Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=65972
4. leht 22-st

Autor:  oopc [ 20.06.2011 00:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Head videod nagu ise oleks roolis.

Autor:  wirx [ 20.06.2011 00:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

selleks, et selliseid videosi teha läheb vaja palju raha -
peegel
teip
telefon
ja siis vähe taipu ning telefon teibiga peegli külge kinni ja salvestama...kui kunagi viitsin ja aega on, siis panen racechono andmed ka kõrvale jooksma näeb kiirust ja rpm-i ja pedaali positsiooni jms...500 eegune gps ning 800 eegune bluetooth obd reader koos symbianiga ajavad selle asja ära näide siin http://www.youtube.com/watch?v=rdG9jF8rZ1M

samas võib osta ka 10000 eest sisemise HD kaamera, siis lisaks 4000 eest kronsteini, siis 15000 eest datalogimise ning tulemus on ikka sama :D

Autor:  Kahvel [ 20.06.2011 17:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Kena punane ketas pildil:D

Autor:  oopc [ 20.06.2011 18:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Mõni lihtsam masin sõitnuks seal rajal vist juba ammu ilma piduriteta :D

Autor:  wirx [ 20.06.2011 21:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

5 või paremal juhul 10hz väline bluetoothi gps on abiks ;)
aga muidu juttu siin http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=141

Autor:  raintuul [ 21.06.2011 07:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

1400m kandis on kiirus ikka tunduvalt suurem.
Samas estfieldi joon on paris muhe seal kõrval :)

Autor:  wirx [ 03.08.2011 00:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Siduri vaheketas ootasin uut pea kuu aega :bs
Algul pidin usast tellima(pea 8000 eeku koos maksudega oleks hinnaks tulnud tavalisel metall kettal), aga lõpuks leidsin tunduvalt odavama variandi Eestist ning siis ei suutnud japs seda välja saata ning muudkui venis ja venis. Eile sai lõpuks kokku, vahepeal sain küll sõita, aga kõvema parema pedaali pressimise peale hakkas libisema, ehk siis auto seisis.
Mõni pilt ka
Hooratta pool näeb kena värviline välja...õnneks teine pool on ok.
Pilt
Sidur lahtisena, alumine on uus ketas.
Pilt
Vana vaheketas oli 4.95mm, uus 5.49mm ning mingise carbon värgiga kaetud. Igastahes hetkel peab ja loodame, et nii ka jääb 3x juba seda sidurit lahti kiskunud, igakord 1-2 päeva tööd.

Vahepeal muretsesin kasutatud Yokohama Advan (240/610/17)rinka täis-slikid ning täna sai neid testitud Audrus,
Pilt
parimaks ajaks 1.00.7 ning ideaalne ring 59.5s, üritasin küll parima aja alla minuti saada, aga pidurid panid segast, päris mitu korda pikalt sirgelt stardi kurvi pidurdades oli vist klotsi tolm ketta peal ja pidi külg ees kurvi võtma.
Pilt
Pilt
Ei tea, kas see on EBC bluestuffi klotsi eripära või klots lihtsalt saast või siis ei sobi kettaga kokku?
Need triibud mis seal maas on, on velje pealt maha tulnud tolm, aga eks Audru rada ole muidugi pidurile koormav ka, seda on kenasti näha supporti värvist, mis originaalis on punane.
Rinkal sai täna natukeseks ajaks südame alt jahedaks ka, kui ühes kurvis käis väike lörts ja jõud kadus, tagant sõitjad seletasid veel, et 10cm lont oli pikalt sumpsist väljas. Õnneks oli seekord ainult lahti tulnud turbo lõdvik, mille parandamisele kulus 1.5h, kuna vits mis kinni hoidis oli oma aja ära elanud ja uut peale 18:00 oli raske Pärnust leida ja lõdviku asukoht ka just vahetamise seisukohast kõige mugavam polnud.
Homme ehk lähen vaatan Tabasallu, 4x ainult see aasta rinkal jõudnud käia ja ilma järgi vaadates on sügis juba käes.

Autor:  sulu13 [ 03.08.2011 09:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Nägin seda autot eile õhtupoolikul ringraja poole keeramas. Väga sünge tundus ikka :)

Autor:  wax [ 03.08.2011 09:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

wirx kirjutas:
parimaks ajaks 1.07 ning ideaalne ring 59.5s, üritasin küll parima aja alla minuti saada


Seitset sekundit on ikka suht keeruline Audrus maha saada.

Autor:  wirx [ 03.08.2011 13:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

1:00.7 ikka :)

Autor:  oopc [ 03.08.2011 14:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Linnulennult :D

Autor:  mehikemetsast [ 03.08.2011 17:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Slikid juba on, nüüd veel kruusakaid vaja. :)

Autor:  Moose [ 05.08.2011 08:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Et raja kõrval sama aeg saada :lol

Autor:  wirx [ 09.08.2011 21:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

võtsin siis täna lahti ja panin vanad Ferodo DS2500 asemele, mis on sõitnud umbes poole rohkem rinkat, kui uued EBC bluestuffid. Ferododel oli pool või rohkemgi katet alles, aga EBC bluestuffid nägid välja sellised(vasakul 2 ferodo klotsi) -
Pilt
Pilt
Kui välimistel klotsidel oli veel mõni mm pidurdus materjali alles, siis juhipoolne sisemine oli metallini haljas ning kõrvalistuja poolne oli täielikult deformeerunud. Eks ta kuumuse pärast läks selliseks, samas 30 ringiga on seda korraliku klotsi puhul võimatu vist saavutada, seda enam, et ma sõitsin 5-6 kiiret korraga ja siis puhkasin.
Õnneks kettad suurt kahju ei kannatanud, aga igastahes EBC klotsi kunagi enam ei soeta, krdid maksid veel 3000 krooni (ainult ette) ning sõita sai koos jahutus ja soojendus ringidega 80 ringi saugat, kokku ~100km rajal.

Autor:  3lvis [ 09.08.2011 23:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Vaadates, et sa siin igast erinevaid klotse proovid siis ega juhuslikult Black Diamondeid proovinud pole? Lubavad vähemalt väga väikest tolmamist ja 520ne kraadini ei pidavat pidurdus omadused muutuma.

4. leht 22-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/