Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Ford Sierra XR4i, 1985. tehnic
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=9127
14. leht 16-st

Autor:  tehnic [ 14.09.2010 07:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 2.9, 1985, tehnic

:D imelisest on see värv kaugel....pildipeal võibolla tõesti kena, aga neid võresid saab igal ajal vahetada :)

Autor:  Moose [ 14.09.2010 07:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 2.9, 1985, tehnic

tehnic kirjutas:
:D imelisest on see värv kaugel....pildipeal võibolla tõesti kena, aga neid võresid saab igal ajal vahetada :)

Sul on originaalvõre ka sama värviga olemas muidu?

Autor:  tehnic [ 14.09.2010 14:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 2.9, 1985, tehnic

värvimine on kõigeväiksem mure, aga võre on olemas, pole kulme ega pole auku keskel

Autor:  ladarallykas [ 15.09.2010 15:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 2.9, 1985, tehnic

Kas see esistange jääb? Veidi spreyd ja asi pro :twisted:

Autor:  tehnic [ 15.09.2010 20:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 2.9, 1985, tehnic

esistangesse vaja suunatuled monteerida veel ja siis pahtlit nats ja üle värvida.

Autor:  ladarallykas [ 23.11.2010 15:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 2.9, 1985, tehnic

toimunud ka vahepeal midagi?

Autor:  tehnic [ 23.11.2010 23:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 2.9, 1985, tehnic

eiole toimunud midagi..muud tegemist liiga palju, saaled ka alles tellimatta, ehk jõuluks saab :)

Autor:  dislavoss [ 03.12.2010 08:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 2.9, 1985, tehnic

Kulm ja asjad teevad tõesti auto päris süngeks!!! :rokib

Autor:  tehnic [ 09.02.2011 23:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 2.9, 1985, tehnic

nonii...kevad paistab kaugelt juba seega olen nüüd hakanud lõpuks uut mootorit kokku laduma...vahepeal seisid asjad ikka varuosade taga.
Algul sai tellitud valed kolvirõngad, kuna minuni jõudnud info kohaselt sobivad 2.8 rõngad 2.9-le ka, aga võta näpust...sai tellitud kuskilt soomest rõngad ja ei sobinud ja tagasi ka ei saanud saata...siis ostsin 2.8 kolvid ning pidin jällegi tödema et niilihtsalt ei saa ikka....olid teised kõrgemad tsipa kui 2.9 kolvid...samas oleks saanud väga püssi mootori surveastme tõstmisega, aga kuna eesmärgiks turbomootor siis läksin lõpuks seda teed, et lasin rõngasooned 2.8 rõngastele parajaks treida ja samas ka kolbidel peale süvendid...ilma süvendita poleks jälle saanud kuna uuema tüübi plokikaantel küünlad teiselepoole viltu ja siis ei oleks kolbide originaalsüvendid küünaldega istunud....igatmoodi jama ühesõnaga...pärast ajasin kolvid koos kepsudega kaalu ka ja lõpuks siiski sai asi lahenduse ja nüüd hakkab edenema juba.
panen mõne pidi ka siis hetkeseisust...alumine ots täitsa koos nüüdseks.
Pilt

Pilt

Autor:  M-Tech [ 09.02.2011 23:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 3.0, 1985, tehnic

Palju sul rõngaste külglõtkud jäid peale rõngapesade ringi treimist?

Autor:  tehnic [ 09.02.2011 23:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 3.0, 1985, tehnic

vot seda ei tea, aga treial ise oli asjakohane mees selles osas...andsin talle rõngastega sobivad kolvid ka kaasa siis tegi samas mõõdus.

Autor:  Bsl [ 10.02.2011 18:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 3.0, 1985, tehnic

Paras huumor :rokib


Sassu kirjutas:
Tehnic kirjutas:
eipuurind.. kolbidel võtsin pealt maha...

Tahad sa lähemalt seletada kuidas kolvilt miskit maha võttes töömahtu suurendada? Mootori töömaht = silindri läbimõõt x kolvikäik. Kui sa kolvilt pealt veits maha võtad midagi siis ei suurene neist kumbki. Põlemiskambrimaht suureneb küll aga see on täiesti erinev asi.



Tehnic kirjutas:
no aga kogu silindri maht läheb suuremaks ju sellega kui ruumi rohkem



Sassu kirjutas:
waher kirjutas:
Ruumi, mille kolb vabastab liikudes ülemisest surnud seisust alumisse nimetatakse silindri töömahuks,seega kui kolbi võttis maha siis see joon kus kolb peaks alumises seisus olema,on nihkunud alla poole,väntvõllipoole,seega suurenenud ka töömaht.

See joon kus kolb on TDC's on samuti ju alla poole nihkunud. Kolvi "tuunimine" ei muuda kuidagi tema üles-alla liikumist, seda saab muuta ainult väntvõlli vahetades.



M-Tech kirjutas:
Tsiisas mehed, äkki loeks mingi lihtlabasemagi raamatu läbi enne mootori tuunimise alustamist. :mrgreen:

Mootori kubatuur = KOLVIKÄIK x SILINDRI PINDALA (ehk silindri läbimõõt) x SILINDRITE ARV

See milline see kolb seal silindris on EI KOTI kubatuuri poolelt absoluutselt MITTE KEDAGI!
Kolvi kuju muudab surveastet (mida on omakorda staatilist ja dünaamilist olemas) ja palun ärge seda nüüd jumala eest kompressiooniga segi ajage.

Seega kui sa ei kasuta teist väntvõlli ega teise mõõduga kolbe, siis on kubatuur ikkagi sama mis tehasest.

Autor:  jalamees [ 10.02.2011 19:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 3.0, 1985, tehnic

oota tann küll sa jälle bänni saad rsk :D

Autor:  M-Tech [ 10.02.2011 19:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 3.0, 1985, tehnic

jalamees kirjutas:
oota tann küll sa jälle bänni saad rsk :D

:D

Autor:  Bsl [ 10.02.2011 20:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra XR4i, 3.0, 1985, tehnic

No mis ma valesti ytlesin või qoutisin? :D
Ma sain küll korralikud naerukrambid,projekt millel on kujutletavad 3l töömahtu :lol

Okei,kolin minema siit teemast :)

14. leht 16-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/