Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=56354
5. leht 6-st

Autor:  OldCars [ 05.06.2011 11:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

botzor kirjutas:
Vidjodel pole heli ju. -.-

sinul pole

Autor:  botzor [ 05.06.2011 11:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

OldCars kirjutas:
botzor kirjutas:
Vidjodel pole heli ju. -.-

sinul pole

ei ole jah, kõll on katki. :bs

Autor:  karlpoiss [ 06.06.2011 22:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Auto küll vinge valmis tehtud, aga sõidumees pole küll vist suurem asi :uhoh

Autor:  ryblik1 [ 08.06.2011 07:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

karlpoiss kirjutas:
Auto küll vinge valmis tehtud, aga sõidumees pole küll vist suurem asi :uhoh

Eks need põmmiomanikud põmmpead ole jah ikka alati kõvemad sõidu ja muidumehed, põmmi meestel pidi 12cm ka juba suur olema....
:D
Aga mis ma oblika miiz kah tia.

Autor:  ryblik1 [ 08.06.2011 07:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

pilti kah asja juurde.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Eks näeb, kajastame ka siis teise vedrustuse aretamist.

Autor:  KristjanH [ 08.06.2011 09:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Väga hea töö. Üli sheff pill!

Autor:  Vanaisavecu [ 08.06.2011 15:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

mkb kirjutas:
ryblik1 kirjutas:
karlpoiss kirjutas:
Auto küll vinge valmis tehtud, aga sõidumees pole küll vist suurem asi :uhoh

Eks need põmmiomanikud põmmpead ole jah ikka alati kõvemad sõidu ja muidumehed, põmmi meestel pidi 12cm ka juba suur olema....
:D
Aga mis ma oblika miiz kah tia.

No tegelt olid ju mannetud videod...

mkb-Mida sa siis nendest videotest ootasid ? Et rehv kärssaks ja spidokal oleks 200 ? Mina arvan ,et sõidud olid selleks ,et avastada auto võimalike tehnilisi probleeme ja videod selleks ,et näidata rahvale ,et masin tõesti toimib !

Autor:  M1k0 [ 08.06.2011 16:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

midagi tilgub ka, ühel pildil kerge loik

Autor:  ryblik1 [ 08.06.2011 17:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Õige: Tilgub!: selleks et saaks tilka näppida edasi :D
tegelt keiss et kallasin natuke vedelikke mööda just 5 min tagasi, eks ta kuskilt raami pidi lõpuks ka maha jõudis, hiljem sai tõstuki otsas kõik ära kuivatatud. Enam i saagi tilka näppida :D

Njaa, videod olid jah täpselt selleks et näidata et asi on valmis ja toimib, sõita saab. Kuid rõhutan, verdustus jäi esialgu stock, sellega pole võimalik edasi jätkata , vajab tugevat modifitseerimist. Ning ilma lukuta diffrita ei saa siia videotesse küll miskit sellist mis noored reisserid hulluma kisub.

Tegelt ei olnud see eesmärk. Eesmärk on hunt lamba nahas, vanakooli liikur, mis näitab liikluses vajadusel kihvu . Sinnamaani jõudmiseks on aga vaja kogu vedrustus üle käia. Mootor töötab kenasti, vedelikud püsivad normis, käiguvahetus toimib, sild pidas esimestele piinamistele vastu, vedrustus osutus aga mittesobivaks. Roolivõimendi süsteem vajab ka natuke modifitseerimist .
Testsõidud tehtud , pilt selge, ehitame juulikuus edasi ilmselt.
PS. Minu postkasti võib alati panna märkeid kui kuskilt sellise auto osi leidub või doonoreid.

Autor:  ryblik1 [ 08.06.2011 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Õige jah, eks ma olen selle auto vist ikka valesse foorumisse pannud.
Kui ikka külg ees ringtee läbimist videolt näha pole siis on video jama... :D
Pole viga, saate vanemaks , küll ka maha rahunete.
Teema panin siia vaid selleks et näidata kui meeletult läheb tööd ja aega nii põhjlaikuks nikerdamiseks. Lihtsam oleks ju olnud mingile siivikule kõrvits ehitada aftermarket osadest. Selles autos on piisavalt käsitööna tehtud asju mida pole sinna ette nähtud ja palju detaile mis on modifitseeritud selleks et asendada neid detaile mida enam ei saa tellida.

Kes tahab võib vidioole flashi ja tümpsu lisada et siii nn ÄGGEDAM oleks.

Vahet ei ole. Meile oli see hommik , peale 6kuud kestnud ehitamist , väga meeldiv. Ässalt videot treida ja ässalt sõita ei ole aega. Tööd on vaja teha rohkem, kui esineda karja arvutimängude flashist ja nurkadest pimestatutele.

;)

Autor:  ryblik1 [ 09.06.2011 14:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Sellesse seisu , koos auto endaga ja kõigi varuosade ja töödega kokku ca 4500 euri kanti...... Kuid peab vist lisa investeerima. Reaalsus on see et teist sellist selle raha eest enam teha ei saa. Kõikide asjade vaikne euro varjus hinnatõus teeks oma ja alla 6000 euri ei tuleks enam välja. See sõltub ka suuresti algtooriku ja olemasolevate detailide seisukorrast.

Autor:  HelaR [ 09.06.2011 22:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Nägin mingi nädal Tartus ringteel seismas. Värv tundus sinise asemel pigem roheline. Sel hetkel oli masin laiali veel. Muidu väga ilus ning edu omanikule!

terv,
Helar

Autor:  corsairx [ 09.06.2011 23:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

minu arvates on see miskit türkiis-mere-roheline-sinine... aga eks omanik teab täpsemalt öelda mis värvitüübiga tegu :)

Autor:  charly [ 10.06.2011 01:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Kaherattaveole peaks kasvõi seepärast mõtlema, et endal lusti rohkem oleks. Või et noh, rannas liiva kinni ei jääks.

Autor:  ryblik1 [ 10.06.2011 09:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Rekord D 4d.sedan 3,0E 1977: Ryblik1

Lukkdiffer põdralast koos teiste pooltelgedega maksab alates 800 eur kmpl. Eks näeb millal selleni jõuab...
Värv on otse vaadates ikkagist pigem tumedam roheline kui sinine, küll aga sõltub kõik valguse nurgast ja muudest asjaoludest. Töökojas seistes ilma tehisvalguseta oli täitsa tumeroheline, mis on iseenesest hea sest auto on ka passis tumeroheline.
Vähemasti sai värvikoodi ümbersegamise tulemusel eriti terarohke ja särav tulemus. Küll aga maksis see lõivu selle arvelt et värvisegu läks rohkem, ei katnud teine kohe üldse. Algse koodi alusel ei olnud alusvärvi ette nähtud.

Mulle endale meeldib nende alsete koodide ümberseamise ja aretamise ning julete värvilahendustega katsetada. Sest miks peaks üks ülesse löödud retrokas olema tavalise värvkattega, mida võib parklas teisigi kohata. Kui juba ülevärv siis võiks midagi nii julet teha , mida tehase triiksärkides disainerid ei julgenud kunagi ette näha ega välja pakkudagi.

5. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/