Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=103503
3. leht 4-st

Autor:  ryblik1 [ 23.07.2013 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Unistus on alati ilusam kui reaalsus. Projektiautodega tegeledes on see dogma et tegelikult kasumit eriti ei näe. Kasumlikud ärid on muudes valdkondades. Hetkel on jah jäänud fanatism, teha neid asju mis pakuvad sügavat huvi, kuid seda ntx pereelu mudeli eemale lükkamise arvelt. See ei ole tulevikku arvestades just hea. Seega ilmselgelt hakkavad Projektid mingil hetkel tahaplaanile jääma ja muu tegevus mis natukene rohkem krõbisevat toob , tuleb esiplaane seada. Ega ei jõua doteerida ju ka kõiki asju omast taskust.

Autor:  ryblik1 [ 02.08.2013 00:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Mulle laekusid järgmised Recaro istmed Monza GSI st ja seega jäävad need Vento GT istmed üle. Vaata pilti varasemast.

Kui keegi selliseid omale soovib siis kontakteeruge. Võin anda ka tagaistmete täiskomplekti kaasa. Peab arvestama et kuna esiistmed on istutatud rekordile siis on alumised raamid rekordi omad. Istuvad mõnesse teise sellisesse või siis tuleb rekordi siinid alt lõigata ja järgmised vajaliku alla keevitada. NB kujust ära nad pole ja täitsa head külgtuge pakuvad.
Tagaistet ei muutnud ja selle saab kohe ntx ventosse tõsta kui on soovi.

Vahetusvariant sobib mulle kenasti: vanaaegsed sportroolid, CCCP aegne kopikaraha, Lada 21013 sobivad uued siduri töösilindrid, vanakoolimad ümmargused kaugtuled, Ford taunus MK4 jupid, tagaveduse Opel ascona jupid jne.

Autor:  ryblik1 [ 11.08.2013 15:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

AnvarV kirjutas:
Mul tuttav paneb vist monzale käpa peale jah ? :D
Saangi need veljed äkki..


:D
Unistada ju ikka võid. Talle need veljed selle auto all väga meeldisid. Ma eriti ei usu et sa nad omale saad legaalsel moel.

BTW: Uunikute tähesõit on läbitud ja seda kahekordselt.
Esimene ring: Rajatestijana. Hindasime keerukust, kontrollpunktide leitavust, huvitavust, ohte ja ohutust. jne. Jube fun oli, eriti vaid üksikekipaazina lasta omas tempos mis oli kiire. Rada läbitud ideaalajast 1,5h kiiremini. St. et etteantud kiirused kõik lõhki.
Kuid huvitav oli.

Teine ring: Nö viimase startijana abiautona. Kel vaja tööriistu, lõdvikuid, traati, küünlajuhet või mis iganes abi. Õnneks päris ära keegi ei lagunenud ja saime mõnedel fun lõikudel ka omalõbuks lustida. Ntx neeruti mäed. Seal on ala 120-130kmh päris lõbus mööda kruusanõlvasid lasta.
Kulbilohu krossirajal saime ka lustida, kuigi õhufilter oli juba nii kinni et enam õhku kätte ei saanud. See on see kui teiste taga viisakalt pikalt sõita nende kiirusega. Nii ära tolmas et auto lihtsalt kulbilohus lisakatse lõpus ja koju sõites juba tõsiselt puterdas. Peale vihma sadama hakkamist sai lihtsalt filter eemaldatud.

Mitte midagi ei lagunenud ära!

Selle aasta kalendris kus märgitud kohustuslikud üritused sai ka see maha tõmmatud/läbitud

Uunikute Tähesõit 2013.
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=44202

Autor:  ryblik1 [ 25.02.2014 23:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Võtame asja siis kokku peale poolt aastat vaikust.

Eks nüüd kui UUnikute talveralli 2014 läbi, on ka aega natuke kokku võtta ja meelde tuletada mida olulist on tehtud auto juures peale tagasilla vahetust ja enne talverallit.
Esiteks õnnestus LSD sillaga üllatada ennastki, esimese lobjakaga lasin näpust ja nii õnnelikult vastu posti et tabasin kärukonksu munakaga posti. Kohapeal pimedas vaatasin et polegi midagi viga. Hommikul selgus aga et kärukonks oli kena 45kraadi viltu ja tagapaneelil oli kõik mäda mis seal oli olnud ära pudenenud, seega kehtib lause: Ettevaatust pudeneb, hoia pikivahet!

Sellest tulenevalt sai kätte võetud kava:
vahetada tagapõll
vahetada tagatiivaääred, sisemised ja välimised
vahetada varuratta põhi
vahetada tagatiiva alumised nurgad
vahetada kärukonks
vahetada esiamordid
vahetada esimene stabika varras 5mm jämedama vastu
vahetada tagaamordid
plus nibunäbu üle käia enne rallit

Nimekiri sai täidetud ristidega.

Kõik tööd said tehtud enne rallit ja stabika varras viimasena alla 21se veebruari õhtul kella 23:30neks, väga hea sõbra kaasabil.
Aga pildid panenüldise lingina sest ei viitsi neid ükshaaval siia laksida, jube tüütu on. Saba remont , metallitööd by Ryblik himself ja amordite vahetus ja nikitsemine by Raul . Tänks.

http://album.ee/album/589925/50337033

Ütleme nii et pagana hea on autot teha nii nagu peab. Ei pea koonerdama tööetappidega ega asjadega. Enamus kliente mul päris nii neid asju ei lase teha. Koonerdatakse igast valede asjade arvelt.
Mõne erandiga.
Kel Talverallist pilte mulle linkida siis teretulnud. Kui jäime oma obljäädiga üldse kaamera ette.

Autor:  ryblik1 [ 21.10.2014 00:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Valmistume lund ootama....
2014 talveralli oli nii lumevaene et lausa nutt tuleb peale. Suht pori ja jääralli oli.
Võtan siis kokku piltmaterjali funride kasutamisest sihtotstarbeeliselt. Nagu auto eelmine omanik ütles siis peamine eesmärk on ju ikkagi Fun-fun-fun!
Lsd sild.
Pilt
Talveralli mudakatse.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimane lumi lennukal.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Tööloom
Pilt
Pilt
Suvine fun ühel raua üritusel kus moodne põllurallikas( esivedune mitsumootoriga vannabe ameeriklane) äralõhuti ja põldu ju pidi saama lustida!
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kuskil Võrumaa metsades kevadel, kus moodne esivedune perevaagen ennast kinni uputas, Rekordile olid mülkad nagu nohu. Kinnijäämise tunnet ei olnud.
Pilt
Pilt

Kõige lihtsam selle auto idee juures ongi nagu Priit ütles siis: Fun-fun-fun.
Mitte kordagi pole midagi ära lagunenud, mitte kordagi pole teele jäänud, juppe küsib nii minimaalselt et ise ka ei usu. Kütet tarbib üllatavalt vähe ja mis peamine, sõidad ja nägu naeratab peas iseeneslikult sest tuju on ju hea.

Peab valmistuma 2015 talveralliks.
uued tagaamordid jälle vaja.
lõpuks leidsin ka paari velgi mida ma kaua kaua otsisin. Veljed olid tugevalt kannatada saanud(südamik kõver , randid vigased) ja vajasid taastamist. Tartus tehakse keevitamist ja sirgestamist. Need veljed tehti ka korda olenemata et keegi oli nad vanametalli visanud. Maksma läks taastamine 60 eurorubla.
Pilt

Plus tehti korda ka auto esialgsed Stinnesi veljed. Eks laseb nood ka pritsist läbi ja värvib kenasti ära.
Lumi võib varsti maha tulla...
Pilt

Autor:  ryblik1 [ 03.02.2015 00:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Uunikute Talveralli 2015 on ukse taga ja jälle orienteeruma.

Vahetatud sai siduri survelaager 8 eur. kasti tagumine simmekas 6 eur.
Küttepaak vahetatud, vanas olid liiga suured augud sees ja küttelekkimine hakkas närvidele käima.
Väljalaske "pükste" osa sai maha võetud ja ümber tehtud sest toru oli kontaktis roolikarbiga ja see ei olnud teps mitte hea. Lisaks peab toru ära teipima, liiga lähedal ikkagi karbile.
:D Paar piuneeriku kõlarit sai ka kruvitud külge, saab klassika raadiot tinistada :D
Tänud abilistele.

Ning mõeldes et veel mõni vana lepo regord on käes sai ka üks kaua olnud plaan teostusse viidud.
Velg, Opel 15"*9,5" 4*100 :D Teeme tellimusel ka teistele. Odav ei tule.
Pilt

Autor:  mehike007 [ 03.02.2015 18:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

ryblik1 kirjutas:
Uunikute Talveralli 2015 on ukse taga ja jälle orienteeruma.

Vahetatud sai siduri survelaager 8 eur. kasti tagumine simmekas 6 eur.
Küttepaak vahetatud, vanas olid liiga suured augud sees ja küttelekkimine hakkas närvidele käima.
Väljalaske "pükste" osa sai maha võetud ja ümber tehtud sest toru oli kontaktis roolikarbiga ja see ei olnud teps mitte hea. Lisaks peab toru ära teipima, liiga lähedal ikkagi karbile.
:D Paar piuneeriku kõlarit sai ka kruvitud külge, saab klassika raadiot tinistada :D
Tänud abilistele.

Ning mõeldes et veel mõni vana lepo regord on käes sai ka üks kaua olnud plaan teostusse viidud.
Velg, Opel 15"*9,5" 4*100 :D Teeme tellimusel ka teistele. Odav ei tule.
Pilt



Tsingitud velg? :)

Autor:  ryblik1 [ 03.02.2015 22:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

A ei, veel värvimata ja et anda edasi ruumilist mõõdet sai peale lastud suvaline nö fake kroom aerosool. Muidu poleks aru saada täpselt proportsiooni. Eks hiljem liivaprits ja uus värv , loomulikult mitte nii edev. Lähevad nad ilmselt selle auto alla ja kerge "stääääänsss" viewtopic.php?f=13&t=145155

Autor:  ryblik1 [ 27.11.2015 18:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Opeli rassist vanuritega tegelevad hooldustöötajad võivad nüüd selles pesakastis koha sisse võtta ja infot omavahel liigutada. Olete oodatud kaaskannatajad. https://web.facebook.com/OpelOldtimerClubEstonia

Autor:  ryblik1 [ 14.12.2015 20:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Teemal " nähtud" Võru-Tartu expressina. Septembris sai ära toodud, sellest ka ammu siin juttu oli ja ei uskunud oma silmi kui mulle näidati seda isendit. Teisel sekundil peale nägemist oli otsus tehtud et pean saama. Tehtud! Elame ja näeme mis saab, 100prosa on kindel et kollaseks ta jääb. Oli soodne ja ei suutnud jätta. Järgmine hommik mõned tunnid voolikute ja juhtmetega mässamist ning asi on liikumisvõimeline. Peale ca 6-7 aaastat õunaaias seismist on tööd enam kui küll.

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  l6vikuningas [ 19.12.2015 01:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

wow see viimane on küll väga lahe pill, ma ei mäletagi kas ja kuna siukest kaheukselist liikluses näind oleks

Autor:  Tanel [ 19.12.2015 01:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Täitsa patsis, ma ei pannudki algul tähele, et kaheukseline on.

Väga šheff tõesti.

Autor:  ryblik1 [ 19.12.2015 15:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Hetkel on selle seis nagu alati. Ämber ja number. 1 rm plekki juba läinud ja läheb veel.

Autor:  123 [ 20.12.2015 15:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Krt, see on tõesti kõva leid. :rokib

Autor:  Vapper [ 20.12.2015 16:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1

Kui ma ei eksi, seisis see Võrus, seal Statoili ja Maksimarketi vahel, üsna kõnnitee ääres ,aia taga, puude all. Panin juba siis tähele, et kaheukseline. Kui nii, siis jõudis see küll igatahes õigetesse kätesse (Y)
Pilt

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/