Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 23:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 09.11.2012 17:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Pikem teemaarendus Gaz kolbidest siin.

http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=3&t=1619&sid=94413093073f8c059ab0211109340d18

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 09.11.2012 17:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2009 09:29
Postitusi: 230
Asukoht: Tõrva/Tartu
Töökaaslasel muidu selline töökorras mootor täiesti olemas. Kui kellelgi huvi tekib kuidas ja mis siis plokk tuleb üle puurida, volga hülsid ja kolvid tuleb lühemaks treida. Kaanel vaja 2 veekanali auku kinni keevitada, plokikaanetihend ümber teha, mosse kepsudesilmad suuremaks puurida. Kaanelt (kui ei eksi siis 1mm) maha võtta. Ühesõnaga mässamist on kõvasti, iseasi kas see ära tasub.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 09.11.2012 17:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2012 12:36
Postitusi: 119
Miks mitte kasutada mõnda lääne mootorit + näiteks aut kast?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 11.11.2012 00:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
kapotialune jääks võõras sedasi

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 11.11.2012 20:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.05.2011 19:04
Postitusi: 478
Asukoht: Läänemaa
Kui miskite juppide poolt puudu peaks tulema, siis võta ühendust :) Esiklaasi võin ka odavalt pealinna tuua. Aga muidu jõudu ja jaksu. Ise ei viitsinud nii korralikult omal ajal teha, kuid eks seda kahetsen veel praegugi.

_________________
"Mossepede", nagu väidetakse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 11.11.2012 21:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.12.2007 16:43
Postitusi: 1680
stern100 kirjutas:
Kui miskite juppide poolt puudu peaks tulema, siis võta ühendust :) Esiklaasi võin ka odavalt pealinna tuua. Aga muidu jõudu ja jaksu. Ise ei viitsinud nii korralikult omal ajal teha, kuid eks seda kahetsen veel praegugi.

alati saab ju uuesti teha :D

_________________
Powered by V8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 12.11.2012 10:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Lääne mootor poleks ju see, võibolla mõni asisem tagasild Läänest.
Ja ma usun teadvat herr Luunja kurk täpsemalt mida ja mis teha oleks vaja.
Ärkasin pühapäeva hommikul Särevere mõisa ees sellisest Kombist ja tuleb kibedalt tõdeda et antud auto ei soosi eriti väljasõitudel ööbimisi hilissügisel. Taga pole ruumiga kiita ja nigel soojendus ei küta salongi piisavalt soojaks.
Over and out.

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 12.11.2012 10:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2011 21:16
Postitusi: 942
Asukoht: Elva
Aga automaat kastiga mosu oleks päris badass ju:D

_________________
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 12.11.2012 10:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 19:14
Postitusi: 376
ORaamat kirjutas:
Aga automaat kastiga mosu oleks päris badass ju:D

Paneks laigi :D

_________________
Voyager 99' → CR-V 01' → V70 D5 02' → A6 c4 Q 97' → Marella 75' →
→ daily driver 79' Corolla KE36 2door wagon! / projekt 74' Marella (:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 12.11.2012 12:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Kuhu siis jääb ebamäärane stick all over the place käiguvahetus? Manuaal peab jääma, ainuüksi käigukangi nupu pärast juba. Ja seltsimehed, katsugem teema puhas hoida kuniks ma midagi uut siia lisan, eks?

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 26.08.2014 00:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Õdakut seltsimehed!

Palju vett on merre voolanud, see pinnalt auranud ning vihmana jälle alla tulnud maa peale. Põhjavett on kasutatud õlle teoks, too ära joodud ning jälle ringiga veeks tagasi muundunud. Paljud mehed kes enne mind on alustanud, naudivad oma töö vilju... Aastaid juba.
Vahepeal olen kõigi teiste eest väljas olnud ja ühtlasi enda vraki jätnud unarusse. Järjekordne väikefirma tööletõmbamine on ikka vaevaline tegevus.
Vahepalaks timmisin oma kunagist hooajalist argipäevaliikurit Komeeti

Komplekteerisin omal ajal koolis tehtud uksed-kaaned külge ja vedasin objekti Edgargradi (u 200 km). Teel sinna sai auto kergemalt viga kui pohmas sõbra poolt kinnitatud koormarihm esiratta juurest andis järgi ning vrakk hüppas ninaga konna vintsiposti. Kontrollisime küll tihti ja ei kihutanud aga keegi meist ei teadnud ju et rihm tuleb panna üle ratta, mitte X-na. Vee võttis kergelt silma aga noh, mis sa ikka teed.

Lajatasime masina Tervise tänavale maa-alusesse garaaži peitu. Tagantjärgi tundub idiootsus. Seal ta ootas... Lausa 13 kuud.

Lõppude-lõpuks tuli aeg kätte ja kangutasime sõbraga IŽi kergelt öeldes vaenulikust keskkonnast välja (boksi põrand ujus veest).

Paistab enam-vähem. Kõveraks muljutud stange eemaldatud. Esiklaas sai otsa juba aastate eest kui pillasin pohmakaga mutrivõtme sinna peale. Vinged tiivapealsed "JDM style" peeglid on ikka tehasest, ei näita nad miski.

Pilt

Probleemsem külg. Kuna koolis polnud kere võtta ja kamraadidel-plekksepadel oli oma visioon ukse kumerusest ning pahtlit sügasin peale isuga et saavutata mingigi kuju (esitiiba polnud kõrvale võtta) siis kõrvalistujapoolne uks istub nagu sea selga sadul. Samas, ei markeerinud omal ajal ukse hingesid korrektselt, seega läks külge lotona. Ehk leiab õigemad üles. Boonuseks on omal ajal karpi vahetatud, seespool kui peaks. Üleüldine hardcore porno, masin käis kunagi kõrgelt teetammilt alla selle küljega.
IŽ, 7ne, Rolls ja offline suvila ühes reas.

Pilt

Rehvil vetikakoloonia, peaaegu kere värvi.

Pilt

18.07.2002 sai selline steitment graveeritud roolile. Wremja ja Rullnokad, selle foorumi algallikas oli teeks.

Pilt

Ja jällegi obligatoorsed enne ja pärast pildid. Teema alguse olnud pilastamata eksemplar vs muljutud objekt. Hall kogu A piilari juures oli ületeibitud Bulgaaria NSV hernepurk mis sisaldab endas töötavat 03 tahhomeetrit.

Pilt
Pilt

Mille pärast üle värvitud masinasse küüneviha sisse lõin? Ekstreemsustesse kalduvad hoiustustingimused liita eelneva maalri üle perse tehtud eeltööd. Harjajäljed tuimalt pahtlit täis ja krunt selga, ei viitsinud isegi metalli tasandada. Seal sai ilusti rooste rahulikult 0st pihta hakata.
Mädavinnid on pildil selgelt näha. Isegi Glasuridi rekka happe- ning epokrundiga tehtud katmikupaneelid õitsevad kohati.

Pilt

Momendil on visuaalselt tuvastatav mäda-ämblikud üles otsitud ja välja käiatud. Tagatiivad värvist ja pahtlist puhtaks ning roostemuundur selga jugatud. Uksi veidi kujusse ajatud. Katuse sain pühapäeval värvitud ja lakitud.

Tuleb kibestunult nentida fakti et nooruse lollus maksab nüüd karmilt kätte. Aga noh, Liidu plekki on juba eos mäda sisse loitsutud. Ja ega ma püssi nii pea nurka ei viska. Järgmise kahe viisaastaku plaan näeb ette täiesti 0st tegemist. Pritsid ja jutud.

Infomüra sai ränk ning õlut kulus samuti kirjutamise juurde, seega suhtuda teksti reservatsioonidega.

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 03.09.2014 16:00 

Liitunud: 21.02.2013 17:24
Postitusi: 94
Peale roostemuundurit lase pind uuesti läikima ja enne pahtlit kindlasti epoga detailid üle !
Piltidelt paistab , et peaaegu oli valmis aga päriselt nii kaugele ei jõudnudki :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 03.09.2014 16:29 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2008 01:12
Postitusi: 2818
Asukoht: Tln
ryan000 kirjutas:
enne pahtlit kindlasti epoga detailid üle !


vaevalt tänapäeval veel lolle leidub, kes haljale plekile pahtlit määrivad :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 03.09.2014 16:39 

Liitunud: 27.05.2014 22:30
Postitusi: 247
Asukoht: johvi
wax kirjutas:
ryan000 kirjutas:
enne pahtlit kindlasti epoga detailid üle !


vaevalt tänapäeval veel lolle leidub, kes haljale plekile pahtlit määrivad :)


Usu mind, leidub.. :waah


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: IŽ 21251 "Kombi" 1988, Kombimiis
PostitusPostitatud: 03.09.2014 18:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.10.2009 16:42
Postitusi: 1032
Asukoht: Tartu/Otepää
siimP kirjutas:
wax kirjutas:
ryan000 kirjutas:
enne pahtlit kindlasti epoga detailid üle !


vaevalt tänapäeval veel lolle leidub, kes haljale plekile pahtlit määrivad :)


Usu mind, leidub.. :waah



Mis kuri see haljale metallile pahtli tõmbamises peitub ?

_________________
S4 B5


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7