Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 05.05.2024 20:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 321 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 24.05.2011 22:19 

Liitunud: 13.04.2007 18:34
Postitusi: 1329
Asukoht: Harjumaa
wirx kirjutas:
135km/h-170km/h evo 2.1 seki. Samas 911tt koos nitroga oli 2.0s
911tt ilma nitrota 540hj kandis ja nitroga 650hj

:D läheb nitrotamiseks ?

_________________
Elu nagu lill ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 02.06.2011 22:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
OMC-le ei julgenud minna, kuna plokikaane tihendi vahelt immitses õli ja väljus see väljalaske kollektori poltide juurest. OMC-l oleks pidanud pikalt 5 ja 6ndaga laskma, mis oleks võinud lõppeda korraliku pauguga. Plokk ning kaas sai küll korralikult lihvitud, aga tundub, et mingi õli kanali juurest immitseb ikkagi läbi. Kasutusel on Cometicu tihend, eile sai poltidele peale keeratud pinget natuke üle normi 90 vs 120 ja hetkel paistab, et jäi pidama, kui ikkagi läbi tuleb, eks siis tuleb uus tihend tellida.
Pilt
Mingi jama on siduriga ka, nimelt lahutab liiga hästi, muidu nagu ei häirigi, aga käigu vahetused tulevad jõle pikad ja kui kiirelt panna 0.2-0.3 seki, siis saadab sead kena ragin iga käiguga. Sidur ei lahuta nii kiirelt, kui vaja oleks on põhjus, aga mis seda põhjustab jääb arusaamatuks.
Siin üks pilt sellest imekallist ja 3 kettalisest caron siduri hoovastikust, ehk keegi targem oskab midagi kosta mida teha tuleks
Pilt
Eelmine teisipäev üritasin Saugale ka sõitma minna ja selle tarbeks sai pidurivedelik ära vahetatud, võrreldes Castroli analoogiga on 1L 30€ hind täitsa ok.
Pilt
Aga kuna siduri timmimisega(millest asi natuke paremaks läks) kulus kaua aega, pidin tabasaluga leppima. Sõitsin siduri hoidmiseks ainult 3 käiguga(hea vasaku jalaga pidurdada) ja rahulikumalt (plokikaane tihend), kuna esimene rinka sõit üle pika aja sain 45 seki ajaks, aga eks sealt saab kindlasti aega vähemaks näpistada. (911 täisslikiga tuli 44 ja estfieldil külma R888 samuti 44)
Lähipäevil lähevad uued esimesed pidurikettad ka tellimusse, olgugi, et vanad on pea tutikad(keegi ehk tahab ära osta?)
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... AQ:GB:1123
Pilt
Need on kokku 3.2kg kergemad ja kahest osast koosnevad, juttude järgi pidid olema parimad ning palju paremad originaalidest(mis sakivad)
Üritan järgmine teisipäev Saugalt läbi käia, endale tundub, et rehvid rulluvad liiga palju, kuna velg liiga kitsas nende jaoks ja kui see tõesti nii on, tuleb uued ja kergemad veljed muretseda. Hetkel silma jäänud mustad Enkei RPF1-d http://www.enkei.com/rpf1.html
Tulemuseks peaks olema selline ja 9kg kanti veerevat massi jälle vähem.
Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 02.06.2011 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Need uued kettad siis peaks olema "ujuvad" jah?

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 02.06.2011 22:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
täpsusta?

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 02.06.2011 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
wirx kirjutas:
täpsusta?

kettas ei ole jäik vaid "annab järgi"paremale ja vasakule.vähem takistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 02.06.2011 23:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Kettapind on poltidega ühendatud rummukohaga(ketta keskkohaga,ei oska seda sõnastada) ,ning ketas on lahtine seal küljes,et kui pidurdad,siis kettapind vibreerib kolvid kohe tagasi,et pidurid peale ei jääks.Vormelis meil vähemalt olid sellised kettad.Vähemalt arvan et nad peaks nii olema.

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 02.06.2011 23:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
jep + soojuse juhtimine + saab vahetada eraldi pidurdus pinna osa... peaks olema 2 osalise eelised

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 02.06.2011 23:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
wirx kirjutas:
jep + soojuse juhtimine + saab vahetada eraldi pidurdus pinna osa... peaks olema 2 osalise eelised


Täpselt nii!

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 07.06.2011 23:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Sai siis täna töölt otse Saugale mindud ja alles kohapeal avastasin, et sõidu jalatsid jäid maha ning pidin olude sunnil plätudega sõitma :err
Parimaks ajaks tuli 1.02, aga seda low boost seadega(1.3 bari, 1.6 asemel) ja ettevaatlikult sõites, alguses sõitsin vasaku jalaga pidurdades ning ainult 4 käiguga, kui hiljem teisel sessioonil 5ndat kasutama hakkasin ja piirajas ei sõitnud sain 0.4 seki parema aja. Samas vana mootoriga pidi mäletamist mööda lausa 2. sisse panema, et jõudu oleks(kuigi ka hetkel oleks vaja 3s mõnes kurvis panna)
Kaua ei saanud sõita ~16 ringi kokku 2 sessiooniga, viskas AYC(sellega saab valida asfalt, kruus, lumi) tuled põlema, mis tähendab riket, minu puhul siis õli ülekuumenemist, kuna õues oli 33c varjus ning rinkal päikese käes 40c+ samas mootori temp ei tõusnud absoluutselt (Y) . Kui 10 ringi oli sõidetud pidin maha tulema, sest pidurid läksid suht pehmeks ära...ehk siis tuleb kettad ja klotsid ära tellida, tagumised klotsid sain juba Peebu käest - Perfomance Friction 97.
http://www.performancefriction.com/moto ... tions.aspx
Esimesed üritan ka samad osta...ehk siis varsti ei kuule minu tulekut enam pläriseva sumpsi järgi, vaid hoopis vilistavad pidurid reedavad mind :D
Rinkal keerasin amordi jäikused põhja, kalded olid eelnevalt ees -3.5 ja taga -2, auto ise oli alajuhitav enamuse ajast, samas kurvides ei kaldunud eriti(originaal amordid on evol väga pehmed) ja R888 toyo andis ka tuge juurde, rõhkude näppimiseni ainult ei jõudnudki. 19ndal Juunil Opentrackile, loodetavasti selleks ajaks on kuumalaine üle läinud ning saab tsipa kauem sõita. Järgmine nädal võtab siduri lahti vaatab mis seal häda on, et miks käigud sisse ei taha minna, rinkal ~1 sek käiku vahetada on nati liiast.
Tagasi tulles kiiret polnud ja testisin, et palju kütet maanteel võtab, 100-120 vahel liigeldes tuli keskmiseks 8.8L (bensu kogusega mõõtsin)...pole üldsegi paha pea 600hj nelikveolise masina kohta...ökotades saaks ehk alla 8 isegi hakkama.

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 11.06.2011 17:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2011 22:00
Postitusi: 278
Asukoht: Viljandimaa
Paljuga selline masin 0-100 võiks minna? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 11.06.2011 20:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
ei tea, midagi 3 seki algusesse arvatavasti

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 15.06.2011 16:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2006 00:04
Postitusi: 1231
Asukoht: Tallinn
Mis db-hp's tuunid? Kaks päeva su EVO seal juba pikutanud.

_________________
Markus. Kolmapäevast laupäevani -50%'ga Hollywoodi? Küsi lisa!
Toyota Camry 3.0 V6 '98 -> Ford Sierra 1.6 '88 -> Kia Rio 1.5 '04 -> Audi 80 2.0 '90 -> Audi A4 1.9TDI '96 -> ??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 15.06.2011 18:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Sidurit...avastati, et vaheketas on 1mm kõver, arvatavasti oli juba peale pannes kasutatuna, aga siis ei osanud vaadata, ehk saab käigud ka peale selle korda saamist paremini sisse.
Samuti väike ettevalmistus Pühapäeval toimuvale opentrackile, kõik huvilised on oodatud sõitma http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1039

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 17.06.2011 18:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Pilt
Natukene sai jälle autot paremaks, seekord siis
Perfomance Friction esimesed kaheosalised piduri kettad (-5kg veerevat massi ka vähem)
EBC bluestuff esimesed klotsid 150-950c töö temp
Perfomance Friction 97 tagumised klotsid 75-1100c töö temp
Levinud Ferrodo DS2500 on töötemp 40-530 ja tavalisel klotsil maks 300 kandis, seega suht rinka suunitlusega klotsid.
Sidur sai ka kokkulapitud, lahti sai võetud sellepärast, et käigud lülitusid suurel pöördel raskelt sisse, seest leidsime siis, et carbon ketaste vahel olev metallist vaheketas on kõver ~1mm, seda sai natuke paremaks lihvitud, aga kahjuks tulemus ikkagi kõige parem ei saanud. Alguses arvasin, et ehk on sidurikettad kulunud, originaalis on 3.8mm carbon ketta paksus, miinimum tehase arvates 2.5mm...minul oli 3.7mm :) uus ketas 1tk maksab 1000$ :err
Igastahes loodetavasti vägapalju ei saja ning pühapäeval opentrackile.

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
PostitusPostitatud: 19.06.2011 23:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 22:06
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn
Audrust terve autoga tagasi, parimaks ajaks jäi 1:02.04 Täna oli päikest ja vihma, rada oli peale minnes kuiv, kuid õhu niiskus oli suur ja mingit super head pidamist polnud. Samas tänavaleegalsetest rehvidest siiski parim aeg, ettepoole platseerus Roul oma 800+hj viperi ja täis rinka slikkidega.
Seekord sai sõidetud juba julgemalt ning enamus ajast 1.6 boostiga kokku 50 ringi ehk siis tsipa üle 100km.
Sidur sai päeva jooksul vatti ning arvatavasti kulus paremini paika peale ketta lihvimist, sellega seoses liikus siduri lahutus hetk pedaalil keskelt ülemisse ossa ning rajal hakkas korduvalt libisema, homme keerab peale ja ehk saab selle jonksu. Aga käigud ei lähe isegi libiseva siduriga korralikult sisse, seda on graafikult näha ka
http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... emId=98728
Tumesinine joon on Evo9 täna 1:02.04 3-4-5 käik
Punane joon on Evo9 eelmise nädala teisipäeval 1:03.01 4-5 käik ainult 1.4 bari
Roheline joon on Estfieldiga sõidetud 1:00.04 aeg
Graafikult on näha, et uued pidurid pidurdavad nähtavalt paremini 360m peal 420m peale pidurdades, ehk siis enne tiigi kurvi langes uutel piduritel kiirus 10km/h kiiremini, ehk siis võis hiljem pidurdama hakata
Käiguvahetus 1150 meetri juures võttis lausa 25m aega, ehk siis 0.6seki, oleks kohe 4ndaga sisse sõitnud oleks tulemus parem olnud...tuntavalt

Vihmaga käitus evo samuti suht oodatult, ehk siis lõbus oli sõita, ülejuhitavus ainult kummitas pidevalt ja pidi ise tagumiku libisemist esile kutsuma.
Trajektori pidi samuti valima selle järgi, kus lappimata koht oli, sest uued kohad olid maru libedad. Endal oli see üldse esimest korda märja ilmaga rinkat sõita.
Väike video ka sellest http://www.youtube.com/watch?v=tBIUuy03sbo
Kõrvalsõitja otsustas lõpuks, et peab tagasi boxi minema, kuigi on suht palju nii roolis, kui kõrval erinevaid ringradu sõitnud 8)

Eks tuleb harjutada veel ja rinkasõit meelde tuletada, 1:00 sisse võiks loota, et saab R888 sõidetud ka.
Pilt

_________________
Sülearvutid Laptopid.ee salong, kohapeal ~100 sülearvutit, SR-i kasutaja, küsi privas kindlasti paremat hinda!
Estfield Hayabusa + Porsche 911 Turbo Techart + Porsche Cayenne Turbo


Viimati muutis wirx, 20.06.2011 11:27, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 321 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 97 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7