Lätis pidavat spoilerite tootmistehases töölised sundpuhkusel olema. Selleks ta stock ongi.
Teen siis mingi kokkuvõtte ka mis ma lasnud tal ära teha või õigemini on tarvis olnud teha:
* Õlivahetus tehtud 315 000km.
* Summuti kinnitused keevitatud. ( tühikäigul kõrises/kolises muidu )
* Roolivõimendi survevoolik täies ulatuses lastud Hydroscandis koos otstega teha. ( vana lekkis )
* Radikasse mineva vooliku klamber uus + seal olev "kahvel". ( lõi ühel hetkel vooliku küljest ning jooksis vedelik kõik välja. )
* Salongifilter vahetatud ( oma lõbuks )
* Esimene mootoripadi vahetatud ( Drivele pannes oli näha kuidas mootor tahtis taevasse tõusta )
* Turbo geomeetria puhastatud + Turbo visuaalne kontroll. ( Turbo korras, lõtke ei esinenud samuti pole ka õline. )
* Roolilati otsas olev kaitsekumm vahetatud ( vana oli originaalist 2x suurem kui peaks + keskelt pooleks )
* Roolilatti mineva stutsi tihendid 2tk. välja vahetatud. (õli pihustas välja tänu vanadele tihenditele)
* MAP-andur vahetatud.
* N75 klapp vahetatud
* EGR´il pime ette pandud
* Roolivõimu õli vahetatud 2x
* Jahutusvedelik uus
* Ette madaldusvedrud
* Natuke iluvigu ka likvideerinud mis silmale hakkasid.
Edasi ei teagi mis teha. Maha müüa või edasi sõita.
