemist, siis tuli kütuse kätte saamiseks korralik auk külje peale lüüa ja lasta tal päris pikalt tilkuda, samal ajal sai ära vahetatud käsipiduritrossid. Paras jeblamine oli need turakad saada tagasi kinnituse külge kardaani ülal. Roppuseid lendas sõbraga igat sorti, aga tehtud ta sai. Lõpuks siis sai paak igasugu toreda keemiaga ära töödeldud ja ülevaatusel alt vaadates oli kõik siiani kuiv - success.
Audiklubi foorumis hoian varuosade rubriigil vana S omanikuna kohustuslikult silma peal. Üks hommik siis pakkus keegi tutikaid ukseliiste Audi 100-le. Kiirelt kõne peale ja broneerima. Õhtul sai järgi mindud ja 20€ eest pidu rohkem, kui CT-s. Vahetus ka mõnusalt lihtne ja sai jällegi kulutatud maksimaalselt tund aega. Vanad liistud 3 tk lopendasid tagumistest kinnitustest ja olid üsnagi koledad.
Vaikselt saabki välimuse pool ka otsa, mõned asjad värvida ja külge panna, mõned veel otsida nagu vasakpoolne esistange kinnitus, mis jäärajal mingi kinnituse ära sõitis ja stanget päris hästi kinni ei hoia. Seejärel saab lõpuks selle 2.2T ja veermiku kallale asuda. Esialgne plaan on originaal sisuga maksimum võtta ja väljalase natuke häälekamaks teha, sest see R5 nurrub ikka ilusasti kui tal nurruda lasta. Originaaliga on teine väga vaoshoitud. Pidurid oleks samuti vaja vähe kangemad panna, kui jõunumbreid juurde lisada ja sinna oleks vist ideaalsed e38 pärit alumiiniumist Brembo sadulad + muu mudru. Elame näeme, ideid on palju. Seniks natuke pildimaterjali ka sellest "allroad" S4-st:

Avused ning stange:
Pilt
Liistud olid sellised enne:
Pilt
Pärast:
Pilt
Niisama üks külje pealt, kus näha ka jubedalt mädanevat tagumist ust:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 C4 2,2TQ - 1993 - Siim89
PostitusPostitatud: 25.03.2014 11:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2014 21:39
Postitusi: 97
Päris sile! Avus annab kõvasti uuema ilme sellele autole , toonklaas sobiks kindlasti juurde.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 C4 2,2TQ - 1993 - Siim89
PostitusPostitatud: 08.05.2014 00:00 

Liitunud: 24.06.2009 14:03
Postitusi: 23
Tükk aega möödas jälle ja nagu ikka vana tõde, siis essi tuleb õli vahetada ikka iga 5k km tagant. Sai siis 10W60 sisse ja tiksumine läinud. Välja tuli päris korralik must plögin, mida õliks raske enam nimetada.
Probleeme on viimasel ajal pakkunud salongiventilaator. See kägisemine on C4 tuntud probleem ja mind ta häiris päris tugevalt, sest hakkas ligi 15 minutilise sõidu järel juba pihta.
Sai siis seda asja lahkama hakatud ja no päris korralik porno on see töö :D Tuleb ikka täie rahaga lõhkuda ja mässata, et ta kätte üldse saada. Sai siis lammutusest ka "uus" võetud ja esmalt see peale lükatud, testima ilma kõike kokku ladumata - kojamehed ja muu pudru jäid koduväravasse. Hakkas ka see kägisema ja vaat et hulleminigi. Tuli jälle raisk välja tagasi ja sai vahepeal uus B jupp ostetud, et paar aastat ikka kestab ju. Hakatud siis seda ka sisse väänama juba ja ohoo, 3 puksist mis ventikat fikseerivad on ainult 1 alles. Selged pildid, sammud Aasta Autosse Tartus ja uus tellimisse, kuus tagumise fikseerimispuksiga. Need sain täna kätte ja homme läheb siis sisse "uus" vana ventikas. Lasin siis need mõlemad vanad ühel spetsil üle käia ja peaksid nüüd kenasti mõlemad mõne aasta kestma - originaal on ikkagi originaal.
Teine hea uudis on Saksamaalt tulnud pakk, mis täna kohale jõudis. Tänu sellele tuleb ka vana paneel müüki ja tehke oma pakkumisi. Ülevalt hoova juurest kuni laiema osa alguseni vasakult on tükk puudu ja allääres on ka sama koha peal korralik mõra (vana omanik leidis mingi posti üles). Vajadusel saan ka pilti teha mingi päev, müüki tuleb esialgu ka teine ventikas. Tehke mingi soliidne pakkumine ainult ja teie oma ta ongi.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7