Streetrace.Org http://streetrace.org/foorum/ |
|
Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennuväli http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=4&t=69926 |
1. leht 1-st |
Autor: | prr [ 08.07.2011 13:40 ] |
Teema pealkiri: | Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennuväli |
23. juulil toimub Tartu Raadi lennuväljal EMV II etapp kiirendusspordis ehk siis Speedest Dunlop Racing 2011 !!! registreerimine on juba avatud : http://www.bhra.ee/register Ajakava : 09.00 - 12.00 Võistlejate akrediteerimine / Check in 12.15 - võistlejate koosolek 12.30 - 16.30 ajasõidud 16.30 - 17.00 finaalsõitude ettevalmistus 17.00 - 19.00 eliminaatorid / finaalid Info ka õigepea meie kodulehel http://www.speedest.ee olemas. NB! Speedest ja Racetech/Estfield annavad ühele ürituse külastajale Estfield'i kit-car'i päriseks! Jälgige infot! |
Autor: | prr [ 12.07.2011 14:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
6. augustil loosime Pärnus Speedest Nightrace'l välja ühele meie võistluste külastajale Estfield kit-car'i. Arvesse lähevad kõik piletid 23. juulil Speedest Dunlop Racing ürituselt Tartus ja 6. augustil Speedest Nightrace Pärnus. Ehk siis tuleks külastada mõlemat üritust ja olla kindlasti kohal loosimise ajal ! Estfield KIT A sisaldab: ![]() * Kvaliteetterastorudest keevitatud raam; * A-hoobade komplekt; * Pikihoobade komplekt; * Tagasillakinnitusdetailid; * Põikihoob; * 6-osaline värvimata klaasplastkerepaneelide (GRP) komplekt. Lisaks sellele paneme ka veel auto ratastel veerema ehk siis veljed ja rehvid ka alla! Ülaltoodule on lisaks vajalikud käiguosa, pidurid, sillakomponendid, alumiiniumkerepaneelid, elektrijuhtmestik, torude ja voolikute süsteem, lisa- ja iluseadmed jne. Et autot õigesti lõpuni ehitada tuleks seda teha Racetech'is. |
Autor: | prr [ 14.07.2011 14:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
Racetech hakkas ette valmistama Speedest Estfieldi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | kapa [ 16.07.2011 18:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
xp |
Autor: | tomcraft [ 21.07.2011 16:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
Ära muretse, kui ma võidan, siis ma võin selle "risu" sulle kohe edasi parseldada ![]() |
Autor: | lynx [ 23.07.2011 23:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
![]() |
Autor: | Add. [ 23.07.2011 23:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Panen ka mõne pildi siis, üldiselt suht jama oli, oleks võinud olla rohkem masinaid ning eri suundadest =) Aga nüüd sain pisiku ja luban et õpin pildistamise peegelkaameraga selgeks. |
Autor: | marxonic [ 24.07.2011 12:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
Midagi väga head ja meeldejäävat ka oli? Töögraafik ei lasknud kohale tulla |
Autor: | jeff01 [ 24.07.2011 14:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
Marje Finaalsõit jäi meelde kui midagi erilist. Kuigi Lauri on sõber ja Marjet ei tunne jäi kuidagi hea tunne sellest. ![]() Veljo kaotus poolfinaalides (tundus et start tuli liiga kiirelt ja ei saanud boosti üles) oli korralik üllatus. A klassi puudumine oli nõme. ja minu tegemised olid Täiesti ........... muud nagu midagi. |
Autor: | martin222 [ 25.07.2011 03:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
![]() |
Autor: | Cul [ 25.07.2011 12:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
Mõni pilt nagu ikka - siin |
Autor: | dellu [ 28.07.2011 12:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
2881 25.07.2015 17:40 L R05 R 0,210 13,223 13,100 2882 25.07.2015 17:40 R R03 R 0,269 15,578 15,500 Ajavõtu timeslipi arvutuskäik tasuks üle vaadata. Timeslipil on vaheks märgitud 0.025 aga mina sain ise arvutades 0.014 Ehk: R05 dial-in ja sõidu vahe 0.123 (13.223-13.100) + reaktsioon 0.210 annab kokku 0.333 R03 dial-in ja sõidu vahe 0.078 (15.578-15.500) + reaktsioon 0.269 annab kokku 0.347 Seega 0.347-0.333=0.014 Mitte et see lõpptulemust muudaks, aga kust ikkagi selline vahe tuleb. Samuti asjaosalistele küsimus, kas puul on mingeid seadistusi, pirne või niiedasi muudetud? Esimesel ja teisel etappil toimis puu justkui hoopis teist moodi. Esimesel etapil oli justkui nagu eelmisel aastal Tartu Autoklubi dragil, aga viimasel (EMV 2) etapil oli nagu midagi teist moodi. |
Autor: | korke [ 29.07.2011 21:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli,Tartu Raadi lennu |
minu poolt ka üks video. Filmitud tsikli pealt ja vaatega taha ![]() |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |