Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.08.2022 10:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 15.02.2020 00:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
Canon kirjutas:
master003 kirjutas:
Canon kirjutas:
Lase naisel samalajal põske võtta, nauding garanteeritud

Tubli poiss
Said järjekordse teema ära pasandada oma mölaga!

Kas tõesti on vaja iga asi mis pähe tuleb, teistele lugemiseks kirjutada?

Sellised t...pead võiks hoobilt bani saada siit

Ära ole nii kibestunud

Ilmselt tema "kibestumuse" vastu aitaks see, et hoiaks enda türastumist kontrolli all... mis on kindlasti palju palutud.

Minu poolt kõik korras - tuleb aktsepteerida igaühe panust vastavalt tema võimetele. :)
Sanitaarlasud enam tänapäeval teema ei ole, peame kõik omavahel läbi saama.

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 09.03.2020 15:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
Kui nüüd miski kiirelt üles ei ütle, siis peaks üsna lähitulevikus mingi „stage’iga“* ühelepoole saama ja peaks hetkeks kõik täiesti meeltmööda olema.

Kettad tulevad DBA Street Series T2:
https://subaru.allparts.ee/?product=dba ... 07-wrx-sti
https://subaru.allparts.ee/?product=dba ... 07-wrx-sti
Eesmised tellisin ära – 99€/tk, koos postiga ületee pakiautomaati mõlemad eesmised kokku 219€. Tagumised samamoodi 99€/tk.

Klotsid tahaksin saada Project MU HC+800:
https://rogerclarkmotorsport.co.uk/stor ... 2001-hc800
https://rogerclarkmotorsport.co.uk/stor ... 2001-hc800
Nendega on pole veel selge, et millal.

Rehvidega aitas välja Rehvid Pluss.
Tänavale-rajale 225/45/17 Potenza RE070:
Pilt

Katsetamishimu sai võitu majanduslikust ratsionaalsusest ja rajal proovimiseks sai võetud 235/40/18 Federal 595 RS-PRO:
Pilt

Kohale jõudis ka Tegiwa pidurisilindri „stopper“. On ilus sinine nagu piltidel. Külge läheb koos ketaste-klotsidega.

Kui kõik jupid külge kruvitud ja proovima saab, siis pilt selgem, et kas minust üldse piisavalt sõidumeest on, et midagi antud komplektist välja võtta. Kindlasti teen mingisugust võrdlevat materjali rehvidest.

*kõige lollakam žargoon, mida inglise keelne „autokultuur“ (või kultuuritus?) genereerinud on

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Kaks sammu edasi, üks samm tagasi
PostitusPostitatud: 01.05.2020 21:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
Kaks sammu edasi, üks samm tagasi.

Nagu ikka, läks kõik väga hästi! Kannatad ja elad kaua ning ikka pead veel rohkem kannatama ja kauaelama.

Ootasin siis pikalt, et saaksin pidurisüsteemi komplekti kokku.
Pilt

Ketas: DBA Street Series T2
Varustas Allparts OÜ: subaru24.eu/
Miks? Kuna otsin alati võimalikult väikse raha eest kõige enamat, siis konsulteerides oma eksperdiga (teda tuntakse ka „Driving Jesus’e“ nime all) ja rahakotiga ning arvesse võttes enda drivingjesusness’i tundus antud toode kõige mõistlikum samm edasi tavalisest tänava-Pagid/Brembo kombinatsioonist.

Klots: Project Mu HC+800
Varustas Sprinting Hare JDM: sprintingharejdm.co.uk/
Miks? Project Mu pakub ka toodet NS400, aga siin sai minu maksimalism minust võitu ja ostsin lihtsalt omaduste poolest võimekama toote. HC+800 ja NS400 vahe on toote nimes olevad numbrid, mis näitavad maksimaalset väidetavat töötemperatuuri. HC+800 materjal „super graphite metallic“, NS400 „non steel“. Ehk siis natukese lisaraha eest rohkem pauku.
Project Mu: http://www.project-mu.co.jp/en/products ... us800.html
NB! VOT SEE ON JDM.

Käsipiduriklots: kõige tavalisem odav Brembo
Varustas Allparts OÜ: subaru24.eu/
Miks? Kaubamärk on Brembo ja hind oli 30€. Käsipidurit ei kasuta eriti nii-ehk-naa.

Tegiwa „master cylinder brace’ist“ juba olen 2x kirjutanud.
Lisaks on pildil HKS õlifilter (KA VÄGA JDM), milliseid olen kasutanud alates eelmisest õlivahetusest. Värske filter sai kombineeritud värske Motul Sport 5W50’ga.
Töö, nagu ikka, Andrese poolt (Differ OÜ).

Kettad sobisid auto alla nagu rusikas silmaauku:
PiltPilt

Seda ei saa öelda klotside kohta:
Pilt

Mingi kuradi tolvan tellis valed, WRX’ile sobivad, klotsid... Õige jah, see olin mina ise.
Sellega seoses on seniks saada antud klotsid 4/2-kolvi meestele, kuniks panen paki Inglismaa poole tagasi teele.
Ainult kilest välja võetud ja olemasolevate klotsidega visuaalselt võrreldud (nagu üleval pildil):
Pilt

Auto all olid nähtavad ka märkused, milled oli teinud mulle Tabasalu äärekivi peale ühte retke üle selle:
PiltPilt

Lisaks piltidel olevatele vigastustele sai karistada ka downpipe, mis lekib.
Õnneks väljalaske auto all olev osa pääses mõlkidega ja downpipe’i osa lubas Andres mulle ise torudest uue teha.

Siit ka märkus endale, et tuleb lõpetada igasugused ekspeditsioonid äärekividele. Hoiatusi olen juba ennegi saanud:


Ja siis viimane maiuspala – coilover’ite sukad.
Siin on teile näide tehasevelgedega, tehasemõõdus rehvidega autost:
Pilt

Nagu ikka kaasnes kõige eelnevaga mingi jahu video ka.
Katsetasin „point-of-view“ seadet filmimise jaoks. Et põnevam oleks, siis tegin natuke kaapsu ka:


Muidu täitsa viisakas alt sellise vana nässi kohta. Päris plekitu Jaapani import ei ole, aga automuuseumi ma polegi kunagi pidanud:
Pilt

Mis siis edasi?
Ega suurt ei olegi. Peab kannatlikult nüüd õiget klotsikomplekti ootama. Peale seda on plaan katsetada soetatud Federal’e ja teha ehk mingi Top Gear/The Grand Tour stiilis „faktuaalne“ võrdlusvideo sportliku tänavarehvi ja „poolsliki“ erinevusest enda (loe: tavatondi) vaatevinklist.

Elame edasi.

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: TÄNA "TAHMANÄOS"!
PostitusPostitatud: 09.06.2020 21:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
Lupita ründab Manuelat...
Pilt

...ja Diego ütleb lõpuks, mis ta Pepitost arvab!

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 09.06.2020 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.07.2011 16:48
Postitusi: 209
69 ulme ikka :?

_________________
445CI V8 daily. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 09.06.2020 23:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
-sharan- kirjutas:
69 ulme ikka :?

Kuna ka kogu maailma leinamine ei tee asja olematuks, siis ei jäägi siin muud üle, kui nentida, et korralik "Borat'i" masti süžeepundar. :)

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 10.06.2020 13:04 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 348
Tänan huvitava video eest. Naeru allasurumise tõttu ninast väljapursanud Coopi alkovabast õllest äraikaldunud klaviatuur on väike hind maksta säärase rasvase olukirjelduse eest. Kuigi tekib küsimus: huvitav, kelle tee sisse on kustud, et karmavõlga universumile nüüd sedasi tuleb maksta.

Subrik sai vist suti aia ka?

Kõige sitasem selle juures on see, et sääraseid iduberte meie hulgas vabalt ringi sekeldab ja mingil jummala suvalisel hetkel lastega piima järele sõites satudki "eksspiooni" rünnaku ohvriks :waah


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 10.06.2020 17:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
Midagi ta ära kortsutas, aga seda ka sama kehvasti, kui ta oma spioneerimisega hakkama sai:
Pilt

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 10.06.2020 18:58 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 348
JoonasJJ kirjutas:
Midagi ta ära kortsutas, aga seda ka ... kehvasti


Siis on hästi. Olukorrapildil oli mingi loik esinurga all...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 07.07.2020 19:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
v6sa kirjutas:
JoonasJJ kirjutas:
Midagi ta ära kortsutas, aga seda ka ... kehvasti


Siis on hästi. Olukorrapildil oli mingi loik esinurga all...

Tegemist oli selle vähese aknapesuvedelikuga, mis tulepesuri süsteemis leidus.

Autoga progressi suurt pole – auto VKM’is ja on ilmselt kuskil osade tellimise ning tööde valmimise vahepeal. Vähemasti tahaks uskuda, et asjad liiguvad ja seda sealhulgas veel lõpu poole.

--

Loodan, et keegi pahaks ei pane, kui lisan siia muud Subaru sisu.

Tegemist on sõbra RA Spec C’ga, mida ta on (peamiselt) omal käel Nürburgring’i kõlbulikuks ehitanud.
Keda huvitab, siis materjali sellest on ta (kahjuks ainult) Instagram’i postitanud: https://www.instagram.com/nurwerk/

Pilt
Pilt

Eile sai 2020 esimese silma pähe:


Plaan on pühapäevani kohapeal olla, seega ehk õnnestub mingisugust huvitavat materjali sellest masinast toota.
Ise olen nabanöörina kaasas ilma ja melu nautimas. Ballastiks eriti kaasa ei kipu, sest vaene mees võiks ikka oma vaevast ja valust maksimumi kätte saada.

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 20.08.2020 18:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
Auto enamvähem valmis. Mõned otsad vajavad veel kokkutõmbamist. Töö VKM'i poolt.

Tahtsin kohe Tabasallu minna, tõmbasin RaceChrono, aga tuleb välja, et mingisugune kardivõistlus tuleb ja enne pühapäeva ei saa. Hea küll - pidingi endale tungi laenama, et saaks rehve vahetada. Reguleeritava momendiga varre ja padrunid juba ostsin.

PiltPilt
PiltPilt
Pilt

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Kes kannatab, see jääbki kannatama
PostitusPostitatud: 04.09.2020 13:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
20.08 sai auto valmis. Mis edasi on saanud?

23.08 avanes esimene võimalus minna Tabasallu.
Olles linna poolt tulles jõudnud keerata paremale, Harku-Rannamõisa teele, kadus autol jõud ja oli selge, et kuskilt on mingisugune turbosüsteemi leke (loe: lahtine lõdvik). Olen seda mõned korrad varasemalt läbi elanud ja tee ääres parandanud, seetõttu kahtlusi polnud. Õhtu lõppes Laabi bussipeatusest treileri peal sõiduga tagasi VKM’i.
Ajaloolise korrektsuse eesmärgil märgin ära, et sai püütud probleemset piirkonda koha peal leida, aga ilmselgelt tulutult.

24.08 sain auto uuesti kätte.
Kuna tegemist oli väidetvalt ühe lahtise vahejahuti lõdvikuga vahejahuti juurest (ehk siis mitte midagi märkimisväärset), sain auto kiiresti tagasi. Seekord jõudsin isegi rajale kohale ja sain ca. 10 kiiret ringi sõita, kui tekkis uuesti sama probleem... Auto jäi ööseks raja äärde ja teisipäeva lõunal taaskord treileri peal sõit VKM’i. Nüüd, minu õnneks, juba nende kulul.
Lisaks täheldasin esimest korda peale kapitaalsemat mootori korrastamist probleeme jahutusega, mida minu mäletamistmööda peale mootori remonti enam esinenud polnud... Võta nüüd näpust, sest varasemad sõidud toimusid jahedama ilmaga ja mul pole ka andmeid, et mida täpselt tegi temperatuuriseier.

Enne probleemide tekkimist sain kirja senise kõige kiirema aja Tabasalus – 45.1 (RaceChrono järgi 45.02):


Tegelikult üllatavalt aeglane, sest esimest korda olid kõik auto sõlmed üle käidud ja täielikult töökorras, lisaks on autol all kõvasti agressiivsem ketta-klotsi (DBA T2 + Project Mu HC+ 800 vs. odavaimad tänava-Brembo’d) ja vedrustuse kombinatsioon (6kg+5kg vedrud vs. 8kg/6kg).
Ainsaks „mõõdetavaks“ erinevuseks on rehvid, mis enne olid Michelin Pilot Sport 4’jad ja nüüd Bridgestone Potenza RE070’id (mõl. 225/45/17).
Ilmselt piloodi viga?

25.08 sain uuesti auto kätte.
Seekord läks natuke paremini, kuna lisaks problemaatilise lõdviku välja vahetamisele pandi lõpuks sisse ka Motul’i jahutusvedelik, mis süsteemis tegelikult enne rammimist sees oli (mitte tavaline punane, mis esialgu jahutussüsteemi tee leidis).
Tahaksin siin ära mainida, et enne auto „retsimist“ lõdvikutega probleeme ei olnud, sest kapitaalse mootoriremondi ajal sai kõik üle käidud.
Võta näpust, et mis põhjusel need kaks probleemi nüüd tekkisid, eks.

26.08 olin Tabasalus ja sain korralikult sõita. Ringiaeg: 45.5
Põhjus? Ei oska öelda... Päev otsa olid kardid rada lihvinud (sain kella 18 ajal peale) ja rada oli tuntavalt libedam, kui muidu, aga ehk siin oskavad targemad valgustada, et kas tõesti sellest nii suur vahe tekib. Tagumikutunde põhjal julgeksin väita, et ehk on PS4 mõnevõrra võimekam rehv, kui RE070, aga kuna 1:1’le võrdlus puudub, siis jääb kõik oletuse tasemele.
Olles RE070’idega sõidud teinud, hakkasin esimest korda alla panema 235/45/18 Federal 595 RS-PRO’sid 18x8 Ultraleggera’de peal. Läks täpselt nii, et olles rehvid vahetanud hakkas enamvähem kohe peale viimase rehvi alla saamist vihma sadama. Just sellele hetkele ajastas oma saabumise ka sõbramees oma 996 Turbo’ga, seega minu jaoks jäi kaks põnevat asja olemata – Federal’id jäid Tabasalus hetkel testimata ja ei õnnestunud sõbramehe praevorst-hapukapsaraketis sõitu saada.

Pilt

27.08 ärkasin hommikul plaaniga vaadata aknast välja ja otsustada, et kas lähen Auto24’le või mitte.
Kontakteerusin siseinformaatoriga, kes valgustas mind selles, et ilm Pärnus analoogne Tallinnale – vahelduva pilvisusega, hoovihma võimalusega. Peas vasardas teadmine, et see võib olla mu viimane võimalus sel aastal rajale minna, seetõttu ikkagi pakkisin kiirelt oma kodinad ja asusin teele.

Antud otsuse üle on mul väga hea meel. Valdavalt püsis ilm rajal kuiv ja sain oma ringid kirja. Ütlen ausalt – olles senimaani sõitnud ainult „tänava-sportrehviga“ olid 595 RS-PRO’d minu jaoks nagu ilmutus. Peale esimest tretti rajale oli selge, et ma ei hakka aega raiskama RE070’ide alla panemisele, kuigi mul oli plaanis teha mingisugune „suurejooneline“ võrdlusvideo.
Esimese sessiooni parim ringiaeg oli tühjast 2.2 sekundit kiirem, kui senine kiireim sõidetud aeg 1:34.587 (Pilot Sport 4’del).

Järgmises voorus rajal sain kirja 1:32.264, samas jahutuse probleemid nõudsid oma – pidin tegema jahutusringe. Lisaks - tuli sahmakas vihma, tagatipuks panin sulgemiskellaajaga mööda ja nii jäigi saldosse 8 enamvähem kiiret ringi.

Pilt



Kokkuvõttes jäi meel siiski hea, et sain lõpuks nö. „pool-sliki“ omalnahal ära proovida. Ausaltöeldes ei tõmba mitte miski enam selle tavalise tänava-sportrehviga rajale. Eks olen seda korduvalt juba enne ka kuulnud, et parim tuuning sooritusvõimele rajal on korralik komplekt rehve (nt. MCM’is koguaeg korrutatakse).

Pilt

Mis edasi?
Esimene eesmärk on autot veelgi korrastada. Tööde järjekorras on:
- jahutusvedeliku lekke tuvastamine ja likvideerimine: loodetavasti pole plokikaaned jälle. Muud nagu pole midagi, aga kahju oleks sama töö peale kaks korda nii lähestikku raha raisata. Mulle tundus (suitsusõnumite põhjal), et lekib turbo alt, seega ehk on tegemist turbojahutustoruga (on enne ette tulnud juba) ja pääseb kergelt (loe: odavamalt).
- vahejahuti ja vahejahuti torustik on seest õline: seda oli täheldada juba auto omanikuks saades
- õlipüüdurtopsiku paigaldus
- vahejahuti torustiku parendamine: hetkel ei istu hästi, nt. üks koht käib vastu kapotti
- sportlikumad stabilisaatori vardad ees ja taga: taha on Whiteline’i „drop links’id“ olemas

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 29.11.2020 01:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
Sattus minu auto ühte artikklisse:
https://www.accelerista.com/soiduauto/n ... x-voi-sti/

WRX vs. STI on teema, mida isiklikult enam puudutama ei hakkaks, aga kõik niisama STI’dega...
Hea küll, hea küll. Toetage klikiga ajakirjanikku ja isiklikult ütleksin küll, et ülearu positiivne reklaam.

Mitte midagi asjalikku pole vahepeal toimunud.

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Impreza WRX STI Type UK ’06 – JoonasJJ
PostitusPostitatud: 10.03.2022 00:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2015 21:24
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
Pole ammu midagi postitanud. Müüsin auto maha – 14.02.2022 läks antud masin Lätti.

Ei oska kohe kuskilt sisse hüpata, aga katsun siis mingi jutu kokku panna.



Ütleme, et kuigi mul on minimaalselt seda niisama nühkimise kogemust, siis selle tänavarehviga jää peal kuni 70km/h (enamus ajast 20-50km/h) libisemine mingisugust tohutut elamust ei anna. Tegevus ise-enesest kohapeal olles paeluv, igav ei ole – lapata saab korralikult ja pärast kahju ka polnud, et käidud sai, aga kokkuvõttes selline asendustegevuse tunne sellel kõigel.
Kindlasti on palju neid “sõidu- ja/või driftijumalaid”, kes viitsivad ka tänavarehviga pidevalt nühkida ning üht või teist eesmärki taga ajada, aga sellised nikerdamise rajad siis ilmselt pole päris mulle. Teiseltpoolt polnud aega tervet Eestit läbi sõita ja kõiki kohti proovida. Ütleme, et võib-olla selline analoogselt looklev, aga laiem rada oleks ehk rohkem mulle. Põhja-Rootsi/-Soome järved on kindlasti head, aga mida pole, on aeg ja raha.

Lisaks, isegi kui väga viisakalt rajal mäheleda, siis pole see kohati osaliselt jäätunud valli mõõtmine auto kosmeetilisele tervisele hea. Midagi kapitaalselt katki ei läinud, aga siit-sealt sai plastmass kannatada ja kokkuvõttes vabastav, et see kellegi järgmise mure nüüd on.

---

Auto müügist - nagu teada oli, siis Eestist mingit tõsist huvi ei tule (paar “kohustuslikku” Auto24 kirja ikka tuli). Viimati müüsin C5 RS6’te (pea 3 aastat) ja sellele eelmisele müügile tuginedes läks taas reeglipäraselt – esimene rahvusvaheline tõsisem huvi ka toitis, seekord Lätist. Nädal, kaks, kolm sai omavahel sõnumeeritud kuni ostja leidis võimaluse Eestisse tulla. Vaadata suurt midagi polnud, sest materjali autost on rohkem, kui tervislik oleks. Põhimõtteliselt oli ostja jaoks ainult kohale tulemise ja treileri peale ajamise vaev. Isiklikult oleks küll bussiga tulnud ja autoga koju sõitnud, aga eks see ole igaühe enda maitse asi.

Kui kedagi huvitab auto lõplik müügihind (kuulutus oli Auto24’s täiesti avalik), siis minuga on väga lihtne – “eriliste” autode puhul “we can meet smack dab in the middle at the asking price” ja 13 500€ eest vahetas see masin omanikku. Peale seda, kui olin lubanud auto ära müüa, hindu uurima hakates, selgus et oleks võinud rohkemgi küsida, aga kuna me siin vaese inimese Euroopa nurgas elame, siis ilmselt sain maksimumilähedase lõpphinna ilma ise ühtegi lisaliigutust tegemata. Ega kuskil Kesk-Euroopale lähemal on lõpuks eeldatavasti samamoodi, et valdav kontingent on RHD peetusega.

---

Autol sai aja jooksul ühtteist parendatud, aga jäi ka mitmeid otsi, mida oleks pidanud hakkama kokkutõmbama. Erinevate võimaluste puudumise tõttu oli selleks huvi madal ja eks see lõpuks sai määravaks. Antud müük polnud “raske südamega perereliikvia müümine”. Sai suuremate emotsioonideta järgmisele huvilisele hoidmiseks antud.

Et niisama ümmargune jutt poleks, siis vürtsitan seda lahjat suppi siin nii palju (mõneti ennast tagantjärgi soolates?) – mille kuradi päralt ta just seda autot soovis, sellest mina aru ei saa. Nö. “tavaline” (kui palju ühe STI kohta seda öelda saab) UK turu STI, mis kaugel “mint” konditsioonist.

Lisaks lubas ta selle auto hobikorras ümbereehitada vasakpoolseks, sest Lätis on RHD auto registreerimine omaette huumor.
Miks? Vastuse saate visuaalselt, kui uurite allolevat linki ja vaatate kahte järgmist pilti:
https://www.legalrhdlatvija.com/product-page/kamera

Pilt
Pilt

PUHAS HUUMOR.

Mees lubas, et teeb seda vabal ajal enda lõbuks ise (temagi elukutse ei ole autondusega seonduv), seega miks mitte – on kaugelt veidramaid hobisid ja rumalamaid mõtteid.

Mina puhkan mingiks ajaks hobiautondusega seonduvatest kulutustest. Kuna kogu kott kuhugi taskusse seisma ei jäänud, siis hetkel pole sellist sügelust kas siis omandada mingisugune odav aseaine (midagi “head” hetkel lubada ei saa) või siis ammugi mitte tarbemasina ja hobimasina ühendamine. See viimane on eriti käidud rada ja ei imponeeri üldse.

---

Lõpetuseks panen siia kaks videošedöövrit, kus antud auto aktsioonis, aga mis said minu meelest natuke kasinalt vaatamisi. Kes viitsib vaatab, kellele meeldib – kiidab, ei meeldi – laidab ja kui midagi veel öelda ka on, siis kommenteerib. Kui siiani lugesid, siis ju ilmselt piisavalt huvitab.

Kuidas antud auto Eestisse sai?

II osa: https://www.youtube.com/watch?v=LKQEhWDnQ1U
III osa: https://www.youtube.com/watch?v=JgaKWtynfYk

Miks mulle meeldivad WRC taustaga automobiilid?


Hooaeg 2021 (päris norm kompositsioon)


Siin vist siis ilmselt side lõpp.
Tänud kõigile, kes jälgisid.

_________________
Hääled aitab sisse Differ OÜ / Krüptomiljonid ootavad!
YT: JJ's Automotive / <- Instagram


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7