Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Estfield Hayabusa - Wirx
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=2704
15. leht 20-st

Autor:  Son [ 26.08.2009 10:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Kui see oli sinu Porsche, millel oli Jägemeistri kiri esiklaasil, siis nägin vähemalt haagise ära Pargi tänaval.

Autor:  wirx [ 27.08.2009 16:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

arvata on, et jägermeistri sildi taga peitun mina :p
igastahes käisin eile tabasalus ka sõitmas, seekord siis statoili kütusega ning peale ühte sessiooni otsustasin riivo juurde parandusse viia, kus täna selgus, et üks pihusti oli suht täis paska.
Põhjuseks siis rapla Tallinna poolse Hepa tankla 98 ja no muidugi väike pisiasi, et kütuse filter unustati uuele bensiini süsteemile lisada, hetkel oli ainult pumba oma :D
Ventikas hakkas ka peale uue relee ning anduri lisamist tööle nii nagu peab

Autor:  qpi [ 27.08.2009 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

No ma olen mitu korda näinud kuidas Helmet Palm enda autot teistes tanklates tangib, see peaks juba piisav argument olema miks mitte Hepast tankida :D

Autor:  grimes [ 28.08.2009 16:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Selle hepa tankla poolepealt tuli meelde ladaklubis teema !
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid148308
Et päris palju sealt ikka solki saanud !

Autor:  insche [ 30.08.2009 23:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

qpi kirjutas:
No ma olen mitu korda näinud kuidas Helmet Palm enda autot teistes tanklates tangib, see peaks juba piisav argument olema miks mitte Hepast tankida :D

Nii ongi, ma olen ka näind kuidas õhtul pimeda ajal Palm oma mitsut üle tee olevas Nestes tangib :P Ise käin ka Hepas üldjuhul aint limpsi ostmas...

Autor:  last [ 30.08.2009 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

tekkis küsimus kes on Helmet Palm panin googlesse

http://www.postimees.ee/190605/esileht/majandus/169273_1.php

Autor:  korke [ 01.09.2009 12:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Ei ole küll selle teema arutelu aga ikkagi.

Olen ise tankinud oma tsikleid Hepas ning tsiklid mis ka veits järgiaidatud on suht pirtsakad kütuse suhtes. Hepa kütusega ei ole probleemi olnud (mõned üksikud korrad tangitud seal).
Kuid näiteks statoilist olen saanud solk kütust tänu millele ei töötanud minu hayabusa. Isa tangib enda autot koguaeg statoilis sest neste kütusega on kütuse kulu veits üle liitri suurem (5l/100km vs 6,5/100km)

Öelda tahan siis seda ,et solki võib saada igaltpoolt ja ei ole vahet kust seda võtta.
:auto

Wirx. Vii enda pihustid ultrahelisse kindlasti. Sest koduste vahenditega ei saa kõike sitta kätte sealt pihusti filtrist alati.

grimes kirjutas:
Selle hepa tankla poolepealt tuli meelde ladaklubis teema !
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid148308" onclick="window.open(this.href);return false;
Et päris palju sealt ikka solki saanud !

Autor:  wirx [ 19.09.2009 15:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Vahepeal oli väga palju tööd vaja teha, polnud estfieldiga tegelemiseks üldse aega...
1 pihusti oligi umbes, ultraheli aitas kenasti Boschis asja korda saada, nüüd jälle liigub nii nagu peab, filter sai ka vahele pandud bensule, ehk ei tule sama jama jälle.
Käru sain eile kätte, tühimass 300kg kandis, auto siis 400kg kandis, ehk peaks kenasti jääma 750kg sisse ning sellega saab B katiga sõita kasvõi 110km/h kui teepeal lubatud.
Kasti sisemõõdud saidki 180x350 mõne sendise varuga.
Pilt


Homme, kui ilma on siis plaan minna AG Suvekarikale Raplasse sõitma, seekord peaks kiiremini kohale jõudma, kui eelminekord selle pooliku haagisega, millega 50km/h sõita võis...siis läks mingi 2h sinna jõudmiseks või rohkemgi(käru linnast tuua, auto lagedil peale ja raplasse) (kes ka sõitma tahab tulla, siis tavalise tänava masinaga võib samuti julgelt kohale tulla http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=665)
Haagise ostsin www.haagised.ee kaudu, hinnaks tuli 12000 kopikatega, millele lisandus spets mõõdud arki-le mingi 3k ning regamine teine 3k, kokku siis 18k kanti, mis oli pea 10000 odavam, kui konkurendid pakkusid, käru sai valmis 3 nädalaga.

Autor:  wirx [ 20.09.2009 22:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Raplasse ei jõudnudki, aga Tabasalus sai ära käidud ning käru ära proovitud, väga mugav on kasutada, kui igasugu rihmadega jändama ei pea(hetkel ajasid puuklotsid asja ära, aga tuleviku jaoks plaanis põranda sisse istuvad tõkiskingad aretada) ja cayenn eriti ei teinud märkamagi, et järelkäru haagise peal järel.
Kahjuks Toyo R888 medium segu pole ikka selle auto jaoks mõeldud ning 18c ei lähe need lihtsalt absoluutselt auto all soojaks, peale kümmekonda ringi oli tagumist temp ehk 40c ja ees alla 36c....
Võtsin kaamera ka kaasa ning tegin ühe in-out car video http://www.youtube.com/watch?v=wO8kXivDXng
Kaamera sai väga korralikult turvakaare külge kinni pandud...khmm...tegelikult liigagi korralikult, pildilt on kohe näha, et mootor on jäigalt kere küljes, pukside asemel on uniballid ning amorte pole ollagi :)
Huvi pärast muidu uuriks, et palju rehvi soojendused maksavad?

Autor:  audi 80 1,8s =) [ 21.09.2009 11:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories

Ebays saaks need kätte 210$ + postikulu

Autor:  Thomas [ 25.09.2009 14:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Ja arvad et need sikli omad venitad peale?
Siklil vähe suurem toll juba suurust veljel

Autor:  WRL [ 25.09.2009 17:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Neid rehvisoojendajasi on igale tollile

Autor:  wirx [ 27.09.2009 12:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Eile sai siis naastud järjekordselt opentrackilt. Ilm oli küll suht jahe ~ 14c kandis ning hommikul rada ka märg, aga siiski õnnestus 1:00.4 välja sõita, mis peaks asetama estfieldi II kohale Audru ringi top tabelis http://www.sportauto.ee/audru/
Suurimaks hädaks oli rehvide soojaks saamine, kui toyo töötemp on 90-100c, siis 1 sessiooniga sai ehk 40c peale tagumised, esimesed 30 kanti, siis kohe teine sessioon otsa tehes võis tagumiste temp 60c kandis olla ja esimestel 40c. Ja vahe oli vägagi tuntav kurvides ja kasvõi kannakaga ringi keeramisel(tagurpidi käiku ju pole)
Auto ise pidas ennast korralikult üleval ja kui välja arvata see, et peale igat sessiooni (8 ringi) pidin paaki bensu juurde valama, läks kõik väga hästi.
Ma loodan, et see polnud uljus, aga GPS-i järgi tuli kiire kurvis(seal samas, kus crashgi) madalaimaks kiiruseks tsipa alla 160...samas max kiirus enne seda kurvi ja peale samuti oli kopikaid üle 170 thnx2 0 aerodünaamika ning kõigest 180hj...eks järgmiseks aastaks saab viimasest numbrist 200+ samuti tuleks auto kliirensit 16cm allapoole tuua ning tiibade jms autot stabiilsemaks teha suurematel kiirustel ning arvatavasti ka rinka jaoks eemaldatav puur...
Kui kedagi huvitab, siis racechrono failid siin http://www.sylearvutid.ee/sauga/racechrono09.rar ja ringiajad http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/s ... earch=Vali
Mõni pilt ka
Pilt
Pilt

Nüüd vist enam see aasta rajale asja pole ja peab järgmiseks hooajaks valmistuma hakkama...do-do list
Ette Levanthe-vormel stiilis alumine spoiler
Auto madalamaks (16cm on täiesti linnajeebi vääriline kõrgus)
Difri ülekanne 200+ km/h lubavaks
Mootor 200+ hj peale
Asisem turvakaar-puur
Esimesed-tagumised poritiivad vahetada suru jõudu tekitavate vastu(carbonist)
Pilt

Lisaks siis kosmeetilised muudatused ja tänava legaalsuse saavutamine, aga neid pole rinkal ise-enesest vaja :p

Autor:  noottaur [ 27.09.2009 13:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Võiks mõelda tegelt mingi värvi peale samuti :P
Pilt
midagi sellist oleks vägagi kena IMO + veel veljed valgeks :beer

Autor:  wirx [ 27.09.2009 16:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

kui olemasolev alumiinium kannatab, siis tuleb pigem midagi sellist peale poleerimist
Pilt

15. leht 20-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/