See pritsimine on ka mul võimalik siin, kuna oman ka seda nn liivapritsi mis ise kotist liiva võtab, Susistab küll. Kollektorid ja asjad saaks jah ilusti puhaks, aga kardan et nad määrduvad lihtsalt nii ruttu, et kapotialust ei tohi lihtsalt lahti teha.. Turbo majanduse koha pealt, jahutusvedeliku toru läheb ümber tegemisse, viin toru õhufiltri kopsiku kinnitusmuhvide peale ja teen uue toru, kollektori jaoks on plaanis soetada kollektori teipi ja see sisse mähkida, filtrikopsik ei jää selline karvane, vaid lihvin asja siledaks, värvin üle ja panen oma kohale. Muidu on mootor selle 14kkm käigus parajalt tolmuseks saanud, aga vähemalt et tolmunegi on, pole õline, ega muu vedelikune vähemalt. Põhjakaitse hoiaks seda probleemi vähekene eemal. Lõdvikuid ja säärast kraami tuleb ka veel sobitada ja keerata, et saada silmale rahuldav tulemus. Punaseid tagasivoolu torusid ja punast klapikambrikaant ma tegema ei hakka, las asi jääb selles suhtes originaal, idee on lahendada asi nii, et asi jääks maksumuse poolest võimalikult vähe kulukaks (kasutada enamjaolt lammutusest saadud materjale) ja et asi näeks kultuurne välja, kui kellegil peaks mingit ütlemist tekkima. Praegune emotsioon: Asi töötab, puhub ilusti, kolmandaga gaas põhjas hakkab pihta kuskil 50km/h 4 käiguga 70km/h alates, 90'ga sõites päris edukalt isegi, jõudu on ma usun et topelt, kütet võtab enamvähem samma auku ja mis põhimine, liigub päris palju nobedamalt, varem võimatuna näivad tõusud neljanda käiguga said nüüdseks kinnitust, et on võimalik võtta. Turboga sõitnud üle 300km ja siiamaani pole häda midagi. Originaalosad on alles, kõik, poldid, mutrid, et kui kunagi peaks tuju tekkima, siis keeran pumba tagasi ja keeran vana kollektori külge uuesti.
|