Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=82
53. leht 56-st

Autor:  M-Tech [ 14.12.2010 14:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech

Eile kruvis mul hea sõber härra danM diffri puksi alt ära ja tuunisime sinna väiksed toed sisse, et rattad veidi sirgemalt oleks.
Kusjuures asi andis täitsa tuntava effekti, pooltest hangedest kuhu enne kinni jäin lähen nüüd ilusti läbi.
Kiirendades on tunda, et kui rattad ringi lasta, siis auto enam ei pidurda vaid veab ilusti edasi.
Peaks huvi pärast korra sillastendis vaatama, palju hetkel rattakalle on.
Suure tõenäosusega viskan seibid ka laagripakkude vahele, et rattad veel sirgemaks saada.

Autor:  tehnic [ 14.12.2010 18:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech

mismoodi see difri puks seda rattakallet sierral mõjutada saab?

Autor:  M-Tech [ 14.12.2010 21:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech

Diffri puks hoiab sillatala üleval, seega sillatala nurk mõjutab ka rattakallet.
Lase korra diffri puks lahti kere küljest ja vaata mida tagarattad teevad.

Autor:  M-Tech [ 14.12.2010 21:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech

Kui diffri puks on kere küljest lahti on tagarataste kalle selline:
Pilt Pilt

Autor:  M-Tech [ 14.12.2010 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch KILLED) ||| 1988 ||| M-Tech

Leidsin vanast ajast ühe väikse launchi ja flat shifti testi video ka --> http://www.youtube.com/watch?v=erE4VjBMY8Q
Tol hetkel oli boosti muidugi ainult 0.7bar

Autor:  M-Tech [ 15.12.2010 01:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

~1.4bar peaks olema, pole tükk aega läpparist vaadanud, talveks maha ka ei viitsinud keerata.
Libedal max boosti kätte ei saa ka, kuna koormust ei teki.

Kevadeks võiks ajus map sensori suurema vastu vahetada ning boosti solenoidi juhtimise juurde ehitada, saaks ajust boosti sättida.

Autor:  M-Tech [ 16.12.2010 23:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Eile öösel sõideti mu Sierra tutikale tagastangele sisse ja avarii põhjustaja põgenes sündmuskohalt.
Jutud käivad, et olevat üks selle foorumi kasutaja olnud. :uhoh

Autor:  danM [ 16.12.2010 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Jutud käivad pidi olema pruuni karva kupee Serrari :uhoh

Autor:  Sassu [ 16.12.2010 23:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Ei tea jah mis krdi huligaanid seal linnavahel sõidavad. Õnneks siit foorumist seda autot sa ei leia. :D

Aga muidu päris lahe Sierrade kolmik-drift oli. Järgmine kord peaks äkki rivi pikendama juba.

Autor:  M-Tech [ 16.12.2010 23:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Räägitakse, et antud Sierra omanikul pidavat mingi must Volvo ka olema. :D

Autor:  Sassu [ 16.12.2010 23:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

Ka seda autot sa siit foorumist ei leia (võibolla on müügiteema veel alles aga see selleks), niiet mina ei tea midagi :D

Antud Sierral tuli üks esistanget kinni hoidev kruvi lahti krt, peab nüüd uuesti installima selle. Mis sul huvitavat juhtus?
Kusjuures huvitav on see, et süüdlane algselt põgenes kuid siis asus kannatajat jälitama mööda linna :D

Autor:  M-Tech [ 17.12.2010 00:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

:D

Sellepärast peavadki stanged ligadi-logadi küljes olema, et kerge kõksu korral autoga midagi ei juhtuks.
Good as new on õnneks kõik. Õigemini Sassu jäi ühest kipsikruvist ilma, mis ta esistanget hoidis. :)

Mulle meeldis tegelt veel rohkem see ühe mehe tagurpidi trolli eest põgenemine õika ringil peale spinni. :rokib

Autor:  Sassu [ 17.12.2010 00:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

M-Tech kirjutas:
Mulle meeldis tegelt veel rohkem see ühe mehe tagurpidi trolli eest põgenemine õika ringil peale spinni. :rokib

Edasi ei saanud ju minna, seal oli äärekivi ja palju lund. :D
Hiljem sai Pirita rikal ka väike spinn tehtud aga õnneks seal trollid ei sõida. Krt üks hea kurv oli 10x libedamaks sõidetud kui eelmisel õhtul :P

Autor:  Dan [ 17.12.2010 23:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

M-Tech kirjutas:
Eile öösel sõideti mu Sierra tutikale tagastangele sisse ja avarii põhjustaja põgenes sündmuskohalt.
Jutud käivad, et olevat üks selle foorumi kasutaja olnud. :uhoh



Nägin Sind mingi aeg tagasi Kristiine keskuse ees kui pidid peaaegu ise ühel punasel Audil tagant otsa sõitma. Muidugi antud Audi manööver oli ka väga mõistlik, peateel liiklejatega ei arvestatud ja keerati üle kolme rea lihtsalt ette. Poleks isegi uskunud, et loto tehnikat kasutades kolmandasse ritta võib jõuda. :D

Autor:  M-Tech [ 18.12.2010 03:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech

See oli jah väga huvitav manööver Audilt. Õnneks väga kriitiliseks asi veel ei läinud aga üllatus oli suur, kui ta esimesest reast tuimalt kolmandasse vajus kõrvale vaatamata.
Isegi kui peaks mingi kõks selle autoga olema, siis võtan asja suht külmalt.
Välimus ei olegi ilustatud, kui keegi külge/selga või ette ronib, siis ronib, senikaua kui ma ise süüdi ei jää on kõik ok.

Öösel avastasin, et Rannamõisa tee on kohati üli puhas ja pidamine nagu suvel.
Sai jälle paar korda kolmas peeneks kiirendust nauditud ja paar flatshifti tehtud, vanad ajad tulid meelde kohe :twisted:

53. leht 56-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/