Streetrace.Org
http://streetrace.org/foorum/

Estfield Hayabusa - Wirx
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=2704
8. leht 20-st

Autor:  Iff [ 06.06.2009 11:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

http://i12.photobucket.com/albums/a220/ ... G_0177.jpg :P

Autor:  wirx [ 07.06.2009 12:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

eile sai siis liigutatud estfield ära ja sai tiba rohkem sõidetud ka ilmnes 2 viga -
sidur libiseb (ehk piisab ainult ketaste vahetusest)
4-s käik ei seisa sees
ja 2 lihtsamat viga -
aku klemm tuli juhtme küljest lahti
bensiin sai otsa :D (kütusekulu umbes nii 15-18l kanti paarutades)

Suurematel kiirustel 100+ muutub auto ikka mõnusalt lendlevaks ja väga ebastabiilseks...eks mingi osa ole selles kindlasti sellel esimesel "tiival" mis suutis mu arendaja superheade teede tõttu kenasti 8sse minna, aga õnneks oli nagunii plaan mõni asisem asi, kui kühvel sinna aretada.

mõni pilt ka
Pilt
Pilt

Autor:  wirx [ 07.06.2009 15:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

olles natuke uurinu hindu ja saadavust honda siduri(~3k) ja käigukahvlile (~4k) saadavus 1-3 nädalat, tuli ikka tahtmine hayabusa kiirelt vahele saada...aga panijat pole, kes kiirelt ja mõistliku hinnaga asja ära teeks...Tuhala mees tegi küll väga korraliku tööd, aga tiba aega läks ja no arve 2 istme paigalduse, aku paigalduse, tulede kinnituse ning nipetnäpet eest oli 8k..olevat 3 päeva aega võtnud...on nati liiast. Üks variant on Tartu Motodepoo ka, kuid neil suvel nii või naa endalgi kiire. Ehk siis ootaks pakkumisi kohale, kus oleks alumiiniumkeevitus ja kuldsete kätega mehed, kes kiirelt mõistliku hinna eest hayabusa vahele oskaks susata ning tööle ka selle panna.
Hayabusa mootor ise on kitsam, kuid pikem, ehk siis nina on hetkel estfieldil täitsa tühi ja mahutamisega ei tohiks väga suurt jama olla, kardaani peaks saama otsa mõne vahetükiga "keevitada" ketihammasratta külge. Pilte mõlemast mootorist siin - http://wirx.ee/pildid/main.php/v/estfield/
Pilt

Autor:  Alwayslate [ 09.06.2009 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Ajaviiteks võid siduri komplekti hinda ka Mõigu Allrightist küsida.Ma oma vokile sain sealt palju parema hinnaga kettad kui originaal oleks tulnud.

Autor:  tomcraft [ 09.06.2009 18:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Pildilt ei saa aru, kõrgel sa istud seal? Kas see kopsik ei häiri sõidu ajal?

Autor:  wirx [ 15.06.2009 14:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Reedest läheb auto mootori vahetusse sinna samasse kallisse kohta Tuhalas kus ennegi, hetkel kokkuleppe hind 10k ja tähtajaks 4 juuli.
Täna tellisin ära siit http://www.motorsport-tools.com/index.p ... ts_id=1298 kässari
Pilt
Hind koos saatmisega 1700.-

Honda mootorile uurisin päris mitmest kohast sidurit...igalpool 2-3 nädalat tellimiseks...õnneks ilmateade lubab lähiajal ainult vihma, seega väga ei põe et auto ei sõida õieti - nagunii sõita ei saaks :D

Uurisin netis kuidas teistel hayabusad peal toimivad ja tuleb välja, et paljud maadlevad kokkujooksmis probleemidega, mitmed on ehitanud mootori ringi kuiva karteri peale, aga isegi see ei välista seda, et kurvides slikiga läheb külg G nii suureks, et mootor enam õli kätte ei saaks(tsikli puhul seda probleemi ei ole, kuna esiteks kallutatakse tsikkel kurvides ja no pole selliseid G-si ka tsiklil). Dry sump kit maksab ise 30k kanti + paigaldus...eeliseks see, et saab raskukeseme 8cm madalamale viia...hetkel on mingi junn Hayabusal seal all õli kogumiseks. See aasta drysumpi ehitama ei hakka ja mõtlesin, et läheneks asjale loomingulisemalt XADO abil, see kas parandab mootori tööd ja vähendab küttekulu on testides segaseks jäänud, aga see, et ilma õlita saab XADOt eelenvalt tarbides sõita 100km+ on mitmete testijate poolt kindlaks tehtud. Tsiklitel kasutajaid just palju ei leidnud, aga mõned olid, seega ei tohiks see ka sidurile häda teha.
Otsides BEC (Bike Engined Car) hayabusasi millel poleks kuiva karterit sattusin Dax Rushi otsa, millele veel lisaks turbo otsa keevitatud ja "seeria tootmises" ka....aga noh 1 video ütleb rohkem kui 100 sõna http://www.youtube.com/watch?v=hoZD2ndHXI0 .... üks hea kommentaar ka sealt "Shame on you for racing agaist these poor litle single seaters, go get somebody your own size hahahaha. great car congrats. i want one and more videos please."

Autor:  -fred- [ 15.06.2009 14:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Arvele selle kässariga ju ei saa. Kui see peasilinder kardaanitunnelisse läheb, kuidas siis selle piduri peale jätmine käib?
10k selle töö eest on kommiraha ju.

Autor:  wirx [ 15.06.2009 14:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Kardaani tunnelisse vast ei lähe, sinna lihtsalt ei mahu...aga eks see selgub siis kui teine mootor on peal, kuhu täpsemalt läheb.
Ma ise ei leidnud ARK-i dokumentidest, et ei tohiks kasutada sellist pidurit...aga no arvestades materjalide kogukust, siis ei imestaks, et see keelatud on...aga kui drifti tahta sõita siis poleks tavalisega midagi teha.

Autor:  .Alar. [ 15.06.2009 15:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Auto ju selles süüdi ei ole, et sa märjaks võid saada. Vähene kiirus hoopis :wink:

Autor:  -fred- [ 15.06.2009 16:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

wirx kirjutas:
Kardaani tunnelisse vast ei lähe, sinna lihtsalt ei mahu...aga eks see selgub siis kui teine mootor on peal, kuhu täpsemalt läheb.
Ma ise ei leidnud ARK-i dokumentidest, et ei tohiks kasutada sellist pidurit...aga no arvestades materjalide kogukust, siis ei imestaks, et see keelatud on...aga kui drifti tahta sõita siis poleks tavalisega midagi teha.

See rool ja keevitatud võll ka ei sobi neile.

Autor:  wirx [ 15.06.2009 16:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

eem, mis võlli muidu silmas pead..rooli oma?
huvitav kas neile sobib, kui paigaldan ARK-i ajaks mõne teise E tähisega rooli, kas siis sobiks? võllile saab panna katte peale?

Autor:  -fred- [ 15.06.2009 18:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

wirx kirjutas:
eem, mis võlli muidu silmas pead..rooli oma?
huvitav kas neile sobib, kui paigaldan ARK-i ajaks mõne teise E tähisega rooli, kas siis sobiks? võllile saab panna katte peale?

See võll on seal Sierra oma. Saab panna originaalotsaga Sierra oma, koos Sierra rooliga.

Autor:  wirx [ 15.06.2009 20:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

ok, siis tulebki nii teha, thnx infi eest :beer

Autor:  Uhti [ 16.06.2009 10:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Kässar peab kindlasti lukustamis võimalusega olema.

Autor:  -fred- [ 16.06.2009 10:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield 2009 wirx

Uhti kirjutas:
Kässar peab kindlasti lukustamis võimalusega olema.

Seal pildil oleval on lukustamisvõimalus. Küll ainult ühes asendis ja tegema peab seda vist ka kahe käega.

8. leht 20-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/